Probleem Invalid HTML Markup

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

27/03/2004 19:53:00
Quote Anchor link
Goedenavond,

Ik heb een klein probleem met de html markup bij het includen van file. Onderstaande is de code:

<html>
<head>
<title>header</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php ini_set('include_path', '/design_view'); ?>


<body topmargin="0px" marginwidth="0px" marginheight="opx"><table align= center width="750" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
<!--DWLayoutTable-->
<tr>
<td width="750" height="147" valign="top">
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php include ('header.php'); ?>
</td>
</tr>
</table>
</body>
</html>

DW geeft aan dat de closing tags </body> en
</html> een invalid markup hebben because it does not belong inside the tag it's in.

Ik snap dit verhaal niet zo erg omdat het er verder goed uit ziet. Op zich bij het testen van de file op mijn server zie ik geen problemen. Het probleem
unclosed tag is uiteraard wel te zien in DW-Design View. Je ziet dan een stuk code die je niet hoort te zien.

Kennen jullie dit probleem. Heeft het iest met de charset te maken of met verkeerd gebruik van html en php samen.

Ik kom er even niet uit

Gr
Jeroen
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 15:00:11
 
Rick

Rick

27/03/2004 20:20:00
Quote Anchor link
die code is prima in orde hoor
ik zie geen fouten erin zitten
 

27/03/2004 20:31:00
Quote Anchor link
Ja ok dat dacht ik ook al toch geeft DW aan dat er een fout in zit. Door de kleur van de closing tags te veranderen. Daarnaast kun je de page niet meer editen. Ik kan bijvoorbeeld de php code niet meer weghalen want dan zegt DW dat het geblokkeerd is, en zet de oude code terug

Het kan niet goed zijn dat ik </head> en de titel van de geinclude pagina in mijn Design View zie staan

ik snap er geen hout van dat is in ieder geval wel duidelijk
 
Rick

Rick

28/03/2004 00:44:00
Quote Anchor link
deze tag: <!--DWLayoutTable-->
duid op een dreamweaver template, als je al die rotzooi nou eens weghaalt?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.