Probleem met accounts

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jorn Reed

Jorn Reed

25/12/2015 15:59:34
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben een tijdje geleden begonnen aan een social media website, om mijn eigen skills te verhogen.
Je kunt een account maken met mijn website, en vervolgens met dat account inloggen.
Om een of andere reden slaat hij de nieuw geregistreerde gebruikers niet meer op in de database terwijl er geen error is dat het een foute verbinding is of zoiets.
Wie is er bereid mij te helpen?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 10:14:35
 
Bo Ter Ham

Bo Ter Ham

25/12/2015 16:25:52
Quote Anchor link
Het is lastig te bepalen wat er fout gaat zonder inzicht in de relevante code. Kun je anders de (relevante!) code laten zien?
 
Jorn Reed

Jorn Reed

26/12/2015 12:59:12
Quote Anchor link
Het probleem was heel simpel op te lossen. Ik had een column in de database er bij gedaan, maar nog niet in de query in het script, dat zorgde er voor dat het niet werd ge insert.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/12/2015 13:58:03
Quote Anchor link
Daarom loont het om in ELKE INSERT query je velden apart te specificeren.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
INSERT INTO table_name (column1,column2,column3,...)
VALUES (value1,value2,value3,...);
 
Jorn Reed

Jorn Reed

26/12/2015 14:39:19
Quote Anchor link
dat doe ik ook altijd, je kunt het beste toch om om je queries heen een try en catch te plaatsen toch?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/12/2015 14:49:16
Quote Anchor link
Voor MySQLi OO is het zeker aan te raden. De normale procedurele functies geven geloof ik geen exceptions. In PHP7 wel, geloof ik.
 
Jorn Reed

Jorn Reed

26/12/2015 14:57:42
Quote Anchor link
Ik gebruik zelf altijd PDO vind het makkelijk en het is veel makkelijker om dal injectie tegen te gaan.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.