Php script in Wordpress op een bestaande pagina

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wil Bakx

Wil Bakx

08/08/2017 21:48:06
Anchor link
Beste,

Ik zit met een vraag en wel de volgende, waar het 2 punten betreft op een Wordpress site.

1) De berichten die ik opmaak, automatisch onderaan de pagina plaatsen met datum er voor, waar het beperkt blijft tot een aantal dagen, komt er een bericht bij nieuwe dag, dat de laatste dag die er staat automatisch naar het Nieuwsarchief verschuift.

2) Dat mensen via een editor een bericht op kunnen maken, evt. met of zonder image.
Na verzenden, dat het door mij of goed, of afgekeurd wordt, en automatisch op die pagina wordt gepubliceerd waar
waar het bericht op is gemaakt, mensen op kunnen reageren in/uit klapbaar, waarna iemand anders weer een bericht
op kan maken.

Dat zijn de voornaamste punten, waar de site al traffic heeft uit verschillende landen, dat is mooi, maar het moet af.

Het doel, de mensen een plaats geven om hun verdriet te kunnen uiten, dat moet werken, en dat werkt dus nog niet.

Het betreft de site http://www.appie34nouri.nl

Mvg.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 21:24:26
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2017 21:50:24
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.