php-sript in woelmuis

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jos Roossien

jos Roossien

02/02/2011 21:11:19
Quote Anchor link
ik vertel meteen maar dat ik een beginner ben er neit veel verstand van heb.
maar ik wil graag een website met een chat en gastenboek erin.
nou had ik daarvoor scripts gedownload alleen kan ik nergens vinden hoe en of ik die kan uploaden naar woelmuis ik heb daar wel een mysql database aangemaakt weet niet of dit nodig was maar ik snap er helemaal niks van en kan nergens vinden hoe ik die op woelmuis moet uploaden.
als iemand weet hoe dit op een andere gratis webhostingssite kan dan mag het ook maar op woelmuis kom ik er niet uit.
ik had de vraag daar ook al gesteld maar die zijden dat ik het hier moest vragen dus vandaar.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 06:46:28
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/02/2011 21:21:28
Quote Anchor link
Heeft Woelmuis soms phpMyAdmin geinstalleerd?
Enig idee? Daarmee kan je jouw database beheren...

Verder kan je met een FTP-programma zoals WS_FTP uploaden naar Woelmuis.
 
Jos Roossien

jos Roossien

02/02/2011 21:23:15
Quote Anchor link
ja die heeft php admin maar asl ik dan bestanden wil uploaden dan kan ik allen sql bestanden uploden en geen php snap er echt helemaal niks van :p
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

02/02/2011 21:27:05
Quote Anchor link
Je geeft al aan een beginner te zijn; probeer dan via bv Google de benodigde info te vinden. Je hebt volgens mij op dit moment niet/weinig hulp nodig met php, maar meer met hoe je gegevens kunt uploaden naar woelmuis en hoe je het gastenboek/chat installeert.

Met een ftp-programma kun je prima bestanden uploaden naar woelmuis.

Geen idee welk gastenboek en chat je hebt gedownload, maar daar zit vast wel een uitleg bij hoe je dat moet installeren.
Gewijzigd op 02/02/2011 21:28:20 door Obelix Idefix
 
Jos Roossien

jos Roossien

02/02/2011 21:29:19
Quote Anchor link
nee zit geen uitleg bij...
en heb niet echt een idee wat ik allemaal aan het doen ben xD
ik wil gewoon een chat op mn site heb wel verstand van html en css maar van php niet zoals ik al zij.
maar ik meot dus een ftp programma downloaden?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/02/2011 21:32:01
Quote Anchor link
Ja. WS_FTP bijv.
Daarmee kan je naar Woelmuis (what's in a name) je site uploaden. Dit is iets wat je normaliter ook voor HTML, CSS, JS en plaatjes bijbehorende bij je site doet, en ook voor PHP.
Gewijzigd op 02/02/2011 21:32:39 door - Ariën -
 
Maestro Roboroads

Maestro Roboroads

02/02/2011 21:33:12
Quote Anchor link
Als je dringend hulp nodig hebt, en als ik je moet helpen, PM me dan even voor contactdetails.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/02/2011 21:34:34
Quote Anchor link
Kan ook via het forum hoor. Leren anderen er ook nog van....
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.