Platform om eigen site pagina op subdomein te bouwen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Van Sebas

Van Sebas

24/06/2021 16:04:51
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben op zoek naar een systeem/platform welke op bv. url.nl geplaatst wordt.
De bezoeker kan dan een account aanmaken en heeft dan account.url.nl als zijn pagina/website.
En dat deze bezoeker dan zijn pagina zelf zou kunnen inrichten (misschien keuze tussen een paar thema's) en eventueel een soort contact formulier kan opzetten. Zodat je in feite een eigen simpele subdomein site heb met wat informatie en een contact formulier.

Weet iemand toevallig of er zo'n systeem/platform/open source er bestaat? Of moet je zoiets echt van scratch of aan bouwen?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/03/2024 15:00:59
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 16:08:14
Quote Anchor link
Dat heet een sitebuilder.
Ik denk dat je met dat trefwoord wel verder komt.
 
Jasmy Colemantrea

Jasmy Colemantrea

20/07/2021 12:05:44
Quote Anchor link
CMS WordPress biedt iedereen de mogelijkheid om sites te maken in zowel blog- als niet-blogversies.

Om WordPress te gaan gebruiken, hoef je niet af te studeren aan universiteiten. Genoeg, bekijk een paar video-tutorials op internet over het opzetten van het systeem, het plaatsen van gedichten en verhalen erop, en ook hoe u deze verhalen in de meest gemakkelijk leesbare vorm aan uw lezer kunt presenteren.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2021 13:03:44
Quote Anchor link
@Jasmy

Het gaat hier om een systeem waar iedereen een eigen site op kan bouwen. Wordpress lijkt mij niet echt heel geschikt hiervoor, want dat is meer bedoeld voor een enkele site, of met de multi-site functie om meerdere sites onder één dak te hebben. Maar in-feite wilt je elke site een eigen dak geven. Dus dit lijkt niet echt de oplossing.

Ik vrees sterk voor de topicstarter dat het (duur) maatwerk gaat worden. maar met het trefwoord Sitebuilder valt vast wel wat te vinden. Ik vrees alleen dat het lastig te concurreren wordt met Jimdo en andere bekende sitebuilders.
Gewijzigd op 20/07/2021 13:04:44 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.