PHP.ini USER.ini

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 13:05:52
Quote Anchor link
Ik heb een vraag en zou graag hulp willen.
Ik heb een webshop, alles loopt goed behalve dan dat er nu aangegeven wordt dat:
De waarde van de PHP.ini instelling "max_input_vars" moet verhoogd worden naar 15000 om dit product op te kunnen slaan.
Mijn hosting kan dit niet aanpassen omdat het shared hosting is.
Nu heb ik begrepen dat je zelf een user.ini kunt maken waardoor deze instelling de php.ini override.
Is dit mogelijk? en waar moet ik beginnen? hoe doe ik dat?
Gewijzigd op 23/11/2018 13:13:16 door Gea Veen
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 00:15:04
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

23/11/2018 13:35:26
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 13:42:03
Quote Anchor link
Deze heb ik gelezen.
Er staat: In dit bestand kan je verder de documentatie van PHP.net gebruiken om de overige instellingen hierin te zetten.
Er zal bedoelt worden PHP.ini neem ik aan?
Moet ik dan de gehele PHP.ini pagina copieëren en deze aanpassen en user.ini noemen?
En waar plaats ik de user.ini?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2018 13:46:39
Quote Anchor link
Als ik mij niet vergis geeft de output van phpinfo() meer duidelijkheid over de locatie van de 'Configuration Files'.

Dit verschilt vaak per webserver-setup.
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 13:48:18
Quote Anchor link
Ik weet waar de PHP.ini staat maar kan er niet bij, is onbereikbaar voor mij.

Toevoeging op 23/11/2018 13:52:44:

Ik ben een leek op PHP gebied en mijn hosting is niet erg gewillig mij hiermee te helpen, vandaar dat ik mijn vraag hier heb geplaatst.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2018 13:57:02
Quote Anchor link
Heb je al phpinfo() bekeken?
Misschien werkt een additionele php.ini niet, en moet je .htaccess gebruiken.
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 14:01:10
Quote Anchor link
Ja, https://gemfootwear.com/phpinfo.php
Heb al geprobeerd die aan te passen maar dan werkt de website niet meer.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

23/11/2018 14:07:00
Quote Anchor link
>> Moet ik dan de gehele PHP.ini pagina copieëren en deze aanpassen en user.ini noemen?
En waar plaats ik de user.ini?

Nee, je wilde toch alleen max_input_vars aanpassen naar 15000?

Dan zet je in het bestandje:

max_input_vars = 15000

Het bestandje sla je op als .user.ini (let op de punt aan het begin) en plaats je in de map public_html
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2018 14:07:31
Quote Anchor link
Ik zou het eens in .htaccess plaatsen.
Let wel op dat dit anders werkt dan een instelling in een ini.file.

Dit moet werken:
php_value max_input_vars 15000


Trouwens, waarom 15.000 inputvelden?
Dat is much overkill.
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 14:11:02
Quote Anchor link
Dat klopt.
Ik heb drie producten in 6 maten en daarvan keuze uit 100 per maat per product.


Toevoeging op 23/11/2018 14:13:55:

Dit staat in de .htaccess:
#<head>
#<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
#</head>
####SUBDOMAINS_HEADER####
RewriteEngine on
#RULE:,gemfootwear.com,/gemfootwear.com
#RULE:www,gemfootwear.com,/gemfootwear.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^gemfootwear.com$
RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/gemfootwear.com/
RewriteRule (.*) /gemfootwear.com/$1 [last]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.gemfootwear.com$
RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/gemfootwear.com/
RewriteRule (.*) /gemfootwear.com/$1 [last]
####SUBDOMAINS_TAILER####</pre>
#NL: Place your custom rules here
#EN: Plaats je eigen regels hier
####CUSTOM_TAILER####</pre>
####ERROR_TAILER####</pre>

Waar moet ik het plaatsen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2018 14:14:11
Quote Anchor link
Kom je dan niet op 1.800 uit?
Ik zou het bovenaan plaatsen. Maar wat doet die gecommentariseerde HTML daar? :-p

Als het niet werkt, zal de error_log wel meer vertellen.
Gewijzigd op 23/11/2018 14:15:41 door - Ariën -
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 14:16:46
Quote Anchor link
Ja klopt maar er staan per product ook 100 foto's opgeslagen.
Ik vermoed dat het daaraan ligt.

Toevoeging op 23/11/2018 14:18:04:

Goeie vraag, geen idee?
Heb de .htaccess zo net van de FTP server gehaald

Toevoeging op 23/11/2018 14:19:42:

Ik had de .htaccess aangepast maar dan krijg ik dit te zien op website:

Server fout!

De server kreeg een interne fout en kon uw vraag niet beantwoorden. De server is overbelast of er was een fout in een CGI script.

Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 500
gemfootwear.com
Apache/2.4.29 (Debian)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

23/11/2018 14:28:02
Quote Anchor link
Heb je dit nu al geprobeerd?
Ozzie PHP op 23/11/2018 14:07:00:
>> Moet ik dan de gehele PHP.ini pagina copieëren en deze aanpassen en user.ini noemen?
En waar plaats ik de user.ini?

Nee, je wilde toch alleen max_input_vars aanpassen naar 15000?

Dan zet je in het bestandje:

max_input_vars = 15000

Het bestandje sla je op als .user.ini (let op de punt aan het begin) en plaats je in de map public_html
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2018 14:29:45
Quote Anchor link
En wat zegt de error_log? Ook fouten in .htaccess worden hierin vermeld.
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 14:35:54
Quote Anchor link
Ja, het werkt, het is gelukt!
.user.ini met de code max_input_vars = 15000 in map public_html geplaatst.
Dankjewel Ariën en Ozzie!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2018 14:37:09
Quote Anchor link
Gea Veen op 23/11/2018 14:16:46:
Ja klopt maar er staan per product ook 100 foto's opgeslagen.

En je voegt dus ook in één klap 100 foto's toe dan?
Het gaat hier om inputvelden.
Gewijzigd op 23/11/2018 14:37:36 door - Ariën -
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 14:39:29
Quote Anchor link
Ja, ik heb 100 foto's per product toevoegd.
Ik begrijp dat het om inputvelden gaat maar merkte wel dat wanneer er meer foto's werden toegevoegd de BackOffice niet goed meer werkte en ik steeds deze melding kreeg.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2018 14:55:10
Quote Anchor link
Onthoud wel dat dit niet echt gewenst is. Die beperking is er niet voor niets, en vooral op een shared server met meerdere mensen. Ik raad aan om eens met de bouwer van het script te kijken naar een oplossing, of mogelijk een VPS te nemen.
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 15:05:47
Quote Anchor link
Dankjewel voor de tip. Ga ik doen!
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

23/11/2018 16:32:55
Quote Anchor link
Als PHP in CGI-modus draait (wat aangeraden wordt) en niet als Apache module dan kun je blijkbaar geen php_value of php_flag directives in .htaccess bestanden gebruiken. Dat is mogelijk de reden dat je 500 Internal Server Errors krijgt. Je zult dit dan dus op een andere manier moeten instellen.

Gelukkig is de max_input_vars een PHP_INI_PERDIR directive, dit houdt in dat je deze in kunt stellen middels php.ini, .htaccess (maar die viel dus af), httpd.conf of .user.ini.

Overigens lijkt deze webshop op nginx te draaien, dus dat Apache/2.4.29 (Debian) hierboven lijkt mij niet kloppen?

Nog wat verder graven: php_flag en php_value waren blijkbaar Apache specifieke directives, dus wellicht als je enkel in je .htaccess het volgende toevoegt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
max_input_vars = 15000

(dus zonder php_value) dan werkt dit mogelijk wel en heb je dus dat extra .user.ini bestand niet nodig.
 
Gea Veen

Gea Veen

23/11/2018 20:26:37
Quote Anchor link
Werkt dat dan beter? of kan ik het zo laten?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.