probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »
Anton VE

Anton VE

28/12/2005 14:30:00
Quote Anchor link
Het probleem is ik wil in men header men login plaatsen. Dat lukt maar dan heb ik het probleem het staat teveel naar boven als ik een <br> plaats is het teveel naar beneden....
alvast bedankt
Gewijzigd op 28/12/2005 17:31:00 door Anton VE
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 10:16:31
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

28/12/2005 14:33:00
Quote Anchor link
Je hebt deze code:

<div align="right">
<form action="login.php?login=conf" method="POST" enctype="application/x-www-form-urlencoded">

maak daarvan:
<div align="right" style="padding-top: 2px;">
<form action="login.php?login=conf" method="POST" enctype="application/x-www-form-urlencoded">

Beetje pielen met die 2px, misschien 3, 4, 5 :-)
 
Anton VE

Anton VE

28/12/2005 14:39:00
Quote Anchor link
het werkt wel maar dan krijg ik weer een stuk van mijn achtergrond te zien =/
 
Johan K

Johan K

28/12/2005 15:10:00
Quote Anchor link
gebruik div en zet de bron code gewoon daarin, die dingen zijn vet makkelijk aan te passen
 
Johan K

Johan K

28/12/2005 15:12:00
Quote Anchor link
mag ik je een tip geven

zog eerst voor een goede source code
daarna voor een goede layout

zet daarna de source in de layout

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/export/www/hosting/p4e/login.php on line 18

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/export/www/hosting/p4e/login.php on line 20
Je bent niet goed ingelogd, ga kijken of er iets is fout gegaan

....
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

28/12/2005 15:22:00
Quote Anchor link
Mijn manier van ontwerpen is tegenwoordig zo:

Ik richt me eerst op de html. Daarbij probeer ik vooral de semantische betekenis van de tags in de gaten te houden. Dus als ik een lijst heb, laten we zeggen een menu gebruik ik <li> en geen tabel. Belangrijk is ook om een pagina met een <h1> te beginnen, voor zoekmachines.

Omdat de lay-out natuurlijk belangrijk is, zet ik ook al een aantal divs op de goede plekken. Meestal heb je een container-div een wrapper-div, evt een header en/of een footer-div, en natuurlijk een navigatie-div.

PHP en MySQL gaan meestal gelijk op met de bouw van de pagina's.

Als er nog JavaScript dingen zijn, doe ik die meestal nadat ik de HTML van een pagina klaar heb. Dus formchecks en dergelijke.

Daarna is het CSS-en geblazen, met FireFox, IE en Opera open. Veel geklooi soms om het in alledrie hetzelfde te krijgen, maar ik ga wel door tot het zo is.

Dan het project een paar dagen laten rusten en ineens weer een paar dingen ontdekken die anders moeten :-)
 
Anton VE

Anton VE

28/12/2005 17:30:00
Quote Anchor link
het is goed het is op een andere manier kunnen oplossen maar bedankt voor je raad ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.