probleempje met dynamisch iframe en menu

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Hans Vereyken

Hans Vereyken

05/01/2007 12:18:00
Quote Anchor link
hedaar :),
Ik heb mijzelf weer eens in nesten gewerkt: ik heb een website gemaakt waarin ik gebruik maak van een iframe dat zichzelf aanpast aan de hoogte van het document dat het moet weergeven. Na lang zoeken heb ik het werkende gekregen voor Internet Explorer, Netscape en Firefox. Voor Opera blijft het een probleem: als de volgende pagina groter is dan de vorige doet hij wat hij moet doen, als de volgende pagina kleiner is dan de vorige maakt die het iframe niet terug kleiner... ik snap helemaal niet waarom...
Ik heb ook nog een tweede probleempje: het menu zou moeten werken als een soort tabblad systeem, maar ik ben er nog niet uit hoe ik dit kan doen, als je dus op een knop geklikt hebt mag er niets meer gebeuren op mouseout, als er niet geklikt is wel.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

http://www.nunogh.be

Groetjes
Hansje
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.