[Preview] Bounty's place ...

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

Als 3D BIM add- on ontwikkelaar bij KUBUS ontwikkel je add-ons (BCF Managers genaamd) voor de toonaangevende building information modeling (BIM) programma's Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD en Tekla Structures. BCF Managers maken gegevensoverdracht mogelijk tussen BIM-software en BIMcollab. Je werkt zowel aan de front- als aan de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

B L

B L

31/01/2008 21:27:00
Anchor link
Klik voor previeuw

Ik ben dus een tijdje geleden gestart met het verdiepen in het design van site's , ik ben nog maar een echte beginner dus vergeef me als er iets niet echt goed is :P
Het is uiteindelijk ook maar een previeuw en er wordt vollop aan de eigenlijke site gewerkt , maar toch zou ik al willen bekijken wat voor reacties erop terugkomen en wat ik eraan zou kunnen aanpassen om de site overzichtelijker en aantrekkelijker te maken..
Alle commentaar is welkom !!
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 23:15:46
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

31/01/2008 21:28:00
Anchor link
Ik vind dat je teveel beveling gebruikt. Daardoor krijg je een beetje een Web 1.0 uitstraling.
 
B L

B L

31/01/2008 21:30:00
Anchor link
Wat bedoel je precies met beveling ?
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

31/01/2008 21:53:00
Anchor link
Niet echt veel speciaals.. Meer web1.0 idd
 
Wouter K

Wouter K

31/01/2008 21:57:00
Anchor link
dikke borders dat is echt lelijk.
Voor een mooie web2.0 zoals de meeste zeggen moet je echt Futuristisch gaan bouw, dus echt flash(y)..
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

31/01/2008 22:00:00
Anchor link
Wat heeft flash nou met web2.0 te maken?

Eerder javascript (en ajax)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
 
Wouter K

Wouter K

31/01/2008 22:09:00
Anchor link
Tommy schreef op 31.01.2008 22:00:
Wat heeft flash nou met web2.0 te maken?

Eerder javascript (en ajax)


Flash , Ja ik bedoel maar omdat ik er de juiste woorden niet kon vinden het is nu allemaal meer zo 3D of wat ik ook moet zeggen.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

31/01/2008 22:11:00
Anchor link
Hoe de hell wil jij iets 3D's uit iemands scherm toveren?
 
- -

- -

31/01/2008 22:25:00
Anchor link
Tommy. Wouter probeert interessant te doen.

@TS: Als dit je eerste website is, is hij wel leuk. Maar ik zou toch even kijken op google naar css html ajax web2.0. Zoals je ziet, zien die er net iets aantrekkelijker uit :-)
 
B L

B L

31/01/2008 22:25:00
Anchor link
Hmm , ik heb een voorkeur voor wat simpel , een echte site waarbij pagina na pagina ingezoomt , verkleurt , veranderd etc. vind ik wat slordig , maar ik probeer er wat van te maken ;) :P
 
Robert Deiman

Robert Deiman

31/01/2008 22:27:00
Anchor link
@Tommy

Ik denk dat wouter meer iets bedoelde als "flitsend en strak". Maar eigenlijk is web2.0 niet de layout, maar het gebeuren eromheen (systeem)

Quote:
De term Web 2.0 verwijst naar wat sommigen zien als de tweede fase in de ontwikkeling van het World Wide Web. Het gaat over de verandering van een verzameling websites naar een volledig platform voor interactieve webapplicaties voor eindgebruikers op het World Wide Web. Volgens sommigen zullen deze uiteindelijk losstaande lokaal geïnstalleerde software overbodig maken.
Naast de technische vernieuwingen wordt Web 2.0 vaak ook in verband gebracht met een bepaalde visuele stijl. Er moet echter rekening mee worden gehouden dat grafische elementen geen integraal deel uitmaken van Web 2.0, noch vasthangen aan de evolutie die Web 2.0 eigenlijk is. Grafische tendensen doen zich volledig los van technische, sociologische en marketinggerichte evoluties voor.

Daar waar de evolutie naar technieken als AJAX, gebruikersgegenereerde inhoud en een verhoogde semantiek nog lange tijd zullen bestaan, omdat ze een echte (r)evolutie betekend hebben, zal de grafische schil die de technologie toegankelijk maakt volledig onafhankelijk hiervan veranderen.

Visuele elementen die vaak terugkomen in Web 2.0-sites zijn onder meer:

* Kleurverlopen (gradients)
* Ronde hoeken
* Achtergronden met diagonale arceringen
* Een 'natte vloer'-effect
* Grote lettertypes
* Een 'supermarktsticker', vaak met een kreet zoals 'beta'


Kleurverlopen en ronde hoeken is wel duidelijk denk ik zo. Het natte vloer effect, in je header een text met weerspiegeling. En de supermarktsticker is voor over de header, het formaat daarvan.


Ik vind het geheel er nogal saai uitzien eerlijk gezegd. De borders zijn te groot, de overgang tussen de horizontale en vertikale borders vallen ook teveel op. (dat die niet bij elkaar horen zo)
De header lijkt me wat te simpel, daar kan je echt wel wat meer mee doen. En qua kleur, alles is grijs en dat is nogal een kleur die saaiheid uitstraald.

Overigens hoeft web2.0 helemaal niet persé. Doe ik zelf ook niet (altijd) bijvoorbeeld hier: http://www.robertdeiman.net/vogels/
 
B L

B L

31/01/2008 22:32:00
Anchor link
Heel leuke site , echt waar ;)
Ik was zelf even stiekem gaan kijken bij wikipedia :$
Al hou ik niet zo van 'grote lettertypes' maar goed , ik heb er geen idee van hoe je al die effecten bereikt , natte vloer etc. maar ik zal m'n best doen :P
 
Robert Deiman

Robert Deiman

31/01/2008 22:36:00
Anchor link
Die site die ik je liet zien is ook geen web2.0 zoals velen het hier qua term gebruiken. Het wordt wel een dynamische site, met userinput (wat meer is wat de term van web2.0 inhoudt)
Maar gebruik je Photoshop voor het ontwerp?
 
B L

B L

31/01/2008 22:39:00
Anchor link
Nee , ik gebruik meestal photoflitre en soms PSP , maar op de een of andere manier krijg ik PSP op mijn computer niet opgestart , dus dat kan ik vergeten ... :P
 
Robert Deiman

Robert Deiman

31/01/2008 22:43:00
Anchor link
http://www.eecs.wsu.edu/paint.net/

Misschien kan je wat met die tool? Of met The Gimp, die is ook wel leuk.
 
B L

B L

31/01/2008 22:45:00
Anchor link
Ga ik zeker eens uitproberen ;)
 
B L

B L

01/02/2008 17:00:00
Anchor link
Zo , ik heb wat geëxperimenteerd en andere site's bekeken en uiteindelijk bekwam ik dit : http://i32.tinypic.com/2qkmghu.jpg
Ik hoop dat deze een beetje beter is dan de vorige...
Nog tips zijn alstijd welkom !!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door B L
 
Wouter K

Wouter K

12/03/2008 17:16:00
Anchor link
Nus is hij te donker.

Misschien kan je gebruik maken van de kuler (adobe). Die geeft mooie schema's weer en die kan je zo gebruiken.
 
Kevichill

Kevichill

12/03/2008 18:23:00
Anchor link
Gebruik iets meer kleuren deze is indd te donker .
 
B L

B L

12/03/2008 19:59:00
Anchor link
Hij staat intussen al online , de h3-balkjes heb ik een ander tintje gegeven.http://www.bountysplace.be
 
Wouter K

Wouter K

12/03/2008 20:05:00
Anchor link
Nog steeds donker ;)
tipje maak je site is wat kleiner nu heb je zo'n lange scroller voor niets.
En probeer je div's aan te leren.
 

Pagina: 1 2 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.