Problemen met sidebar in IE

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Mark D

Mark D

03/10/2007 17:53:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een layoutje in elkaar zetten, maar nu heb ik in IE problemen met de sidebar. De layout staat op http://darkmdmn.nl/Blog/.

Als je die pagina in Firefox opent ziet hij er goed uit, maar open je hem in IE, dan zijn de afgeronde hoeken niet aan alle kanten meer afgerond. Ik heb de website nu XHTML 1.0 valid gemaakt, maar het probleem blijft.

Weten jullie hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt,
Mark

P.S. De ronde hoeken zijn volgens de ronde hoeken tutorial van Jan Koehoorn gemaakt.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 17:01:57
 
Mark D

Mark D

04/10/2007 15:47:00
Quote Anchor link
Sorry voor het wat vroege bumpen, maar het is een schoolopdracht, dus heb niet al te veel tijd om dit goed te krijgen.
 
Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

04/10/2007 15:52:00
Quote Anchor link
Mark schreef op 03.10.2007 17:53:
P.S. De ronde hoeken zijn volgens de ronde hoeken tutorial van Jan Koehoorn gemaakt.


Anders PB je hem. CSS is niet echt mijn expertise.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

04/10/2007 16:58:00
Quote Anchor link
Ziet er bij mij prima uit, in IE7 en FF2.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.