"professioneel scripting"

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

C# .NET Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Arnhem gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Als C# .NET Developer binnen dit bedrijf houd je je niet alleen bezig met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »
Mitchel V

Mitchel V

23/12/2010 13:24:02
Quote Anchor link
Beste phpers.

Ik doe zo nu en dan een sollicitatie voor een php funtie in een bedrijf maar mijn skills zijn daar niet goed genoeg voor dus ik wil me wat gaan verdiepen.

over het volgende script kreeg ik het volgende feed-back:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
<?php
//include('config.php);
$db_user     = "user";
$db_pass     = "password";
$db_host     = "localhost";
$db_db         = "database";

mysql_connect($db_host,$db_user,$db_pass);
mysql_select_db($db_db);

//include('funties.php');
function Naam($userid)
    {

        $sql = "SELECT id,voornaam,tussenvoegsels,achternaam FROM gebruikers WHERE id='".mysql_real_escape_string($userid)."'";
        $query = mysql_query($sql) or die (mysql_error ());
        $row = mysql_fetch_assoc($query);
        if(mysql_num_rows($query) == 0){
            $naam = '<font color="#FF0000">Naam niet gevonden.</font>';
        }
else{
            $naam = ucfirst($row['voornaam']);
            if(!$row['tussenvoegsels'] == ""){
                $naam .= ' '.$row['tussenvoegsels'];
            }

            $naam .= ' '.ucfirst($row['achternaam']);
        }

        
        return $naam;
    }

    
// Gebruikers uitlezen.
echo '<table width="50%">
<tr><td><b>Naam</b></td><td><b>E-mail</b></td></tr>'
;
$sql = "SELECT id,email FROM gebruikers";
$query = mysql_query($sql) or die (mysql_error ());
if(mysql_num_rows($query) == 0){
    echo '<tr><td colspan="2">Er zijn geen gebruikers.</td></tr>';
}
else{
    while($row = mysql_fetch_assoc($query)){
        echo '<tr><td>'.Naam($row['id']).'</td><td>'.$row['email'].'</td></tr>';
    }
}

echo '</table>';
?>


- Code is niet OO
- Code en uitvoer door elkaar
- Code is niet gedocumenteerd
- Gebruik van een object (DAO) voor de afhandeling van de database acties.
- Gebruik van een templating systeem.
- het liefst gebruik van MVC

dus ik neem aan dat OO = OOP?
en ben dus was OOP tuts gaan volgen maar ik snap het nut niet echt en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit script opbouwen naar een professioneel scrpt.

Wat ik zelf al niet goed vindt is de fout afhandeling van de SQL.
Want ik moet natuurlijk geen DIE gebruiken.

Ik hoop dat ik wat peer persoonlijk uitleg kan krijgen inplaats van allemaal linkjes.
Maar een paar goeie links naar OOP tuts kan ik wel gebruiken!

Bedankt!
Gewijzigd op 23/12/2010 13:25:10 door Mitchel V
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 10:22:12
 
Joren de Wit

Joren de Wit

23/12/2010 13:30:41
Quote Anchor link
OO staat inderdaad voor Object Oriented. Het object georienteerd programmeren begint bij de denkwijze: je moet in objecten gaan denken. Lees bijvoorbeeld deze OOP beginnershandleiding.

Wat wil je verder nu precies van ons? Je verwacht toch niet dat we je helpen een script te ontwikkelen waarmee je wel kans maakt bij een sollicitatie? Je moet zelf de achterliggende kennis opdoen en dat kan alleen door veel zelf te lezen en te programmeren.
 
John D

John D

23/12/2010 13:41:13
Quote Anchor link
Een beetje off-topic maar: Op zich is het belachelijk dat een bedrijf je beoordeelt op een stuk script. Dit zegt iets over het bedrijf, het bedrijf heeft geen skills om een sollicitant te beoordelen. Bij zo'n bedrijf(je) wil je niet eens werken toch? Wij doen bedrijfsmatig niets met php maar ik hanteer toch wel andere criteria om programmeurs aan te nemen. Die hoeven bij mij echt geen stukje code te overleggen, belachelijk. Wanneer ik iemand aanneem als junior-developer dan verwacht ik nog helemaal niet dat meteen conceptueel goeie code kan schrijven maar ik onderzoek of je bereid en in staat bent om het te leren. Volg het advies van Blanche en ga maar eens lezen.
Gewijzigd op 23/12/2010 13:44:50 door John D
 
Kris Peeters

Kris Peeters

23/12/2010 13:57:00
Quote Anchor link
Je kan al een aantal kleine dingen doen, namelijk consistent zijn.

Wees consistent wat betreft
- de namen van variabelen en functies
gebruik niet voor de ene variabele camelCaps en voor de andere underscore_stijl
- indentering
Soms zet je een openings-accolade op de volgende lijn, soms op de zelfde lijn.
- ' versus "
...

Lees anders dit eens:
http://drupal.org/coding-standards
Dit is een systeem; niet het enige systeem; maar het is wel eenduidig.
 
Mitchel V

Mitchel V

23/12/2010 14:10:04
Quote Anchor link
@blanche.
Het is niet de bedoeling dat ik het script ga gebruiken voor een volgende sollicitatie!
Het gaat mij er meer om dat ik mij zelf kan ontwikkelen en aantrekkelijker wordt voor een bedrijf.

Ik ga de tut doornmen.
Maar ik heb al een paar andere tuts gelezen maar ik vind daar niet de logica..
want ik zie ze soms classes gebruiken waarvan ik denk, dat kan toch makkelijk in een functie xD

En als we dit script samen kunnen ombouwen naar een professioneel script kan ik kijken hoe het wel moet, en naar mijn script hoe het niet moet.

@John
Ik ben al lang opzoek naar een bedrijf waar ik kan werken als phper.
dus zodra ik een kans krijg grijp ik die :P
Want ik zou graag in teamverband willen werken zodat ik veel van andere mensen kan leren.
Dus ook het stukje logica in het scripten.

@kris
in jou linkje zie ik dit:
}
elseif (condition3 && condition4) {

Zelf vindt ik dat niet mooi en overzichtelijk omdat je nu onnodige etenters krijgt.

}elseif (condition3 && condition4) {

zo vindt ik het beter:P
 
Kris Peeters

Kris Peeters

23/12/2010 14:18:39
Quote Anchor link
Zoals ik zeg: het is een systeem, niet HET systeem. Waar het vooral om gaat, is eenduidig te blijven.

Ik blijf bij het Drupal systeem, maar dat is dus persoonlijk.
 
Chris -

Chris -

23/12/2010 15:07:54
Quote Anchor link
John D op 23/12/2010 13:41:13:
Een beetje off-topic maar: Op zich is het belachelijk dat een bedrijf je beoordeelt op een stuk script. Dit zegt iets over het bedrijf, het bedrijf heeft geen skills om een sollicitant te beoordelen. Bij zo'n bedrijf(je) wil je niet eens werken toch? Wij doen bedrijfsmatig niets met php maar ik hanteer toch wel andere criteria om programmeurs aan te nemen. Die hoeven bij mij echt geen stukje code te overleggen, belachelijk. Wanneer ik iemand aanneem als junior-developer dan verwacht ik nog helemaal niet dat meteen conceptueel goeie code kan schrijven maar ik onderzoek of je bereid en in staat bent om het te leren. Volg het advies van Blanche en ga maar eens lezen.


John, als je kijkt naar de reactie van het bedrijf kan ik je vertellen dat het bedrijf wel degelijk wat kennis in huis heeft. Het script is gewoon erg amateuristisch opgezet en dat merken zij ook.

Van een junior PHP-er mag je toch wel verwachten dat hij (of zij..) de basis kent van alles wat ze daar zeggen. Tuurlijk, de wil om verder te leren is natuurlijk ook erg belangrijk, maar het moet niet zo zijn dat het bedrijf hem/haar alles moet leren lijkt me?
 
John D

John D

23/12/2010 15:19:00
Quote Anchor link
@Chris: Waarom niet? Ik verwacht van een schoolverlater dat we hem alles moeten leren. Op school heeft hij er slechts aan geproefd en affiniteit mee gekregen. Zowel MBO als HBO docenten zijn naar mijn ervaring onvoldoende in staat om developers a) gestructureerde en b) eenduidige en c) gestandaardiseerde technieken/programmeertalen aan te leren. Gestructureerd programmeren alleen al, komt onvoldoende aan bod. Je herkent het hier op phphulp meteen: een student begint te krassen met de programmeertaal zonder dat hij structuur geleerd heeft. Wij hanteren een cursusbudget van 5k op jaarbasis en een inwerktijd van drie maanden. In die periode kan je beoordelen of de junior het waard is om mee door te gaan. Belangrijkste eisen zijn dus affiniteit met de materie, communicatieve vaardigheden en de wil en inzet om erin te duiken. enne Dit is overigens geen vacature, ik werk bedrijfsmatig niet met php. php is meer voor mijn prive toepassingen.
 
Mitchel V

Mitchel V

23/12/2010 16:12:43
Quote Anchor link
@john
Dat weet ik dat het geen vacature is haha.
zou anders wel slordig zijn op een forum he ;)

ondertussen ben ik nog de tut aan het doornemen van
OOP Beginnershandleiding (PHP5)
 
Bas Cost Budde

Bas Cost Budde

23/12/2010 17:36:13
Quote Anchor link
In het boek PHP Objects, Patterns and Practice (titel uit het hoofd) staat een script dat bijna hetzelfde doet, en dat vermalen wordt tot een MVC-benadering. Leerzaam en interessant.

Ik denk dat je zoiets bedoelt. Dit is het uitgangspunt, en wat kun je zoal al lerende verbeteren?
 
Pim -

Pim -

23/12/2010 18:03:36
Quote Anchor link
@Mitchel,
Als je, zoals je zelf zegt, al lang bezig bent met het zoeken naar een baan als PHP-er, heb je toch geruime tijd gehad om je eens (buiten school of werk) in PHP te verdiepen en kennis te maken met de door jou genoemde concepten/praktijken/methoden die je script missen?
 
Mitchel V

Mitchel V

23/12/2010 21:44:19
Quote Anchor link
Ik heb het volgende:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
<?php
/* De User class */
class User {
  public $username;

  public function setUsername($name) {
    $this->username = $name;
  }


  public function getUsername() {
    return $this->username;
  }
}


/* Reguliere procedurele code */
$user = new User();
$user->setUsername('jan');

echo $user->getUsername();
?>


De output van dit scriptje ziet er als volgt uit:
output:
jan


Waarom zou ik dit zo doen :S
Waarom niet echo 'jan';
want er gebeurt toch niets mee?
 
Niels K

Niels K

23/12/2010 21:51:39
Quote Anchor link
Voor alleen het echo'en van 'jan' snap ik jouw redenatie wel. Je moet denken in grote applicaties zoals, cms, fora, gastenboek, blogs, etc.
 
Dindong Veter

Dindong Veter

23/12/2010 21:51:40
Quote Anchor link
Mitchel V op 23/12/2010 21:44:19:

Waarom zou ik dit zo doen :S
Waarom niet echo 'jan';
want er gebeurt toch niets mee?



Mitchel dat komt van de tut van blanche ja.
gezien wat er boven staat?

OOP Beginnershandleiding (PHP5)

Oftewel dat is een voorbeeld. Met OOP is meer mogelijk

wat jij zegt is hetzelfde als een PHP Beginners handleiding "echoen"

oftewel:
waarom zou ik echo 'jan'; doen als ik gewoon in html jan kan neerzetten?
 
Jacco Engel

Jacco Engel

23/12/2010 23:20:03
Quote Anchor link
Quote:
}elseif (condition3 && condition4) {

zo vindt ik het beter:P


ik doe het over het almeen zelfs zo :
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
}
elseif (condition3 && condition4)
{
    //mn code voor de elsif
}



Op die manier is het namelijk het makkelijkste om te zien welke { bij welke } hoort en welke je eventueel bent vergeten af te sluiten.
Gewijzigd op 23/12/2010 23:21:47 door Jacco Engel
 
Joren de Wit

Joren de Wit

23/12/2010 23:33:53
Quote Anchor link
Jacco Engel op 23/12/2010 23:20:03:
Op die manier is het namelijk het makkelijkste om te zien welke { bij welke } hoort en welke je eventueel bent vergeten af te sluiten.

Ook dat is een mening. Dat jij dat het makkelijkste vindt, wil nog niet zeggen dat een ander dat ook vindt. Het belangrijkste, en dat is al vaker genoemd, is dat je consistent bent en altijd dezelfde methode gebruikt...
 
Kris Peeters

Kris Peeters

24/12/2010 10:39:44
Quote Anchor link
Het is even gemalkkelijk om te zien waar de accolade bij hoort, als je de methode gebruikt die ik toonde.

Gewoon even wennen.

Daar is het zo dat de sluitende accolade op de zelfde plaats komt (maar dan lager) dan het begin van het statement waar het bij hoort.

bv.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
    while (...) {
      if (...) {
        echo '...';
      }
      $i++;
    }


Voordeel is wel dat je lijnen spaart, waardoor je meer code op je scherm kan zien en dus minder moet scrollen.

Met goede software (notepad2.exe, notepad++, ...) wordt dat perfect gevisualiseerd met hulplijntjes, bijbehorende haakjes/accolades die oplichten als je over de andere hovert. ...
Gewijzigd op 24/12/2010 10:43:46 door Kris Peeters
 
Mitchel V

Mitchel V

04/01/2011 18:27:18
Quote Anchor link
ik heb de handleiding door genomen maar dat zit me zo tegen dat ik zo veel moet schrijven voor een gebruikersnaam JAN die je zelf onderin er invoert,
dus ik denk dat ik maar gewoon een andere oefening moet doen waarbij het OOP veel nuttiger is.

Heeft iemand misschien een oefening voor mij?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.