Problemen met APE-Project

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mar cel

Mar cel

15/08/2011 00:50:33
Quote Anchor link
Hallo,

Volgens mij zitten hier wel wat mensen die ervaring hebben met APE-Project. Ik heb wat problemen; Het installeren is allemaal goed gegaan, maar bij het testen van de demos merk ik vertragingen van zo'n 4-8seconden. Erg irritant, want nu is er geen "real-time-data feel". Ook merk ik dat de server crasht na ongeveer 10-20minuten. Verbinden lukt dan niet meer en ik moet echt APE herstarten.

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Groeten,
Marcel
Gewijzigd op 15/08/2011 00:51:19 door Mar cel
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 05:00:26
 
Derk  Janssen

Derk Janssen

15/08/2011 03:22:22
Quote Anchor link
Mijn ervaring is er best goed mee heb er een soort facebook wall op draaie en een chat systeem.
Tot nu toe zo goed als nooit crashes en de snelheid lijkt goed.
 
Mar cel

Mar cel

15/08/2011 13:08:39
Quote Anchor link
Het zou uiteraard ook gewoon normaal moeten werken. Maar ik snap niet wat ik dan fout doe. Ik installeer die .deb, pak die APE_JSF map en die zet ik in /var/www. Dan pas ik nog virtualhost file aan en dat zou het moeten zijn. Als ik dan de demos check krijg ik gewoon echt vertragingen en werkt het niet meer na 10-20minuten.. raar..
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.