probleem met css op smartphone

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marco Eilander

Marco Eilander

21/05/2017 18:06:29
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben bezig met een mobielvriendelijk website, maar ik krijg het maar niet voor elkaar.
Via google dev tool, ziet het er prima uit, maar zodra ik op mijn mobiel kijk, is heel css weg (in landscape).

Ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar niks heet geholpen. Zelfs " and (orientation: landscape)" heeft geen effect/werkt niet. Ook heb ik meerdere malen geprobeerd om met min-width etc. te spelen, maar zelfs al zet ik het op 1px, wekt het nog niet. Portraitmode werkt bij mij wel goed.

Heeft iemand enig idee, wat het probleem kan zijn?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 07:24:05
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/05/2017 18:25:30
Quote Anchor link
Heb je een voorbeeld?
 
Marco Eilander

Marco Eilander

21/05/2017 19:27:51
Quote Anchor link
- Ariën - op 21/05/2017 18:25:30:
Heb je een voorbeeld?


Op wonderbaarlijke wijze is het inmiddels gelukt. Ik weet niet wat de fout exact was, maar ik heb paar keer op de "Desktopversie opvragen []" gedrukt (paar keer aan/uit gezet) en nu werkt het wel. (google chrome, Android). Het zal wel een fout in de browser zijn geweest.

Alleen krijg ik het nog niet helemaal aan de praat.
als ik :
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
@media screen
and (orientation: landscape){
}


gebruik, pakt die ook mijn laptop/desktop scherm, als ik er dan een and (max-width) bij zet, pakt die de css weer niet op mijn mobiel.


Ik krijg het helaas toch niet voor elkaar

HTML
http://studiosassenpoort.yolo-fm.nl

CSS
http://studiosassenpoort.yolo-fm.nl/style.css

Zo moet het worden op alle landscape devices:
Afbeelding

dit portrait (alleen bugt de footer, die wilt alleen daar staan) :
Afbeelding
Gewijzigd op 21/05/2017 19:58:08 door Marco Eilander
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.