Php tool ten behoeve van biljart toernooien maken/beheren etc

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ferry van Stralen

Ferry van Stralen

24/06/2013 13:04:07
Quote Anchor link
Is er iemand die mij en onze vereniging zou kunnen helpen om een tool te kunnen schrijven waarin we als
vereniging op de website een toernooi kunnen aanmaken en beheren.

Toernooi ziet er dan ongeveer uit als op een EK/WK of met poules waaruit de winnaars oid doorgaan naar de finale.
Wedstrijden zijn altijd 1 tegen 1 en bevat volgende info: Te maken caramboles*, gemaakte caramboles, beurten, moyenne (gemiddelde, uitgerekend door gem.caramboles te delen door beurten), hoogste serie van de persoon in de wedstrijd, punten (2 bij winst, 1 bij gelijk en 0 bij verlies).

Poule overzichten bestaan uit:
naam speler, totaal te maken caramboles, totaal gemaakte caramboles, totaal beurten, moyenne, hoogste serie gemaakte caramboles uit alle gespeelde wedstrijden, totaal aantal punten, percentage gemaakte caramboles van het te maken caramboles.

Informatie voorafgaand van het toernooi van de speler is:
Naam speler, vereniging, te maken caramboles, moyenne. Wellicht dat er meer info aan toegevoegd kan worden, foto, telefoonnummer etc.

Wie ziet dit als een mooi projectje en zou de vereniging waar ik zit erbij kunnen helpen. het is een privé project zonder kosten/vergoedingen. Mail of reply als je het interessant lijkt.

Edit:
Topic verhuisd naar het 'Gezocht'-forum.
Gewijzigd op 24/06/2013 13:09:09 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 00:01:37
 
John Cena

John Cena

24/06/2013 14:15:45
Quote Anchor link
Beste,

Ik gok zomaar dat er niemand zal zijn die dit gratis gaat maken. Zitten aardig wat uurtjes in, dus een tip, zorg voor een budget :)

Groet,
 
Ferry van Stralen

Ferry van Stralen

24/06/2013 15:46:50
Quote Anchor link
Hi,

Ik hoop dat iemand net als mij ene goed hart voor de sport over hebt en graag zijn hobby wilt combineren.
Wij hebben als vereniging niet een budget wat we voor dit kunnen spenderen en door de aankomende belastingmaatregelen zullen we minder budget overhouden, dus we hopen erop.

Project heeft geen haast.

gr.
 
Niek Kasius

Niek Kasius

12/07/2013 03:16:25
Quote Anchor link
Probeer het eens op deze site: http://www.biljartprof.nl/
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.