Ploi.io gemakkelijk PHP applicaties deployen

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dennis Smink

Dennis Smink

11/07/2018 18:32:06
Anchor link
Ik ben recentelijk begonnen met https://ploi.io, project was eerst alleen voor privé bedoelt, maar toen kwam er aardig wat collega-programmeurs met flinke interesse in deze tool, dat ik hem publiekelijk heb gemaakt.

Het is een deploy tool wat lijkt op Forge van Laravel, maar dan goedkoper en wat meer/andere features. Ik heb het zelf geschreven in Laravel 5.6 en voor de frontend veel VueJS i.c.m sockets van laravel-echo-server.

Het maakt het live zetten van je website erg gemakkelijk en snel, ik ben erg opzoek naar feedback van gebruikers gezien ik het wel degelijk wil gaan vermarkten, maar ik ben echt geen marketeer. (Verworven backend developer..)

Ik hoor graag van jullie!
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 23:23:56
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

11/07/2018 19:33:48
Anchor link
Leuk idee!

Nadat ik een server heb aangemaakt staat er alleen maar "Server building", al 50 minuten lang. Lijkt me dat dit een bug is?
 
Dennis Smink

Dennis Smink

11/07/2018 19:35:16
Anchor link
Anoniem M op 11/07/2018 19:33:48:
Leuk idee!

Nadat ik een server heb aangemaakt staat er alleen maar "Server building", al 50 minuten lang. Lijkt me dat dit een bug is?


Bedankt!

Ik zie dat er een error is gekomen dat hij niet kon verbinden, heb je wel de stappen gevolgd? (Dus ook SSH keys toegevoegd etc?) Server is ook bereikbaar en Ubuntu 16.04?
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

11/07/2018 22:00:08
Anchor link
Ja, ik had /root/.ssh/authorized_keys bestand aangemaakt en de key in dat bestand geplakt. Server is bereikbaar, als ik de server ping geeft dit een succesvol resultaat. Besturingssysteem is inderdaad Ubuntu 16.04.

Edit:
Misschien leuk om de mogelijkheid toe te voegen om een server te kunnen verwijderen in dit geval, haha.
Gewijzigd op 11/07/2018 22:00:48 door Marthijn Buijs
 
Dennis Smink

Dennis Smink

12/07/2018 10:16:13
Anchor link
Anoniem M op 11/07/2018 22:00:08:
Ja, ik had /root/.ssh/authorized_keys bestand aangemaakt en de key in dat bestand geplakt. Server is bereikbaar, als ik de server ping geeft dit een succesvol resultaat. Besturingssysteem is inderdaad Ubuntu 16.04.

Edit:
Misschien leuk om de mogelijkheid toe te voegen om een server te kunnen verwijderen in dit geval, haha.


Ik krijg alleen nog wel de error dat hij dus niet kan verbinden, kun je de server eens opnieuw installeren en daarna opnieuw proberen in Ploi zelf?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

31/01/2019 07:44:59
Anchor link
Topic onnodig gekicked vanwege (inmiddels verwijderde) spam. Daarom gesloten. Topicstarter kan eventueel verzoek tot heropening indienen.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.