Phphulp: nieuwe versie.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Johan de wit

johan de wit

20/11/2015 01:30:32
Quote Anchor link
Paar uur geleden zag ik verbeterde versie en nu weer vorige versie, was dat beta versie wat ik zag?
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 23:20:53
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/11/2015 09:05:36
Quote Anchor link
Ik ben benieuwd wat er anders was? ;)
 
Ivo P

Ivo P

20/11/2015 11:35:04
Quote Anchor link
ik hoop iets met niet elke keer uitgelogd worden.

Lijkt erop dat er per user maar 1 browser of ip ingelogd mag zijn.
non-beveiliging uit de tijd dat iemand 1 pc op 1 plek had en altijd dezelfde browser gebruikte.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

20/11/2015 11:36:32
Quote Anchor link
Dat hoop ik ook. Ik wissel regelmatig van locatie, en het is gewoon niet logisch dat je wordt uitgelogd zelfs als je aangeeft dat je ingelogd wil blijven.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/11/2015 11:45:54
Quote Anchor link
Ik weet wel dat er al een hele tijd rechtsboven een knopje is voor een compacte weergave die er iets anders uitziet dan normaal. Misschien is dit de 'verbetering'?

Anders denk ik dat er misschien toch stiekem een sneak-preview te zien was ;-)
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

20/11/2015 14:44:43
Quote Anchor link
Wanneer ik mijn browsercache (weer) aan zet zie ik soms hele oude meuk voorbij komen, ik zie dan bijvoorbeeld de nieuwsticker van een half jaar geleden. "Hee nieuwe topics? Oh wacht mijn cache staat weer aan".
 
Johan de wit

johan de wit

20/11/2015 22:22:06
Quote Anchor link
Ik kon niet grondig naar kijken want het was voor heel korte tijd online. Wat ik wel zag dat linkerkant links bovenaan stond met dropdownmenu.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/11/2015 22:25:03
Quote Anchor link
Ah, dan heb je de 'compact-knop' rechtsboven ingedrukt.
 
Eddy E

Eddy E

20/11/2015 22:43:25
Quote Anchor link
In de nieuwsbrief staat dat men er wel mee bezig is en dat het begin 2016 klaar is....

Maar hoorden/lazen we dat in 2006 ook al niet? :D
 
Johan de wit

johan de wit

21/11/2015 03:32:20
Quote Anchor link
Oh haha inderdaad dat was het, ik had per ongelijk erop geklikt.
Sorry, door mij dachten jullie dat nieuwe versie uit zal komen.

Waarom stapt PHPhulp niet over Bootstrap? Verder kleine handige functies mag bij komen. Misschien kunnen wij dit topic veranderen naar wensenlijst?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/11/2015 12:00:39
Quote Anchor link
Een goed idee, ik zal het eens achter de schermen bespreken.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

21/11/2015 13:07:28
Quote Anchor link
Johan de wit op 21/11/2015 03:32:20:
Oh haha inderdaad dat was het, ik had per ongelijk erop geklikt.
Sorry, door mij dachten jullie dat nieuwe versie uit zal komen.

Waarom stapt PHPhulp niet over Bootstrap? Verder kleine handige functies mag bij komen. Misschien kunnen wij dit topic veranderen naar wensenlijst?

Omdat bootstrap kut is, zelf kun je toch ook wel een grid systeem maken toch? 5 min werk. Waarom complete bootstrap CSS (en eventueel JS) code inladen terwijl je er maar 10% van gebruikt....
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/11/2015 13:49:03
Quote Anchor link
Zullen we die keuze aan de ontwikkelaars overlaten? Ik zelf heb ook geen zicht op de nieuwe layout.
 
Johan de wit

johan de wit

21/11/2015 20:37:09
Quote Anchor link
Dank je wel Ari?n.

Sabaton: met Bootstrap bespaar je tijd en moeite. Ik weet niet of we met ze alle bijdragen kunnen doen?

Ja graag, zo zal geen ruzie ontstaan.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2015 12:40:14
Quote Anchor link
Ik heb achter de schermen wat meer informatie gevraagd, en als er wat over te delen is dan horen jullie het wel.

Maar zelf heb ik er geen problemen mee als er hier gebrainstormd wordt over features en verbeteringen. Dus brand maar los!
Gewijzigd op 23/11/2015 12:51:12 door - Ariën -
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

23/11/2015 13:32:39
Quote Anchor link
Pro tip voor de ontwikkelaars: lees het bugs en feature request forum eens.

Hier staan meerdere (pijn)punten al tijden open. Ik heb een vermoeden dat bij een groot deel de oorzaak ligt bij verkeerde character encoderingen.

Daarnaast zou het PHPhulp niet misstaan om wat meer aan verwachtingsmanagement te doen (met name de partij die verantwoordelijk is voor het onderhoud van de website) en wat opener te zijn in wat behandeld gaat worden, wat behandeld is en waar niet aan gewerkt gaat worden met een toelichting. Het zou dus ook fijn zijn wanneer er een terugkoppeling zou komen wanneer niet-werkende functionaliteit gerepareerd is, want dat is tot op heden volstrekt onduidelijk en gebeurt tot nu toe (als het al gebeurt) in compleet stilzwijgen.

Is er ook een roadmap en/of zit er uberhaupt nog iets in de pijplijn voor ontwikkeling aan deze site? Zijn er mensen die hier dedicated een aantal uur per week/maand/jaar (lol) aan werken? Verschaf ons inzicht.
Gewijzigd op 23/11/2015 13:34:34 door Thomas van den Heuvel
 
Tim Wolf

Tim Wolf

23/11/2015 15:39:15
Quote Anchor link
Misschien is een nieuwe layout ook wel even wat anders ;) . Ik weet niet of je al smileys kunt toevoegen maar dat is ook altijd wel handig. Een mobiele versie is ook altijd wel handig voor de mobiele gebruikers. Misschien is de uiterlijk van het forum ook wel aan verandering toe. Net als Ivo P ook al zei:
Ivo P op 20/11/2015 11:35:04:
ik hoop iets met niet elke keer uitgelogd worden.

Lijkt erop dat er per user maar 1 browser of ip ingelogd mag zijn.
non-beveiliging uit de tijd dat iemand 1 pc op 1 plek had en altijd dezelfde browser gebruikte.

is ook wel handig. Vooral als je bijv. op bezoek bent bij je ouders en dan kijk je even op je telefoon. En het lijkt me ook wel leuk om die vernieuwde versie alvast even te kunnen zien ;)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2015 16:12:12
Quote Anchor link
Zodra er wat meer over bekend is, dan wordt wordt dat wel gemeld.
 
Johan de wit

johan de wit

23/11/2015 21:51:24
Quote Anchor link
- Ariën - op 23/11/2015 12:40:14:
Ik heb achter de schermen wat meer informatie gevraagd, en als er wat over te delen is dan horen jullie het wel.

Maar zelf heb ik er geen problemen mee als er hier gebrainstormd wordt over features en verbeteringen. Dus brand maar los!


Dank je wel.

Hier heb ik al paar wensen:
- nieuwe layout (ik dacht zelf aan Bootstrap om beetje tijd te besparen en daarnaast hebben wij meteen ook een mobiele vriendelijke website.)
- voor snelle reactie moet je helemaal naar beneden scrollen als dat met modal opgelost kan worden is wel fijn.
- zoals er paar keer opgenoemd is over het inloggen.
- we kunnen topic openen en reageren, naast dit wil ik nog iets dat wij ergens ons mee bezig kunnen houden, zelf heb ik nog niks in mij gedachten (misschien komen andere leden wel op een ideeen)
- een plek voor video`s van youtube
Gewijzigd op 23/11/2015 21:51:57 door johan de wit
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

24/11/2015 14:03:25
Quote Anchor link
To be fair, voor feature requests (en bugs) bestaat een toegewijd (sub)forum. Daar kun je per topic een of meer items aandragen. Ik denk dat dat overzichtelijker is dan alles in deze thread proberen te proppen, te meer als er per feature een inhoudelijke discussie ontstaat...

Daarbij moet je ook een beetje terughoudend te werk gaan en niet gaan lopen spuien (zeker gezien de snelheid waarmee dingen doorgevoerd worden, ik verwijs ook weer naar het eerder genoemde verwachtingsmanagement). Stel dat je een lijst van vijf "must haves" hebt, welke zou dan (met stip) bovenaan staan? Draag die ene dan voor, met een onderbouwing en niet simpelweg een puntsgewijs wensenlijstje, leg uit wat het nut en/of de noodzaak van jouw feature is.

Sorry dat ik het zo moet formuleren, maar als je nu mensen heel enthousiast maakt om ideeën aan te dragen, en er vervolgens (ogenschijnlijk) geen ... biet ... mee gebeurt, dat lijkt mij zonde van ieders tijd.
Gewijzigd op 24/11/2015 14:08:50 door Thomas van den Heuvel
 
Johan de wit

johan de wit

24/11/2015 23:16:22
Quote Anchor link
Geen probleem, ik ben juist blij dat je mening met ons deelt.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.