php register_globals en variable

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Space gremlin

space gremlin

25/09/2013 10:44:52
Quote Anchor link
zou iemand mijn kunnen vertellen of dit zo is of niet.

mijn website is bij mijn hosting overgezet naar een andere server.
omdat problemen had dat deze traag was en vaak onbereikbaar.

tot dit moment werkte alles gewoon op mijn website.

nu de website is overgezet. moest ik verplicht de gegevens naar
de sql veranderen. geen probleem toch.

Dit gedaan en op de index worden de gegevens netjes weergegeven
maar in mijn vervolg site gebeurd dit niet, alle variable zijn leeg.


nu heb ik ook oscommerce draaien en deze komt nu met de bekende melding

Server Requirement Error: register_globals is disabled in your PHP configuration. This can be enabled in your php.ini configuration file or in the .htaccess file in your catalog directory.

nu is mijn vraag het feit dat mijn website variable niet meer doorgegeven worden, heeft dat ook met
deze melding te maken?

want natuurlijk kan ik deze setting om laten zetten en dan zou het weer werken als dat zo is.
alleen lijkt het mij handiger om de site gewoon te fixen zodat het gewoon werkt.


alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 20:45:54
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

25/09/2013 11:52:04
Quote Anchor link
Space gremlin op 25/09/2013 10:44:52:
nu heb ik ook oscommerce draaien en deze komt nu met de bekende melding

Server Requirement Error: register_globals is disabled in your PHP configuration. This can be enabled in your php.ini configuration file or in the .htaccess file in your catalog directory.

Register Globals: This feature has been DEPRECATED as of PHP 5.3.0 and REMOVED as of PHP 5.4.0 (http://php.net/manual/en/security.globals.php)
Als OScommerce verwacht dat je het inschakelt, welke versie draait er dan?
 
Aad B

Aad B

25/09/2013 11:55:33
Quote Anchor link
Vermoedelijk een oude versie van OScommerce, tijd om te upgraden/update. Eigenlijk al vrij laat...
 
Space gremlin

space gremlin

25/09/2013 12:06:43
Quote Anchor link
bedankt voor jullie antwoord, en ik ben inderdaad bezig met de upgrade.
alleen de vorige keer was deze update er nog niet.

echter was dit niet mijn vraag.

ik wil graag weten of die melding instelling op je site invloed kan hebben op mijn probleem
de oscommerce melding was alleen even als aanleg van mijn vraag. omdat dit inderdaad
een algemeen probleem is en inderdaad met de update op te lossen is.

vr.grt.
 
Erwin H

Erwin H

25/09/2013 12:17:45
Quote Anchor link
Ja dat kan.


Maar het kan ook niet.


Er zijn een miljoen redenen waarom je site na een migratie opeens niet meer werkt. Niemand kan er een zinnig antwoord op geven als jij niet eerst eens gaat kijken wat voor foutmeldingen je krijgt. Gezien het feit dat je blijkbaar nog op een antieke versie van php draaide zal je genoeg foutmeldingen gaan krijgen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.