PHP Secure

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Noel Unknown

Noel Unknown

20/04/2014 17:30:29
Quote Anchor link
PHP Secure is een bedrijf dat zich richt op zowel het doel van de klant als de veiligheid voor de beste prijs.

Hebt u een web programeur nodig?
stop met zoeken, u bedenkt het, wij maken het.
http://phpsecure.99k.org/
Gewijzigd op 20/04/2014 17:31:27 door Noel Unknown
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 13:44:20
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

20/04/2014 17:50:10
Quote Anchor link
Misschien een tipje, je kan de navigatie van je website iets verduidelijken? lichtblauw op lichtgroen matched niet echt.
Gewijzigd op 20/04/2014 17:50:38 door Bas IJzelendoorn
 
Wouter J

Wouter J

20/04/2014 18:07:51
Quote Anchor link
En koop een domeinnaam.

Tevens is het design nou niet echt geweldig. Wat wel bijzonder is voor een bedrijf "Hulp biedt op het gebied van web design" (deze zin bevat overigens op de website 2 fouten). Ook heeft je site geen doctype en is een menu opgemaakt uit divjes, tables voor non-tabulair data en inline CSS echt volstrekt fout.

Al vind ik "Simpel, u beslist de prijs!" heel prettig klinken, kun je voor 50 cent even mijn site's controleren?

Woorden als "skilss" komen ook erg professioneel over.

Als laatst stampt error handling in forms met alerts uit 1900.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/04/2014 18:11:21
Quote Anchor link
"PHP word op toch wel alle websites gebruikt, PHP is server-side (ahh leuk?) dit houdt in dat het op de server zelf word uitgevoerd."

Zulke onzin is nergens voor nodig, en doet sowieso al afbreuk aan je site.
 
Wouter J

Wouter J

20/04/2014 18:31:41
Quote Anchor link
"MYSQL is tegenwoordig onmisbaar"

Wuut, wat? SQL is onmisbaar (nee, ook niet, je hebt NoSQL) maar ik kan je verzekeren dat Youtube en Google beide geen MySQL gebruiken. Ze gebruiken beide google's eigen BigQuery.

"Javascript is in feite alles wat {-inter actief-}{+interactief+} is, {-dank-}{+denk+} aan dit uitschuif menu."

"jQuery is gewoon het zelfde als javascript"

Niks is "gewoon" voor een leek. Daarnaast is jQuery niet hetzelfde als JavaScript. JavaScript is een scripttaal, jQuery is een library gemaakt met JavaScript.

"hierdoor ontstaat dus een leuk{-e lay-out-}{+ design+}"

jQuery heeft 0.0 invloed op je design/lay-out.
Gewijzigd op 20/04/2014 18:32:36 door Wouter J
 
Noel Unknown

Noel Unknown

20/04/2014 18:43:55
Quote Anchor link
Wauw, dat is snel.

Bedankt allemaal voor de tips, ik ga er nu meteen aan werken.

Ja, ik wist dat de reactie "koop een domeinnaam" zou komen, ik zit momenteel nog een beetje in de test vase.

Ik heb mezelf niet echt goed georiënteerd van daar de rare lay-out.
Ik wil vooral PHP en javascript applicaties voor anderen in elkaar zetten, dus alles wat zich achter de layout bevind.

Wouter J, je zij dat het menu opgemaakt is uit divjes, Klopt zou je me kunnen vertellen hoe ik dit beter zou kunnen doen?

en als laats jQuery heeft 0.0 invloed op design/layout? d.m.v. deze 2 veranderen kleuren, laat je divs uitrekken, creëer je nieuwe elementen?
Ik persoonlijk vind het er dan toch wel wat mee te maken hebben niet?

En als laatste kunt u deze zin: Als laatst stampt error handling in forms met alerts uit 1900.

even uitleggen?

Hartelijk dank

Noël
Gewijzigd op 20/04/2014 18:50:51 door Noel Unknown
 
Wouter J

Wouter J

20/04/2014 18:47:15
Quote Anchor link
>> Wouter J, je zij dat het menu opgemaakt is uit divjes, Klopt zou je me kunnen vertellen hoe ik dit beter zou kunnen doen?

Zie deze tutorial (overigens raad ik aan met hoofdstuk 1 te beginnen en niet meteen bij hoofdstuk 3): http://www.phphulp.nl/php/tutorial/html-ajax-css-javascript/html-en-semantiek/785/een-menu/2127/
 
Noel Unknown

Noel Unknown

20/04/2014 18:52:42
Quote Anchor link
Oke, bedankt die ga ik zeker ook even doornemen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.