PowerPoint-presentatie op website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sander Cornelis

Sander Cornelis

12/05/2018 11:18:41
Quote Anchor link
Ik zou graag een PowerPoint-presentatie op mijn website laten zien.

MAAR...
- Ik wil enkel mijn zichtbare slides laten zien en dus niet mijn verborgen slides.
- Ik wil dus na les 1 enkel slides laten zien van les 1... de overige zijn onzichtbaar.
- Ik wil na les 2 de slides die ik zichtbaar maakte ook laten zien.

Hoe pak ik dit aan?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 21:24:51
 
Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

12/05/2018 11:21:22
Quote Anchor link
Ik zou de hele presentatie handmatig of met ImageMagick https://secure.php.net/manual/en/book.imagick.php naar afbeeldingen omzetten, en het dan gewoon als een setje afbeeldingen afhandelen (gaat dus niet goed als je "allerhande leuk animaties" in je PP hebt).
 
Sander Cornelis

Sander Cornelis

12/05/2018 11:22:54
Quote Anchor link
Dag Rob, bedankt, maar dat is niet wat ik zoek.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/05/2018 12:13:00
 
Sander Cornelis

Sander Cornelis

12/05/2018 12:19:41
Quote Anchor link


Daarmee is mijn probleem niet opgelost.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/05/2018 14:50:47
 
Sander Cornelis

Sander Cornelis

12/05/2018 14:53:17
Quote Anchor link
Daarmee kan ik nog steeds niet wat ik wil doen ...

- Ik wil enkel mijn zichtbare slides laten zien en dus niet mijn verborgen slides.
- Ik wil dus na les 1 enkel slides laten zien van les 1... de overige zijn onzichtbaar.
- Ik wil na les 2 de slides die ik zichtbaar maakte ook laten zien.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/05/2018 14:53:44
Quote Anchor link
Tja, misschien is je eisenpakket te groot.
 
Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

12/05/2018 15:11:57
Quote Anchor link
"Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan". Je kunt wel heel erg pontificaal op je eisenpakket blijven staan, maar als het op die manier niet gaat zul je toch naar alternatieven uit moeten gaan kijken. Een beetje flexible opstelling en meedenken (ipv alleen "Nee" roepen) kan daarbij nog wel eens van pas komen ...
 
Adoptive Solution

Adoptive Solution

12/05/2018 15:46:33
Quote Anchor link
Hoewel in PHP en PowerPoint 2 keer een P voorkomt, stopt daar elke overeenkomst.

Zelf zou ik in een PowerPoint forum vragen hoe je in een webpagina (mbv HTML/CSS/JavaScript om maar wat te noemen) condities kunt aanbrengen hoe een PPT presentatie wordt vertoond.

In de handleiding staat trouwens hoe je slides kan verbergen.

https://support.office.com/en-us/article/hide-or-show-a-slide-8313e1ec-3e20-4464-952f-387931554d69
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

13/05/2018 14:54:26
Quote Anchor link
Of je zoekt of schrijft een of andere schil die pagina's kan (de)publiceren, of je deelt de lessen gewoon op in verschillende presentaties die je apart publiceert?

Mogelijk kun je dit proces ook nog automatiseren door hier publicatiedatums aan te hangen. Misschien zou je eens kunnen zoeken naar een (powerpoint-)presentatie-via-een-website-met-een-custom-workflow ofzo.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.