Proffesionele PHP programmeurs gezocht voor groot nieuw project!

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Wesley van de Wiel

Wesley van de Wiel

01/12/2010 21:37:29
Anchor link
Dat is correct, indien u geselecteerd bent krijgt u een voorstel van ons betreft de verdiensten en enkele andere zaken.

Toevoeging op 01/12/2010 21:38:32:

Over budget, inhoud en onze manier van aanpakken word niet gesproken, indien u dit niet zint even goeden vrienden en gaat u verder opzoek naar iets anders.
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 13:29:44
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

01/12/2010 21:52:48
Anchor link
Off-topic:
Klagen over iemands taalgebruik, terwijl je zelf ook geen foutloos Nederlands schrijft is niet erg geloofwaardig.

On-topic:
Alvast excuses aan Wesley van de Wiel dat hij nogmaals een bericht moet posten met als inhoud: 'niet serieus, niet posten', maar ik moet toch even een tweetal punten kwijt.

Je vraagt om programmeurs die hun vak verstaan. Ervaren rotten in het vak, zeg maar. Vervolgens moeten ze, bij wijze van spreken, nog steeds kinderbijslag ontvangen (zo jong als ze maximaal mogen zijn). Die combinatie gaat bij mij niet helemaal op. Dat is zoiets als vragen om een 21 jarige chef-kok met 3 Michelinsterren.

Verder is het meer dan normaal om in een vacature een indicatie te geven van de verdiensten. Ik kan nu wel reageren op deze advertentie om er over weet ik hoe lang te horen dat, als ik de positie in zal vullen, de helft ga verdienen in vergelijking met mijn huidige baan. Dat hoort niet.
Ik, en velen met mij, snappen heus wel dat je enige terughoudendheid betracht bij het werven van personeel, maar het is wel zo eerlijk dat iedereen weet waar hij of zij aan begint bij het starten van een sollicitatietraject.
 
Wesley van de Wiel

Wesley van de Wiel

01/12/2010 22:30:00
Anchor link
Hallo Elwin,

In uw reactie kan ik me wel iets voorstellen, het zit in het kort zo.
Het gaat om een nieuw project kans van slagen 50/50
Indien het niet slaagt zijn wij een hoop geld verloren en heeft de programmeur enkele maanden salaris ontvangen. Het salaris zal niet een top salaris zijn zoals een volwaardig programmeur zou moeten ontvangen maar de programmeur word natuurlijk ook niet weggezet voor een paar honderd euro per maand. Maar om dit te compenseren en om ook de programmeur te motiveren indien hij of zij ook gelooft in het project zal deze uitermate goed beloond worden indien het wel slaagt. Stel dat het project slaagt dan kan ik u garanderen dat de betrokken programmeurs niet meer hoeven te werken. Dit is alles wat ik er nog over kwijt wil.

Ik kan me heel goed voorstellen dat vele die dit allemaal lezen denken, kijk daar heb je er weer 1 een goudzoeker, of een oplichter of wat dan ook. Echter wil ik benadrukken dat dit om een serieuze vacature gaat.


Waarom zijn wij dan opzoek naar onbekende programmeurs? Simpel weg omdat wij de kennis in eigenhuis willen halen, om die reden hebben wij een nauwkeurige selectie en bekijken wij ieders cv zeer goed en willen wij graag ook de personen persoonlijk leren kennen, naar onze mening is dit belangrijk voor een goede samenwerking maar ook in verband met de geheimhouding van het project.

Betreft de leeftijd wij zijn zelf eind 20 en vinden het belangrijk dat het een jong en ambiteus team word. Ook wij begrijpen wel dat we geen chefkok van 24 in huis kunnen halen echter de personen die hun vak goed verstaan kunnen hetzelfde maken als de chefkok, natuurlijk hebben ze er nog geen erkenning voor gehad maar dit wil absoluut niet zeggen dat ze het niet kunnen, wij persoonlijk geloven dat er programmeurs zijn die dit wel kunnen, en waarschijnlijk nog beter als vele oudere programmeurs.

Ik hoop dat ik de vraag een beetje heb beantwoord.

Vanaf nu kan ik niet meer reageren op al deze forum berichten omdat we simpel weg de tijd niet hebben, het was de bedoeling om de vacature te plaatsen en verder te gaan maar er werd al snel gereageerd.

Indien u geinterresseerd bent dan zien wij u cv graag te gemoed u kunt deze dan mailen naar: [email protected]
Vertel ook iets over uzelf en waarom een uitdaging zoals deze u aanspreekt.

Bijvoorbaat dank.
 
Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

02/12/2010 00:37:27
Anchor link
Zodra ik een @live.nl adres of ander gratis email account zie, verder geen bedrijfsnaam etc. valt deze vacature dan wel serieus te nemen?

In het begin van je vacature leek het me wel wat, maar dat nam gaande weg de vacature sterk af..

Succes met de zoektocht!
Gewijzigd op 02/12/2010 00:44:44 door Jeroen Spaans
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

02/12/2010 00:50:40
Anchor link
Jeroen Spaans op 02/12/2010 00:37:27:
Zodra ik een @live.nl adres of ander gratis email account zie, verder geen bedrijfsnaam etc. valt deze vacature dan wel serieus te nemen?

In het begin van je vacature leek het me wel wat, maar dat nam gaande weg de vacature sterk af..

Succes met de zoektocht!


Kan ik wel wat in vinden. Maar goed als er al twijfel bestaat kan iemand natuurlijk om een K.V.K. nummer te vragen. Dat doe ik tegenwoordig standaard binnen mijn eigen bedrijf. Krijg je nooit gedonder! (andersom trouwens ook, tenzij je het natuurlijk zwart doet
 
- SanThe -

- SanThe -

02/12/2010 04:33:50
Anchor link
Ik heb het hele topic doorgelezen. Ik kan het totaal niet serieus nemen. Het enige wat er eigenlijk in mij opkomt is : Keep on dreaming.
 
Chris -

Chris -

02/12/2010 08:47:13
Anchor link
Kun je aangeven om welke reden je was verbannen op onder andere SiteDeals?
 
Wesley van de Wiel

Wesley van de Wiel

02/12/2010 09:17:02
Anchor link
ik ben niet bekend met sitedeals? waarschijnlijk heeft u iemand anders voor u.
 
Once Upon A Tim

Once Upon A Tim

02/12/2010 09:21:01
Anchor link
Ik las net alle reacties xD ik vind het altijd vaag als er niks gezecht word over welke programmeer talen en als je niet een glimpje op kan vangen van het idee. Want er zijn veel mensen die denken OHW ik heb iets nieuws dat wel $$$ op kan leveren. Maar dat blijkt al 10 jaar te bestaan.

Ben je actief op een sociaal netwerk?
 
Chris -

Chris -

02/12/2010 09:29:45
Anchor link
Ik sluit dit topic voor nu. TS kan een nieuwe vacature openen na overleg met mij of een van de andere moderators. Dit heeft niets meer te maken met een vacature..
 

Pagina: « vorige 1 2

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.