PHP XML database

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daniel van der Berg

Daniel van der Berg

01/10/2010 14:05:07
Quote Anchor link
Hallo,

ik ben Daniel ben nieuw op dit forum en heb net de website doorgezocht en ik kan niet helemaal vinden wat ik zoek het zit als volgt ik heb een applicatie geschreven in vb.net die XML files update van mijn server.
mijn applicatie in vb is klaar nu wil ik graag een webpagina op mijn server zetten waarmee mijn klanten XML files kunnen aanmaken en wijzigen ik ben een beginner in html en heb ook nog nooit php geschreven.
Mijn eerste vraag is dit überhaupt mogelijk?
ik wil een lijst op de website met alle XML files die eerder geschreven zijn een overzicht (van een folder) vervolgens wil ik dat als er op een XML file geklikt word deze geladen word in (een textbox bijvoorbeeld) om deze aan te kunnen passen en vervolgens op te slaan (overschrijven).
ook wil ik een functie die nieuwe xml files genereert de XML die gegenereerd moet worden heeft een simpele lay-out een Categorie en daarbinnen 8 regels met data dat is de hele opbouw.

misschien heeft iemand tips voor mij

alvast bedankt!
Groeten
Daniel
Gewijzigd op 01/10/2010 14:06:15 door Daniel van der Berg
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.