PHP stage in Valencia, Spanje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Michael

michael

23/01/2008 11:46:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik doe momenteel een stage in Valencia, Spanje en mijn tijd zit er bijna op. Mijn baas zoekt daarom na mij een opvolger dus al heb je een stage nodig of gewoon project punten dan kom je misschien in aanmerking. De baas van het bedrijf is gewoon Nederlands dus communicatie is geen probleem.

Eisen:
PHP/MySQL kennis
Minimaal HBO niveau
Redelijk sprekend engels

Wat je krijgt:
4 uur per dag spaanse les (als je dat zou willen)
Gratis onderdak
Riante werktijden (Spaanse tijden)
Gratis deelname aan activiteiten

Ik loop hier nu een half jaar stage en ik moet zeggen dat ik hier de tijd van mijn leven heb gehad. Het heeft me omdat ik studiefinancering krijg helemaal niks gekost. Je werkt in een leuke omgeving. Het is ook mogelijk om het deels in Nederland te doen maar bezoek is wel een vereiste. Het is geen straf want Valencia is een super leuke stad :). Je leert als eerste natuurlijk goed engels spreken en als je wilt Spaans. Basis cursussen tot gevorderd(Wat je ook maar wilt).

Wat moet er gedaan worden: Een administrative applicatie voor een talenschool in PHP/MySQL. Een bestaand systeem uitbreiden en aanpassen.

Je kan hier een bericht achterlaten of emailen(met je cv) naar: [email protected]

mvg, Michael
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.