PHP Scripter & Spel ontwerper voor MORPG

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Roger Keulen

Roger Keulen

27/04/2011 19:47:40
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben op zoek naar vrijwilligers die graag willen mee werken aan een financiele morpg. Een soort 'CRASH-TEST' voor gamers....

Het spel is zeer complex maar wordt KISS en AGILE (ASD) opgelost.

Dus alles wordt DUIDELIJK en SIMPEL vertaald naar korte projecten.
Meestal maar 1 logisch functie of spel toepassing die apart en los getest kan worden. Dit heeft als voordeel dat we als TEAM kunnen ontwikkelen.

Verder wil ik alles 100% OOP hebben. Dus deze code moet volledig herbruikbaar zijn voor andere PHP/MYSQL projecten.

Verder:
Je hoeft niet te kunnen programmeren maar het wel WILLEN leren !
Dit geld voor PHP maar ook SQL en MYSQL. De meeste logica zoals het betalings systeem wordt volledig in MYSQL PROCEDURES en TRIGGERS gemaakt.


Ik ga gebruik maken van: "MySQL Workbench" voor het maken van het database ontwerp. NuSphere phpEdit voor het php gedeelte. En verder nog een site voor het aanmaken van work-items, Issues, etc. En een soort source-safe, of site waar we de bestanden op gooien met backup.



Het spel zelf is zeer complex en een soort simulator van de economie...
Dus een hele mooie uitdaging voor mensen die van informatica en wiskunde houden.


Groetjes: [email protected]
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.