positie knop uploaden bestand

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »
Jovank vank

jovank vank

26/10/2014 09:21:00
Quote Anchor link
Hallo,
Ik heb een form waarmee ik onder andere een image wil uploaden. Naast de knop voor het selecteren van het bestand, op dezelfde regel, staat in 1e instantie dat je nog geen bestand hebt geselecteerd. Daar komt ook de naam te staan van het bestand. Dit alles in Chrome. In IE komt de naam weer voor de knop.
Is er iemand die weet hoe ik die tekst onder de knop kan krijgen????
In ieder geval heel erg bedankt!
Jos
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 13:39:56
 
Jan R

Jan R

26/10/2014 09:38:23
Quote Anchor link
De tekst van een button staat onder value en toch altijd in de knop?
Als je deze onder de knop wilt krijgen zal je moeten uitlijnen met labels en/of div/span.
Anders eens code (relevante) tonen.
 
Jovank vank

jovank vank

26/10/2014 09:54:18
Quote Anchor link
Hi,
In dit geval is het een 'input veld'.
De tekst 'bestand kiezen' staat dan standaard in de knop en de tekst 'geen bestand gekozen' staat (in eerste instantie) rechts van de knop.
Ik heb code, (maar ben bang dat ik dat hier zo niet mag plaatsen.)
<code><input type="file" name="photoimg" id="photoimg" /></code>
Overigens zijn de standaard teksten per browser verschillend.
Jos
 
Ivo P

Ivo P

26/10/2014 10:07:43
Quote Anchor link
Dat is gewoon een standaard eigenschap van de browser. Dat kun je maar beperkt stylen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/10/2014 10:10:12
Quote Anchor link
Jep, en daarom brengen sommige mensen een layer aan met z-index'es als ik me niet vergis om hem een eigen styling mee te geven.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

26/10/2014 10:15:38
Quote Anchor link
Nee jan het gaat om de fileupload knop. Hierbij komt het pad naast de knop te staan van het bestand dat je hebt gekozen.

Het beste dat je kunt doen is de tekst naast de knop helemaal verbergen. zie dit voorbeeld: http://codepen.io/anon/pen/JrjHv

Daarna kun je dit voorbeeld er in verwerken om de tekst weer te geven zoals jij dit wilt: http://www.w3schools.com/jsref/tryit.asp?filename=tryjsref_fileupload_files
 
Jovank vank

jovank vank

26/10/2014 11:39:44
Quote Anchor link
Hi Frank,
Geweldig bedankt. Dat is precies wat ik zocht.
De multipel input doe ik nog maar even niet. Ik pas namelijk een jquery upload functie, die direct de afbeelding plaatst. En dat vond ik al ingewikkeld genoeg..........
Jos
 
Jovank vank

jovank vank

02/11/2014 14:54:02
Quote Anchor link
Hi Frank,
Ik weet niet of je dit nog leest. Inmiddels begrijp ik de opzet. De knoppen staan op -1000. Dus ver 'boven' de pagina. Nu wil het dat als je op de bestand-kiezen knop drukt, het scherm de originele knop zoekt. En dus schuift het scherm omhoog. De knoppen krijg je niet te zien, maar mijn foto schuift onder van het scherm af. Kan ik de knoppen niet ergens ver links van het scherm plaatsen of zo??

Jos
 
Eddy E

Eddy E

02/11/2014 21:57:10
Quote Anchor link
Ja: wellicht met margin-left: 100000000px of margin-top: -1000000000px;
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

02/11/2014 23:37:46
Quote Anchor link
Je moet niet de originele knop zoeken maar de <label> lijkt me. overigens snap ik je vraag niet helemaal..

In mijn voorbeeld klikt de gebruiker op de <label> en niet op de knop. als je daar op klikt dan moet dat label in beeld komen? Maar als een gebruiker daar op klikt dan staat ie toch al in beeld?
 
Jovank vank

jovank vank

03/11/2014 11:05:09
Quote Anchor link
Hi Frank, Het gaat erom dat de oorspronkelijke knop naar boven, buiten het beeld is geschoven door in de css op te nemen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
label input[type="file"] {
    position: fixed;
    top: -1000px;
}

Maar als je op de label klikt, om een image te selecteren, zoekt het programma de oorspronkelijk knop op. Dus schuift alles naar boven. Ik heb het als opgelost door aan de css toe te voegen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
label input[type="file"] {
    position: fixed;
    top: -1px;
    display:none;
]

Nu blijft het scherm gewoon in positie. De knop is echter niet mee te vinden......

ik hoop dat dit een beetje duidelijk is.....
Jos
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

03/11/2014 12:37:15
Quote Anchor link
Ja begint te dagen.. goede oplossing, gewoon display:none. Kunnen die andere twee regels er dan ook niet gewoon uit?
 
Eddy E

Eddy E

03/11/2014 13:42:26
Quote Anchor link
display: none;haalt hem ook echt weg: onklikbaar.
Geef dan een opacity: 0; ;)
Of visibility: hidden;.
 
Jovank vank

jovank vank

05/11/2014 12:48:39
Quote Anchor link
Hi Frank,
Ja die kunnen er wel uit.
Thx!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.