Positie claimen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Web Developer

Help jij graag mee met het optimaliseren van ons platform? Solliciteer dan naar de functie Web Developer. Op ons hoofdkantoor in Amsterdam krijg je alle ruimte om je kwaliteiten te tonen. Jouw baan ChipSoft maakt breed gebruik van webtechnologie voor de ondersteuning van administratieve processen. Als ontwikkelaar ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en verbeteren van de applicaties op ons platform. Jij richt je met name op het ontwikkelen van nieuwe applicaties en het onderhouden van de gebruikte programmatuur op ons platform. Denk hierbij aan e-learning en projectplanning. Jouw team Je komt op de 25ste verdieping van ons hoofdkantoor in

Bekijk vacature »

Software Developer / Maatwerk / 4GL / SQL

Functieomschrijving Heb jij ervaring met Software Development en wil je je graag verder ontwikkelen bij een internationaal bedrijf in regio Eindhoven? Lees dan snel verder! Software ontwikkeling met technieken als Magic XPA en DB2 relationele databases. Ontwikkelen van nieuwe onderdelen van het centrale (maatwerk) softwarepakket. Uitbreiden bestaande functies binnen het pakket. Wensen en eisen van gebruikers in kaart brengen. Meedraaien in projecten. Informatieanalyses maken en uitwerken. Jezelf ontwikkelen binnen de organisatie, bijvoorbeeld op het gebied van BI of integratie met behulp van SAP PI/PO. Ondersteunen van de helpdesk bij software issues. Functie-eisen 1 tot 3 jaar ervaring op het gebied

Bekijk vacature »

.NET ontwikkelaar / C# / miljarden berichten

Functieomschrijving Ben jij als .NET Developer bekend met oplossingen voor zwaar berichtenverkeer? Wil jij onderdeel zijn van een organisatie in regio Den Bosch die de verantwoording heeft om grote hoeveelheden gevoelige data veilig te versturen? Dan is dit je kans om voor een topclub te komen werken! Programmeren van high-availability en high-security applicaties in C#; Samen met je teamgenoten nieuwe applicaties/diensten ontwikkelen in .NET; Overleggen met de informatie analisten en testers; Ontwikkelen van webservices (WCF); 20 % van je tijd besteden aan innovatie; Deelnemen aan projecten om nieuwe ketenpartijen toe te voegen; Bouwen van unit testen. Functie-eisen Beschikt over HBO/WO

Bekijk vacature »

IT-Traineeship junior programmeur

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van 3 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af met

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar / State of the art .NET omgeving

Functieomschrijving Ben jij de .NET backend developer die gewend is op een hoog niveau te werken in C#? Woon jij in de omgeving en wil je bij dé .NET organisatie van Tilburg en omstreken werken? Reageer dan snel! Programmeren van high-availability en high-security applicaties in ASP.NET en C#; Samen met je teamgenoten nieuwe applicaties/diensten ontwikkelen in .NET; Overleggen met de informatie analisten en testers; Ontwikkelen van webservices (WCF); 20 % van je tijd besteden aan innovatie; Deelnemen aan projecten om nieuwe ketenpartijen toe te voegen; Bouwen van unit testen; Deelnemen aan Scrummeetings. Functie-eisen Beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau. Als

Bekijk vacature »

.NET developer / C# / Azure / Zorg

Functieomschrijving Ben jij een .NET Developer met minimaal 2-3 jaar ervaring en ben je toe aan de volgende stap in je carrière? Wil jij werken op het hoogste niveau en aan de slag gaan bij de .NET ontwikkel organisatie van Brabant? Dan is deze functie perfect voor jou! Programmeren van high-availability en high-security applicaties in C#; Samen met je teamgenoten nieuwe applicaties/diensten ontwikkelen in .NET; Overleggen met de informatie analisten en testers; Ontwikkelen van webservices (WCF); 20% van je tijd besteden aan innovatie; Deelnemen aan projecten om nieuwe ketenpartijen toe te voegen; Bouwen van unit testen. Functie-eisen Beschikt over HBO/WO

Bekijk vacature »

Oracle Ontwikkelaar in de logistieke sector

Functieomschrijving Om het huidige team verder te versteken gezien de toename aan mooie opdrachten ben ik voor hen opzoek naar een Oracle Programmeur die graag in de logistieke sector aan de slag gaat. Heb je reeds ervaring binnen de logistieke sector, dan is dit helemaal mooi meegenomen. Je zal hierin verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van nieuwe producten, ben je betrokken bij interfaces en programmeer je binnen PL/SQL en APEX. APEX kennis is dus een dikke pré! Daarnaast wordt er ondersteuning verleend aan de Support Engineers en ondersteun je hen bij innovatieve oplossingen voor klantvragen. Het is een functie waarbij

Bekijk vacature »

Front-end Developer WPF

Heb jij kennis en ervaring met WPF en C#? Ben je technisch en heb je goed gevoel voor design? Wil jij met jouw kennis de zorg verbeteren? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw baan Als Front-end Developer bij Zorgplatform ga je werken aan de interface voor zorgprofessionals. Zorgplatform is een platform waarmee medische gegevens op een veilige manier uitgewisseld worden met andere instanties binnen de zorgsector. Zorgplatform ondersteunt onder andere het verwijzen van patiënten, het overdragen van patiënten en de gezamenlijke behandeling (shared care). Dit is hét nieuwe werken in de zorg. Met jouw oog voor design ga

Bekijk vacature »

Internationaal Support Medewerker (M/V)

Internationaal Support Medewerker (M/V) ChronoTrack Sports Timing Ben jij op zoek naar een uitdagende, internationale positie in de sports-timing industrie (van marathons, obstacle runs tot triathlons en meer). Voel jij je als een vis in het water bij alles wat te maken heeft met hoogwaardige technische hardware en software producten, vind je het daarnaast prettig om veel met klanten in contact te zijn (zowel op kantoor als op locatie), houd je van reizen en opereer je graag in een dynamisch en snel veranderende markt? Dan hebben wij een ideale functie voor jou! De functie Als Support medewerker maak je onderdeel

Bekijk vacature »

Web Developer - Locatie Woerden of Amsterdam

Ben jij gedreven en klaar voor de eerste stap in jouw carrière of heb jij al wat ervaring en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Voor een dynamische salesorganisatie zoeken wij een web developer. Bedrijfsomschrijving Met meerdere vestigingen en ruim 80 medewerkers, is onze opdrachtgever een van de grootste resellers op het gebied van documentprocessen en printoplossingen. Als business partner verbeteren zij de productiviteit van hun klanten en weten zij de winstgevendheid te maximaliseren en de tevredenheid te vergroten. Hun klantenbestand bestaat variërend uit de MKB’s tot aan multinationals, die opereren in verschillende branches, zoals grafische bedrijven, financiële dienstverleners

Bekijk vacature »

FullStack Webdeveloper (R&D Department)

Trinamics FullStack Webdeveloper (R&D Department) – DELFT C# / DotNET / HTML / CSS / Javascript / Angular / Delft Introduction Our client, a international company is looking for a Software Engineer with a great passion for software and affinity with Geology is a pre. The company, located in Delft, is a multinational with different offices throughout the world. The department you will be working for is specialized in the Geology systems. Mainly focused on Geotechnical, 3D Data and Rail infra structures. They have more then 60 offices world wide, for this position the office in Rotterdam will be your

Bekijk vacature »

C# Developer

De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Samen met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren op het gebied van technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en dan een technische meeting,

Bekijk vacature »

Senior Solution Integrity Analyst – Finance

Cargill Position Purpose & Summary The Cargill Animal Nutrition and Health enterprise has an ambitious agenda to implement an SAP S/4 template across all businesses and in multiple regions. The instance team consists of Operations, Commerce and Finance application management teams. For the Finance Application management team, Cargill is looking for an experienced Financial Accounting consultant (aka Solution Integrity Analyst) that can take a lead role. Principal Accountabilities Solution Management Lead Instance solution architecture, solution integrity and the functional relationship across multiple concurrent projects and sustain activities Drive strategic integrated solutions which in turn deliver the business requirements and associated

Bekijk vacature »

PHP met minimaal 6 maanden werkervaring

Functieomschrijving Ter uitbreiding is mijn klant op zoek naar een PHP ontwikkelaar die betrokken wordt bij de bouw van innovatieve software, voor zowel grote alsmede kleine klanten. Je komt te werken binnen een team van enthousiaste collega's waarmee je samen aan gave projecten gaat werken. De sfeer is hier informeel en open, net als de source! Ze werken hier met verschillende frameworks binnen PHP. Hiebij kun je denken aan; Zend , Symfony, YII, Laravel of Codelgniter. Daarnaast zoeken ze iemand die ook graag met systeembeheer aan de slag gaat. Dit zullen ze je bij deze organisatie gewoon aanleren. Het is

Bekijk vacature »

Senior Python Developer vacature

Jij volgt ontwikkelingen op de voet. Sterker nog: je bent er onderdeel van. Jij loopt voorop. Jij denkt met klanten mee en helpt hen innoveren. Zo kun jij een bijdrage leveren aan de Rabobank-app, de beveiliging van treinen voor Pro-rail verbeteren of de website van ING een boost geven. Vergaderen? Liever gewoon zorgen dat het werkt! Hoe omschrijft men een Sogetist? Gedreven, resultaatgericht en niet snel tevreden. Wat niet wil zeggen dat je nooit met hem of haar kunt lachen. Integendeel. Plezier hoort wat ons betreft net zo goed bij werken. Maar we gaan op de eerste plaats voor de

Bekijk vacature »
Justin van der Velden

Justin van der Velden

04/11/2015 09:49:45
Quote Anchor link
Beste Mensen

Ik ben bezig met het maken van een tabel op mijn site waar mensen hun positie in kunnen nemen.
Ze hebben dus een account op de site en kunnen dan klikken in een vak.
Zo nemen ze een vak in en kan niemand er meer op klikken.
Het is dus een tabel met 16 vakken die allemaal klikbaar zijn.
Ook probeer ik het tabel zo in te stellen dat je per account niet meer dan 1 vak per tabel kan selecteren. (er zijn meerdere tabellen)
Ik heb wat afbeeldingen gemaakt voor het voorbeeld.

Ik kom er zelf niet uit alle hulp is welkom!

http://juvesoft.nl/leeg.jpg
http://juvesoft.nl/ingevuld.jpg

Groet,
Justin
Gewijzigd op 04/11/2015 09:57:32 door Justin van der Velden

PHP hulp

PHP hulp

02/04/2020 01:24:57

Randy vsf

Randy vsf

04/11/2015 10:01:57
Quote Anchor link
Wat heb je al geprobeerd, en waar kom je niet uit?
heb je al iets van code?

Justin van der Velden

Justin van der Velden

04/11/2015 10:52:32
Quote Anchor link
Ik ben zelf niet heel goed met PHP script. Ik weet hoe ik een code kan schrijven voor een Mail systeem.
Iets zoals dit heb ik nooit gemaakt.
Ik heb zelf het een en ander geprobeerd met mijn mail code om daar dingen in aan te passen en natuurlijk googelen.

De layout kan ik zelf maken met CSS echter weet ik dus niet hoe ik dit verder moet coderen.

Ik vraag niet of iemand het voor me kan doen.
Maar misschien heeft iemand een voorbeeld of een soort gelijke opdracht gemaakt.

Jacco Engel

Jacco Engel

04/11/2015 11:01:56
Quote Anchor link
Justin,

Ik denk dat je al een hoop kennis kan opdoen door te zoeken op boter kaas en eieren :). Niet precies wat je wil maar wel een hoop dingen die je nodig hebt :).

Heb nu helaas even niet de tijd om voor je te zoeken, maar wil je dit duwtje niet onthouden :)

Jacco

Peter K

Peter K

04/11/2015 11:45:04
Quote Anchor link
Justin van der Velden op 04/11/2015 10:52:32:
De layout kan ik zelf maken met CSS echter weet ik dus niet hoe ik dit verder moet coderen.

Als je daar dan eens mee begint. Dan heb je een opzet en van daaruit kun je uitbreiden.

Daarnaast zitten er nog wel wat haken en ogen aan je 'ontwerp'.
Inventariseer eens exact wat je nodig hebt, je wilt dat iemand kan klikken op een vak.

Wat ga je vervolgens doen met deze data? Wil je het in mysql? Of gewoon in een array?

Justin van der Velden

Justin van der Velden

04/11/2015 12:19:35
Quote Anchor link
Het word gelinkt aan een account dus mysql.
Je kan het een beetje vergelijken met een gok site zoals unibet.
Je plaatst een weddenschap en die registreert wat je hebt ingezet en hoeveel.
Alleen ben ik dan opzoek naar zo een soort gelijke script die registreert in welk vak je je naam wilt neerzetten en registreert dat je in dat tabel je naam hebt neergezet zodat je niet in nog een vak je naam kan plaatsen

Ik zal nu gelijk zeker even kijken naar het script van boter kaas en eieren bedankt voor je hulp!
Gewijzigd op 04/11/2015 12:19:59 door Justin van der Velden

Jacco Engel

Jacco Engel

04/11/2015 12:30:39
Quote Anchor link
Vergeef mij als ik het verkeerd begrijp, maar jij wil dus met (zo lijkt het) 0 ervaring in php een gok site op gaan zetten?

Justin van der Velden

Justin van der Velden

04/11/2015 12:42:30
Quote Anchor link
Nee het is geen gok site.
Dat was een vergelijking van de registratie van het script.

Peter K

Peter K

04/11/2015 13:21:51
Quote Anchor link
Begin eens met de basis. Kijk eens hoe je een database moet opzetten.
Probeer hier eens rijen in toe te voegen gekoppeld aan een user.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.