Probleem met JOIN

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

KrissCross

KrissCross

20/08/2008 13:59:00
Quote Anchor link
Ik gebruik nu dus een koppeltabel, maar wil nu een CMS maken. Daarin moet het mogelijk zijn om data uit de koppeltabel aan te passen of te verwijderen. Maar het kan zijn dat een team 3 kleuren had, en dat dat er 2 moeten worden. Of dat 2 van de 3 kleuren gewijzigd moeten worden.
Hoe doe ik dat? Het enige wat ik kan bedenken is om alle kleuren die gekoppeld zijn aan het id van dat team te deleten en dan de nieuwe kleuren toevoegen, want dmv UPDATE gaat me dit niet lukken toch?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 17:28:29
 
KrissCross

KrissCross

24/08/2008 11:17:00
Quote Anchor link
KrissCross schreef op 20.08.2008 13:59:
Ik gebruik nu dus een koppeltabel, maar wil nu een CMS maken. Daarin moet het mogelijk zijn om data uit de koppeltabel aan te passen of te verwijderen. Maar het kan zijn dat een team 3 kleuren had, en dat dat er 2 moeten worden. Of dat 2 van de 3 kleuren gewijzigd moeten worden.
Hoe doe ik dat? Het enige wat ik kan bedenken is om alle kleuren die gekoppeld zijn aan het id van dat team te deleten en dan de nieuwe kleuren toevoegen, want dmv UPDATE gaat me dit niet lukken toch?

Iemand een idee?
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.