phpstorm (programma ) vraag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Albert de Wit

Albert de Wit

11/02/2013 14:46:00
Quote Anchor link
@Ozzie, Ik heb niet veel ervaring met andere editors maar Sublime Text 2 heeft dat autocomplete en die automatische structuur. Dat vind ik erg fijn en bovendien werkt het lekker licht.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 23:09:34
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/02/2013 15:26:08
Quote Anchor link
@LEDfan: ik gebruik geen Eclipse... vreselijk! Al dat gesynchroniseer... dat werkt hartstikke traag. Ik gebruik de oude Zend Studio 5.5. Die is heerlijk snel en doet alles zoals het zou moeten... behalve dat ie niet meer ondersteund wordt, en daardoor de PHP 5.4 syntax niet kent :( Als dat moeilijk doen voor die FTP vind ik maar niks. Ik wil gewoon een editor met fatsoenlijke ftp ondersteuning (net als mijn ouwe trouwe Zend Studio :-) )

@Albert: ah oke... maar heeft het bij jou zo'n zwarte achtergrond ook als je code aan het typen bent? En zit er een FTP ondersteuning in? Dit programma is trouwens niet gratis toch?
 
Albert de Wit

Albert de Wit

11/02/2013 15:27:38
Quote Anchor link
Ik krijg af en toe wel een herinnering of ik het programma wil kopen. Zwarte achtergrond is standaard, ik zal eens kijken of dat ook wijzigbaar is net als in Notepad++.

Kijk eens hier naar ondertussen-> http://wbond.net/sublime_packages/sftp
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

11/02/2013 15:30:17
Quote Anchor link
Quote:
Sublime Text 2 may be downloaded and evaluated for free, however a license must be purchased for continued use. There is currently no enforced time limit for the evaluation.


Dit klinkt wel goed en gezien de reacties ga ik deze denk ik eens proberen.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

11/02/2013 15:30:26
Quote Anchor link
Er zijn wel preset thema's dus die zwarte achtergrond hoeft niet persé.
Gewijzigd op 11/02/2013 15:31:11 door Albert de Wit
 
Wouter J

Wouter J

11/02/2013 15:33:47
Quote Anchor link
Offtopic:
Sorry kees, ik moet hier even op reageren...

Wat ik vooral irritant vind aan ST2 is dat je zoveel moet betalen voor zo'n editor waarbij je betere gratis editors kunt vinden.

En ja, je hoeft hem niet te betalen, maar wil jij na 10 keer opslaan een pop-up krijgen die je moet weghalen? Nee, dat is beroerd.

PS: Een zwarte achtergrond bij het coden, je moet er aan wennen, maar het is heerlijk!
Gewijzigd op 11/02/2013 15:34:21 door Wouter J
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/02/2013 15:34:22
Quote Anchor link
Ah oké... die SFTP optie is dus optioneel en moet je voor betalen... da's wel erg jammer.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.