poorten openen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »
Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

15/03/2007 19:38:00
Quote Anchor link
gewoon een kleine vraag om niks mee te bedoelen hoor...
op andere forums hielp niks daarom ben ik hier:P
maar ff ontopic
euh ik moet mijn poorten openen...
poort 1232 hebik nodig voor mijn habboserver...
maar het kan ook zijn dat mijn firewall het blokkeerd...
dus de grote vraag...
hoe open ik mijn poorten en hoe doe ik mijn firewall doorlaten:P
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 16:08:51
 
Ponzi

Ponzi

15/03/2007 19:39:00
Quote Anchor link
Hangt er vanaf of het een hardwarematige of softwarematige firewall is?

Handig: www.portforward.com
 
Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

15/03/2007 19:41:00
Quote Anchor link
de firewall zit gratis bij windows maar mijn firewall Panda kannik gewoon afzetten :P
 
Martijn B

Martijn B

15/03/2007 19:42:00
Quote Anchor link
Ten eerste moet je provider die poort open hebben staan (dat lijkt mij wel).

Daarna moet je modem/router die poort doorgeven aan je pc, dit heet "port forwarding". Dit ziet er ongeveer zo uit:

[EXTERN IP]:1232 -> [INTERN IP(192.158.x.x/10.x.x.x)]:1232

En daarna is je firewall aan de beurt om die poort open te zetten.

Als dit allemaal gelukt is zou het moeten werken...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn B
 
Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

15/03/2007 19:43:00
Quote Anchor link
euh...
ik snap je even niet
ik weet mijn router password en user
maar hoe open ik mijn ports dan?
 
Martijn B

Martijn B

15/03/2007 19:45:00
Quote Anchor link
Zit er ook een handleiding bij, zoek daar eens in...
 
Jasper Zegikniet

Jasper Zegikniet

15/03/2007 19:52:00
Quote Anchor link
kep hem al een heel eind
ik zag nog een vinkje staan bij lan verbindingen met firewall niet toelaten van buitenaf verbindingen naar binnen te brengen of zoiets:P
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.