PHP Zip, welke formaten worden ondersteund?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Klaas Sjaak

Klaas Sjaak

12/04/2019 17:06:53
Quote Anchor link
Hallo,

Welke formaten worden ondersteund door de php zip lib? Er staat namelijk niets over in de documentatie.
Ik heb geexperimenteerd met het .zip formaat, betekend dat de zelfde functie voor rar, tar.gz en wat nog meer allemaal hetzefde werkt?
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 22:09:36
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/04/2019 17:59:01
Quote Anchor link
Ik denk alleen .zip. Wat houdt je tegen om te testen? ;-)
 
Klaas Sjaak

Klaas Sjaak

12/04/2019 21:34:02
Quote Anchor link
Ik heb thuis alleen winzip, op m'n werk gebruik ik linux maar heb nu 3 weken vakantie dus testen wordt een beetje moeilijk zeg maar. ;)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/04/2019 21:55:49
Quote Anchor link
Een tar, tar.gz file is toch zo gevonden?
 
Klaas Sjaak

Klaas Sjaak

12/04/2019 22:23:11
Quote Anchor link
Daar heb je gelijk in, maar 1 van de opties is om een vergeten wachtwoord te recoveren dus dat wordt lastig als je begrijpt wat ik bedoel. ;) Ik heb altijd de habit om documenten en applicaties te versleutelen in een zip. Nu had ik 1 van die bestanden nodig, wist alleen ongeveer het patroon van het ww (bestand dateerde uit januari 2014).

Heb hem weten te recoveren, maar vroeg me dus af of het ook gaat werken op tar.gz etc. Ik zal de code dan ook niet publiceren om etische redenen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.