Probleem bij sum where - and

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jeroen de wilde

Jeroen de wilde

04/12/2020 22:10:57
Quote Anchor link
Beste,
Ik gebruikte onderstaande code.
Deze werkte perfect.

$sql='SELECT sum(aantal) as total FROM smslog WHERE website ="'.$website.'"';

Nu wil ik extra filteren en heb een AND toegevoegd. Maar dan loopt het mis.
Kunnen jullie me helpen? alvast bedankt.

$sql='SELECT sum(aantal) as total FROM smslog WHERE website ="'.$website.'" AND maand="11"';
 
PHP hulp

PHP hulp

19/03/2024 10:13:44
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/12/2020 22:27:18
Quote Anchor link
Haal die dubbele quotes eens weg om 11.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.