phphulp IE8 zwart?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer Zorg-ICT

Wil jij met ChipSoft impact maken in de zorg met jouw technische kennis als Software Developer? En lijkt het jou uitdagend om innovatieve software te ontwikkelen met de laatste Microsoft-tools en technieken? Wat doe jij als Software Developer? Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in teamverband. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi-tier framework. Tijdens een interne opleiding brengen wij je snel bij hoe je binnen deze architectuur je ontwikkelkunsten kunt

Bekijk vacature »

Software Developer / full-stack

Bedrijfsomschrijving Voor een organisatie binnen de zakelijke dienstverlening zijn wij op zoek naar een Software Developer met goede kennis van zowel Java als front-end technieken als Angular. Het betreft een organisatie bestaande uit ongeveer 100 mensen die klaar staan voor ruim twee duizend klanten. De organisatie staat bekend om het feit dat zij met hun kwalitatief goede dienst een van de snelste zijn. Dit valt op in de markt en dit bewerkstelligen zij door alles zoveel mogelijk te automatiseren. IT, en software development in het bijzonder, wordt als erg belangrijk gezien. Het complexe applicatie landschap is geheel maatwerk en geschreven

Bekijk vacature »

Boer zoekt Machine Learning Developer

Functieomschrijving Machine-Learning is net als Deep-Learning een onderdeel van Data Science. Als Data Scientist ga je aan de slag met het creëren van realtime data gedreven modellen en beslissingssystemen met behulp van statistische modellen en machine learning. Uiteraard ben je hier ook verantwoordelijk voor de complexe algoritmes en de gecreëerde realtime modellen. Wat deze functie zo uniek maakt is dat je zelf proactief op zoek kan gaan naar nieuwe projecten en ontwikkelingen op het gebied van Data Science en Machine Learning. Bijzonder veel vrijheid om je te richten op onderwerpen die jouw volledige aandacht krijgen! Functie-eisen - Je hebt een

Bekijk vacature »

Backend .NET Developer C# Voetbal

Bedrijfsomschrijving Binnen deze organisatie in de regio Den Haag zal je als .NET Developer terecht komen in een multidisciplinair team met 5 andere Programmeurs. In jouw rol ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en optimaliseren van mobiele applicaties met meer dan 4 miljoen gebruikers wereldwijd. Als Backend Developer zal je dagelijks werken met C#, .NET Core, Kubernetes en een SQL Database. Voor het onderling communiceren van de microservices wordt gebruik gemaakt van RabbitMQ. Je krijgt energie van technische uitdagingen en je werkt graag samen. Verder zul je in vele projecten deelnemen, zorg je voor nieuwe features, los je diverse bugs

Bekijk vacature »

C++ Developer / PL/SQL / International environment

Bedrijfsomschrijving For a good client in Limburg we are looking for a medior / senior C++ developer with a great understanding of Oracle PL/SQL. Our client is one of the leading international service providers, providing warehousing and logisitics for mainly high-tech customers. With approximately 20.000 employees all over the world, based in more than 75 countries, they strive to be the best partner for their clients while enhancing great innovations. Some words that describe the culture of this company: Passionate, Reliable, Informal and Result Oriented. They have recently built a super modern state-of-the-art Distributon Center with the newest technologies. The

Bekijk vacature »

Senior applicatieontwikkelaar

Ben jij een gedreven applicatieontwikkelaar met minimaal drie jaar werkervaring? En wil je een uitdagende baan met impact én jezelf breed ontwikkelen? Bij UPS bouw je mee aan complexe systemen die wereldwijd worden gebruikt en krijg je alle ruimte om nóg beter te worden in je vak. Dit ga je doen In een dynamisch scrumteam werk je aan de hand van processen en technologieën zoals CI/CD en DevOps aan het behalen van jullie doelen. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en

Bekijk vacature »

outsystems developer chapter lead

Functieomschrijving Matching staffing employees and clients even more effectively. Combining employment market data into a report. For every problem, you come up with and develop and implement the right technical solution. Being able to make the right match because the talents of our staffing employees are properly registered. Conducting an employment market scan that gives employees insight into their value on today’s employment market and their perspectives for the future. As you read this, the gears in your head immediately start turning and the first step towards a solution in the form of a new application has already been taken.

Bekijk vacature »

IT Associate Field Engineer

Introduction: TRT Solutions (trt.com) is a Global IT Services Company that delivery hardware maintenance system software support Managed and Professional services along with Web / Cloud Services on IT Server storage and networking infrastructure. We have recently acquired a number of new global contract and TRT is now recruiting for Graduate level technical and non-Technical personnel to be part of our service delivery in Amsterdam, Netherlands. Job Description: Our company is built of the quality of the service that we provide to our client whether that is maintenance managed professional or the actual technology itself as service. It is all

Bekijk vacature »

.NET Core Developer C# Kubernetes

Bedrijfsomschrijving Voor een toffe organisatie in de regio Den Haag zijn wij opzoek naar een .NET Core Developer die kennis en ervaring heeft met Kubernetes. Het betreft een innovatieve organisatie waar ze werken met de nieuwste tools en technieken. Het softwareplatform zal je verder ontwikkelen, optimaliseren en werken aan nieuwe projecten en features. Binnen het DevOps-team werk je nauw samen met jouw directe collega's en samen werken jullie iedere dag aan het naar een nog hoger niveau tillen van het softwareplatform. Functieomschrijving Ben jij een .NET Core Developer en wil je werken binnen een hele toffe en innovatieve omgeving? Heb

Bekijk vacature »

Software Developer / C# en .Net / Databases

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een mooie en innovatieve multinational in de regio Utrecht. Ze staan bekend om de hoge kwaliteit van dienstverlening en streven ernaar dit continu te verbeteren. Om dit te kunnen doen zijn zij opzoek naar een Software Developer. Als Software Developer ga je aan de slag met het ontwikkelen van bedrijfskritische software en applicaties. Zo zijn er applicaties en software die van belang zijn voor de bedrijfsvoering, de medewerkers van de organisatie, maar ook voor het klantenbestand van de organisatie. Het landschap is zowel functioneel als technisch en daarmee erg breed. Je komt te werken in een

Bekijk vacature »

Functioneel beheerder NetSuite

Voor een van onze klanten in de omgeving van Apeldoorn zijn we opzoek naar een functioneel applicatie beheerder. Het bedrijf is snel aan het groeien en daarbij zijn ze ook recentelijk gestart met een groot IT transformatie project. Het bedrijf zit in de beginfase van de implementatie van het nieuwe ERP systeem (NetSuite). Binnen deze rol zal je dan ook zeker een betrokken worden bij dit project. Naast het ondersteunen van het implementatie project zal je samen met je collega's verantwoordelijk zijn voor het goed werkend IT landschap en alle gerelateerde bedrijfsprocessen. Een aantal van je werkzaamheden zullen zijn: Begeleiden

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

.NET Developer / C# / Microservices / Azure

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie in de regio van Ede/Wageningen waar jij als .NET Developer komt te werken is marktleider en pionier op het gebied van High-Quality apparatuur in de zorg. Het scrumteam waar jij deel van zal uitmaken bestaat uit acht developers. Als Senior .NET Developer draag jij dagelijks bij aan een gezondere toekomst. De apparatuur waar jij de software voor ontwikkelt wordt wereldwijd ingezet in meer dan 5000 ziekenhuizen. Iedere 4 minuten krijgt iemand ter wereld een behandeling middels deze apparatuur. Omdat de organisatie continu bezig is met innovatie krijg jij als .NET Developer de ruimte om met nieuwste- en

Bekijk vacature »

Fullstack .Net Developer voor int. marktleider met

Voor een internationale marktleider in metaalbewerking ben ik op zoek naar een junior / midlevel Fullstack .Net developer. Wat je gaat doen: Onze klant maakt gebruik van hun zelf gebouwde logistieke applicatie. Nu willen zij deze sterk uitbreiden. Zo willen ze o.a. een klant portaal maken, een online factuur systeem bouwen en een mobiele applicatie bouwen. Alles om beter zaken te doen met hun klanten. Je werkt hierbij in .Net C# en later ook Azure. Wie jij bent: MBO / HBO afgestudeerd 2 - 6 jaar ervaring met C# en .NET applicaties Design ervaring is een plus Spreekt Nederlands en

Bekijk vacature »

Fullstack Developer Angular 6 Java Complexe omgevi

Bedrijfsomschrijving Het bedrijf, gelegen in hartje Utrecht, werkt nauw samen met alle instanties die gericht zijn op het Nederlandse wegennet. De applicatie waar jij aan gaat werken brengt het volledige wegennet van Nederland in kaart. Aan de hand van deze applicatie kunnen instanties een duidelijk overzicht krijgen over waar en wanneer er veranderingen en verbeteringen plaats moeten vinden. In andere woorden: Jij werkt direct mee aan het verbeteren van de infrastructuur binnen Nederland. Als Fullstack Java Developer kom je terecht in het team wat verantwoordelijk is voor alle innovatie projecten die er binnen de organisatie bedacht worden. Daardoor zal je

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Arian Stolwijk

Arian Stolwijk

27/01/2009 16:40:00
Quote Anchor link
Het lijkt me dat het onderstaande plaatje niet helemaal klopt??

http://img407.imageshack.us/img407/6240/phphulpao6.th.png

Als ik met mijn muis vanaf de site, naar bijvoorbeeld de adresbalk beweeg, komt het er zo uit te zien...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arian Stolwijk

PHP hulp

PHP hulp

22/10/2020 02:42:17

- -

- -

27/01/2009 16:52:00
Quote Anchor link
Het klopt inderdaad niet, maar dit is een bug in IE8 (aangezien de normale browsers zoals Firefox en Chrome niets raars doen). Je kan dit denk ik beter even naar Microsoft opsturen.

Dit is mijn 3.500ste post :-)

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

27/01/2009 16:53:00
Quote Anchor link
Jonathan schreef op 27.01.2009 16:52:
Het klopt inderdaad niet, maar dit is een bug in IE8 (aangezien de normale browsers zoals Firefox en Chrome niets raars doen). Je kan dit denk ik beter even naar Microsoft opsturen.

je ken misschien gewoon beter geen microsoft software gebruiken 8-)

Arian Stolwijk

Arian Stolwijk

27/01/2009 17:04:00
Quote Anchor link
rvw schreef op 27.01.2009 16:53:
je ken misschien gewoon beter geen microsoft software gebruiken 8-)

Ja, goh, ik had hem even gedownload, en geïnstalleerd (wat een omweg overigens :S) om te kijken of mijn sites het nog deden...

Richard Duinmayer

Richard Duinmayer

27/01/2009 17:04:00
Quote Anchor link
"je ken misschien gewoon beter geen microsoft software gebruiken 8-)"

Hoezo niet?
IE8 is nog in Beta gek hé dat deze niet volledig compatible is met alles.

- SanThe -

- SanThe -

27/01/2009 17:06:00
Quote Anchor link

Welkom bij de 'oudjes'. ;-)

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

27/01/2009 17:06:00
Quote Anchor link
Stiekem is dit high-tech scripting van bas,, de nieuwe phphulp is nu alleen nog te zien in IE 8 :P
Het heeft wel iets vind ik, (alleen niet echt positiefs)

Arian Stolwijk

Arian Stolwijk

27/01/2009 17:07:00
Quote Anchor link
richard schreef op 27.01.2009 17:04:

Hoezo niet?

Het is al een Release Candidate hoor, dan zou juist alles zo goed als goed moeten zijn...

Bas Kreleger
Beheerder

Bas Kreleger

27/01/2009 17:30:00
Quote Anchor link
Heeft ook wel wat, kunnen we dit design niet gebruiken voor de nieuwe PHPhulp?! ;-)

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

27/01/2009 17:45:00
Quote Anchor link
Omg bas ik wilde net een kut opmerking maken van dit is de nieuwe PHP Hulp. Dat jij er een grapje over maakt. :P

HEB IK AL LANG!! Lekker voor je :P

richard schreef op 27.01.2009 17:04:

Hoezo niet?

IE8 is (geloof ik) sinds gistere uit de beta fase. En MS suckt idd

SanThe schreef op 27.01.2009 17:06:

Cewl ik ben pas 15 en ik ben al een oudje :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

27/01/2009 17:55:00
Quote Anchor link
Bas Kreleger schreef op 27.01.2009 17:30:
Heeft ook wel wat, kunnen we dit design niet gebruiken voor de nieuwe PHPhulp?! ;-)

Komt er dan effectief een nieuwe :p?

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

27/01/2009 19:04:00
Quote Anchor link
Mijn IE8 beta 2 die ik ... uhm... 4/5 mnd geleden heb geïnstalleerd heeft het niet.
Rare boel. :)

- -

- -

27/01/2009 19:27:00
Quote Anchor link

Haha, dankje :-)

Tommy schreef op 27.01.2009 17:45:

HEB IK AL LANG!! Lekker voor je :P

Ik ben 14, dus ik had relatief gezien eerder de 3.500, ik pwn, HAHA, lekker voor je! xD

Robert Deiman

Robert Deiman

27/01/2009 19:37:00
Quote Anchor link
Wooow SanThe, dat die "jonge broekies" :P zich gevleid voelen als ze "oudje" worden genoemd is oké.. maar wil je aub niet iedereen over één kam scheren?? :P

Neej das flauw. Maar het is inderdaad een release candidate, dus het zou toch aardig goed moeten zijn in IE8 dan. Maar blijkbaar doet die het óók nog niet goed, en rendert die alleen de testen zo goed, omdat ze daar allerlei hacks voor hebben "ingebouwd"?? Ik weet 't niet, maar ruik wel onraad.

- -

- -

27/01/2009 19:40:00
Quote Anchor link
Of Bas heeft dit stiekem gedaan met een stukje code verstopt in een JavaScript-bestandje die met $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'] checkt of het IE8 is en zit ons nu allemaal uit te lachen :-)

27/01/2009 19:44:00
Quote Anchor link
IE8 vind dus
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
body {
    background-image: url("../imgs/main/background.gif");
    background-repeat: repeat-y;
}

niet leuk?

Jonathan schreef op 27.01.2009 19:27:
Tommy schreef op 27.01.2009 17:45:

Ik ben 14, dus ik had relatief gezien eerder de 3.500, ik pwn, HAHA, lekker voor je! xD

Pfft, alsof postcount wat zegt. Je kan net zo goed een bumper ofzo zijn...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

27/01/2009 19:51:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 27.01.2009 19:44:
Pfft, alsof postcount wat zegt. Je kan net zo goed een bumper ofzo zijn...

Kijk maar naar mij.

PHP Newbie

PHP Newbie

27/01/2009 20:10:00
Quote Anchor link
UPDATE users SET postcount = 100 WHERE id = 3765
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

27/01/2009 20:15:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 27.01.2009 20:10:
UPDATE users SET postcount = 100 WHERE id = 3765

Jammer hè :P

DROP TABLE users

Jesper Diovo

Jesper Diovo

27/01/2009 22:11:00
Quote Anchor link
In dit wereldje is bij IE het enige waar ik 'DIE' gebruik. Verder wil ik dat woord nooit zien :-).
FireFox en Chrome 4 president!

Jelmer -

Jelmer -

28/01/2009 00:15:00
Quote Anchor link
Heee, doe een beetje lief tegen het nieuwe IE team :P Ze zijn tenminste goed op weg maar ze hebben een hele achterstand in te halen. Geen wonder dat dat even duurt. Ze hebben een compleet nieuwe engine geschreven. En slechter dan IE 6 kan het niet zijn. En aangezien IE 6 nog lang niet zal verdwijnen, omdat er altijd wel mensen zijn die vinden dat dat de snelste browser is *kugh* is IE 8 niet de slechtste browser voor webdevelopers die je kan bedenken.

Maar als je even voorbij de render-engine kijkt, er zitten wel leuke nieuwe dingen in. De accellerators, een combinatie van mash-ups, tooltips en dat context-aware... Ubiquity is momenteel ook op zoek naar een mouse-only interface. IE heeft het al.

De peek-bookmarks zijn een beetje a la Apple's Dashboard widget knopje dat in Safari zit waarmee je stukjes pagina op je dashboard kan plakken. Verschil is dat het in IE dan weer door de developer van de site moet worden ondersteund (win en fail tegelijkertijd) en dat het in de browser zit.

In Windows 7 krijg je in de peek-functie van de nieuwe taakbalk ook alle tabbladen los te zien. Als MS de API hiervoor ook nog eventjes leuk documenteert of in ieder geval beschikbaar maakt zou ik dit ook graag in Chrome & Firefox terug willen zien hoor :)

... maar hij blijft traag en heeft te veel knopjes. Chrome is bij mij onder Windows 7 nog altijd het snelst (verreweg!) en ik ben het snelst met Chrome, omdat het zo heerlijk simpel is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.