php scripter gezocht voor voorraad beheer systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

02/11/2006 17:01:00
Quote Anchor link
Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een eenvoudig voorraad beheer systeem kan maken.

De bedoeling is dat er een online database komt (mysql/acces/??) waarin vanaf een lokaal (op je eigen pc) programma dingen bekeken kunnen worden of aanpassingen gemaakt kunnen worden.

De voorraad moet vanaf meerdere pc's bekeken en bewerkt kunnen worden.

Er moet in kunnen worden aangegeven wat ik besteld heb en daarop moet ook kunnen worden aangegeven wat er weer is binnen gekomen en dat moet dus ind e voorraad verwerkt worden.

Dit systeem dient als vervanging van een huidige excel sheet waarin de voorraad wordt bijgehouden.

Meer informatie kan worden gekregen via msn: [email protected]
p.s. stuur even een e-mail als je me toevoegt, msn geeft wat problemen waardoor ik niet altijd een bericht krijg van een nieuwe aanmelding.

Ik zoek iemand die op korte termijn tijd heeft om dit te maken.
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 06:52:39
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

03/11/2006 16:22:00
Quote Anchor link
Wat is de vergoeding om het maar even zacht te zeggen?
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

03/11/2006 16:31:00
Quote Anchor link
Ik wil voor dit systeem maximaal 250 euro uitgeven aangezien het voor mij een tijdelijk systeem is (6 tot 12 maanden gebruik) en ik daarna compleet nieuwe software voor mijn shop wil hebben met een compleet geintergreerd voorraad beheer systeem.
Is gewoon dat het via excel bijna niet meer bij te houden is en ik dus de komende tijd even een tussen oplossing nodig heb.
 
Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

03/11/2006 16:55:00
Quote Anchor link
Ik heb geen idee hoe complex systeem je in gedachten had.. maar met access wil ik best iets moois bij elkaar "knippen/plakken/slepen" voor die € 250,- vergoeding :)

PHP is dan een stuk flexibeler en leuker.. met access draait de applicatie lokaal en heb je per definitie al een stuk minder werk met beveiliging e.d. van de applicatie. Is voor dat bedrag een stuk realistischer denk ik?

Maar dan nog zou je me eerst wat meer inzicht moeten geven in wat je d'r precies van verwacht, zodat ik beter kan inschatten of ik (al dat) werk voor die € 250,- wil verrichten!
 
- wes  -

- wes -

03/11/2006 16:58:00
Quote Anchor link
@pholeron, KUCH access? ga je mond speolen
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

03/11/2006 17:01:00
Quote Anchor link
Het systeem moet niet lokaal draaien aangezien er vanaf meerdere locatie mee gewerkt moet kunnen worden.
Vanaf kantoor moet ik inzicht hebben in de voorraad voor het maken van o.a. bestellingen en klanten vragen over voorraad en dergelijke te kunnen beantwoorden en vanuit het magazijn moeten binnenkomende bestellingen (die ik dus gedaan heb) weer kunnen worden ingeboekt en uitgaande orders kunnen worden afgeboekt.
 
Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

03/11/2006 17:01:00
Quote Anchor link
whahahahaha :P

Elke 'gek' z'n gebrek hé :)
 
Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

03/11/2006 17:07:00
Quote Anchor link
@Daniel

Niet lokaal? Dát wordt dan PHP'en.. een geruststelling voor WES ongetwijffeld :)
 
- wes  -

- wes -

03/11/2006 17:09:00
Quote Anchor link
pak van mn hart :)

ik heb net 162 paginas asp naar php vertaald, ik hoop dat de uitvinder van access en asp koppelingen de oneindige zakjeuk krijgt
 
Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

03/11/2006 17:12:00
Quote Anchor link
hahahahahahahahahaha
 
Steff   an

Steff an

03/11/2006 17:12:00
Quote Anchor link
@wes Kan jij nóóit ontopic blijven?
 
- wes  -

- wes -

03/11/2006 17:14:00
Quote Anchor link
nee ik ben niet combatible, en al helemaal niet op vrijdagmiddag
 
Sebastiaan Blaas

Sebastiaan Blaas

04/11/2006 00:30:00
Quote Anchor link
En zeker niet IIS-compat...

Maar goed mijn mening is gezien de vraag. 250 niet het aantal uren zal vergoeding wat er in een dergelijk voorraad-beheer-systeem gestoken dient te worden. Ik snap persoonlijk eerlijk gezegd ook niet waarom je niet direct overgaat op die shop.
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

04/11/2006 08:33:00
Quote Anchor link
Sebas... de reden dat ik niet direct overga op die shop is dat ik momenteel nog op papier aan het uitwerken ben wat voor functies er allemaal in die shop moeten komen, hoe dat alles moet gaan werken enz..
En dat die shop daarna nog gebouwd moet gaan worden wat ook zeker wel een aantal maanden in beslag zal gaan nemen en dat het geld daarvoor (naar verwachting vele duizenden euro's) ook nog wel geregeld moet zijn.

En ook niet geheel onbelangrijk... een goede betrouwbare programmeur vinden om dit project aan uit te besteden of om in dienst te nemen.
Daarom verwacht ik dus ook dat het nog 6 tot 12 maanden duurt voordat er nieuwe software is en heb ik een tijdelijk systeem nodig voor de voorraad beheer.
 
Eris -

Eris -

04/11/2006 08:53:00
Quote Anchor link
Dame en Heren ontopic blijven aub....

Er is hier een vacature en jullie moeten weer persee er door gaan praten met off topic geleuter. Dat kan perfect via PM.... Of eventueel via een andere topic in de juiste forum..
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

04/11/2006 09:07:00
Quote Anchor link
P.S. iedereen die een e-mail gestuurd heeft krijgt later vandaag als ik goed wakker ben een reactie.
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

07/11/2006 10:04:00
Quote Anchor link
iedereen bedankt voor de reacties.
Ik heb ondertussen voldoende aanbiedingen ontvangen voor dit project.

Daniël
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.