PHP-er op zoek naar bijbaan

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Tom Maissen

Tom Maissen

09/09/2011 14:10:36
Quote Anchor link
Beste php-ers

Wij zijn op zoek naar een php-er die geïnteresseerd is in hier en daar wat kleine klusjes en geen bezwaar heeft om bij ons op kantoor (Kampen, nabij Zwolle) te komen werken.

Onze werkzaamheden richten zich met name op het ontwerpen van websites en webshops, welke vervolgens door een team van webdevelopers worden "gethemed" naar systemen zoals Magento en Wordpress. Vaak worden deze voorzien van extra functionaliteit door middel van modules en plugins die geconfigureerd worden voor het uiteindelijke doel.

Nu zijn wij op zoek naar een php-er die bereid is om het maatwerk te verrichten wat niet voorhanden is middels een plugin of module.
Ook het willen en kunnen oplossen van kleine bugs (of websitegerelateerde probleempjes) is zeer gewenst.


We hebben dus niet genoeg werk voor een full-time php-er, maar hebben wel regelmatig de behoefte aan bovenstaande. Bovendien kun je door deze dienst te verlenen onderdeel uit de maken van de groei die we doormaken op het gebied van webdevelopment en wellicht op vastere basis deel uit maken van onze uitbreidende werkzaamheden.


Werkzaamheden:
- maatwerk php + eventueel samenvatten in plugins/modules (m.n. voor wordpress en magento)
- onderhoud (oplossen bugs, serverinstellingen)
- budget: afhankelijk van de werkzaamheden en het aantal uur. Uiteraard minimaal het minimum jeugdloon, behorend bij je leeftijd.



Profiel:
- Jongere tussen de ± 15 en 20 jaar, die tijd heeft voor en geïnteresseerd is in hier en daar wat klusjes bij ons op kantoor in Kampen. Dus woonachtig in Kampen zelf of uit de omgeving van Kampen.
- ambitie om door te groeien in webdevelopment
- op afroep beschikbaar


Ben je geïnteresseerd?
Stuur een mail naar [email protected] met je skills, eventuele referenties (voorbeelden van werk), gewenst uurtarief en of je bereid bent om op projectbasis te werken.

Bvd.

Tom
www.marissen.net
[email protected]
Gewijzigd op 09/09/2011 14:18:22 door Tom Maissen
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 20:43:55
 
- SanThe -

- SanThe -

09/09/2011 14:23:35
Quote Anchor link
Haal jullie site eens door de W3C html en css validator.
 
Tom Maissen

Tom Maissen

09/09/2011 14:35:16
Quote Anchor link
- SanThe - op 09/09/2011 14:23:35:
Haal jullie site eens door de W3C html en css validator.


Hi SanThe,

Hartelijk dank voor je oplettendheid. Precies waarom we zo'n handige harry zoeken ;) Dank je.

Als je in Kampen of omgeving woonde, mocht je direct langs komen.
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

09/09/2011 14:38:06
Quote Anchor link
Duidelijk dat leeftijden niet in het profiel van PHPhulp staan... ;)
 
- SanThe -

- SanThe -

09/09/2011 14:39:12
Quote Anchor link
Tom Marissen op 09/09/2011 14:10:36:
- Jongere tussen de ± 15 en 20 jaar


Tja, ik woon in Leiden en tot bovenstaande doelgroep behoor ik ook niet echt.
 
Kees Schepers

kees Schepers

09/09/2011 14:44:29
Quote Anchor link
Het is eigenlijk ook wel een beetje discriminatie om op leeftijd te targetten en volgens mij mag het niet eens ook.

En de reden zal voornamelijk om het geld zijn, niks mis mee natuurlijk maar zet dan in de vacature op z'n minst een indicatie van wat je wilt betalen.
 
- SanThe -

- SanThe -

09/09/2011 14:45:24
Quote Anchor link
Kees Schepers op 09/09/2011 14:44:29:
Het is eigenlijk ook wel een beetje discriminatie om op leeftijd te targetten en volgens mij mag het niet eens ook.


Klopt, het mag niet, maar het wordt heel veel gedaan.
Gewijzigd op 09/09/2011 14:45:58 door - SanThe -
 
Tom Maissen

Tom Maissen

09/09/2011 14:53:08
Quote Anchor link
Kees Schepers op 09/09/2011 14:44:29:
Het is eigenlijk ook wel een beetje discriminatie om op leeftijd te targetten en volgens mij mag het niet eens ook.

En de reden zal voornamelijk om het geld zijn, niks mis mee natuurlijk maar zet dan in de vacature op z'n minst een indicatie van wat je wilt betalen.


Je hebt gelijk, dat mag inderdaad ook "eigenlijk" niet. Punt is dat wij geen volledige (parttime) baan kunnen bieden, daar het te onregelmatig is. Dan hebben we al snel te maken met een zogenaamde scholier of student.

Een indicatie is natuurlijk afhankelijk van leeftijd en zijn terug te vinden in de wettelijk vastgestelde richtlijnen.
Ik geloof dat je voor een 23-jarige een wettelijk minimum-loon hebt van ongeveer €10,- voor een part-time baan.

Dus om het wat concreter te benoemen, zou ik zeggen: denk aan de €8,- per uur, dan zit je wel even goed. Lever je nu fantastisch werk en ben je een unieke medewerker, dan wordt zoiets natuurlijk gekoesterd.

Ik hoop dat het zo voldoende informatief is.

@SanThe: tóch attent, in dat geval.
 
Chris -

Chris -

09/09/2011 15:21:15
Quote Anchor link
Mocht er niet alleen worden gelet op leeftijd, maar belangrijker: wat iemand kan, hoor ik dit ook graag!
 
Fabian M

Fabian M

09/09/2011 16:10:24
Quote Anchor link
- SanThe - op 09/09/2011 14:23:35:
Haal jullie site eens door de W3C html en css validator.


http://net.tutsplus.com/articles/general/but-it-doesnt-validate/

Moet je eens lezen.. Een website draait niet alleen om validation.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.