Proffesionele PHP programmeurs gezocht voor groot nieuw project!

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Wesley van de Wiel

Wesley van de Wiel

01/12/2010 20:07:01
Anchor link
Beste Php Programmeurs,

Wij zijn opzoek naar top programmeurs voor een nieuw project welke binnen aanzienbare korte tijd kan uitgroeien tot een miljoenen project.

Wij zijn op zoek naar programmeurs die hun vak echt verstaan en zin hebben in een echte uitdaging. De programmeurs moeten mee kunnen draaien op hoog niveau en in staat kunnen zijn om websites als yahoo, hyves, marktplaats etc te kunnen bouwen.

De personen die wij zoeken zijn nog jong en niet ouder dan 25 (indien er aantoonbare projecten van zeer hoge kwaliteit getoond kunnen worden mogen dit eventueel personen boven de 25 zijn maar absoluut niet ouder dan 30 jaar.

De programmeurs die wij zoeken mogen ook studenten (of net afgestudeerde studenten) zijn die hun vak verstaan en weten van aanpakken.

Waarom zijn wij opzoek naar jonge programmeurs ? Omdat wij een jong en dynamisch team willen opzetten voor dit nieuwe project.

Ook zijn wij opzoek naar programmeurs die aan de hand van een website een Applicatie kunnen maken voor alle bestaande smartphones op de markt.

Wij zijn op zoek naar enkele (5-10) programmeurs en deze selecteren wij zeer nauwkeurig, daarom indien u intresse heeft zien wij graag uw cv tegemoed met evt. voorbeelden van uw al verrichte projecten. Indien u een student bent geen zorgen ook hier staan wij open voor en zien graag jou cv en motivatie tegemoed (dus ook als u nog geen aantoonbare projecten heeft). Ook zien wij graag indien aanwezig puntenlijsten van opleiding/cursussen.

Over de verdiensten word in een later stadium pas gesproken en is in het begin absoluut niet bespreekbaar.
Wij zullen hier dieper op ingaan na de selectie.

U kunt indien u geinterresseerd bent uw cv met motivatie mailen naar : [email protected]
Graag zien wij ook wat over uw persoonlijk verleden bij uw cv denk hierbij aan hobbys, reizen die u gemaakt heeft, dingen die u meegemaakt heeft etc. Wij willen graag een zogoed mogelijk beeld krijgen van de personen die reageren alvorens wij u uitnodigen voor een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,


W.A.J.Th.L van de Wiel
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 10:42:22
 
Aad B

Aad B

01/12/2010 20:15:02
Anchor link
@W.A.J.Th.L van de Wiel
bent u zelf nog MBO student?
uw nederlands rammelt aan alle kanten, spelfouten en grammaticafouten waardoor de aanvraag voor dit miljoenen project nauwelijks serieus genomen zal worden.
 
Niels K

Niels K

01/12/2010 20:24:10
Anchor link
Als je trouwens mensen zoekt die net zo 'goed' zijn de mensen van hyves krijg je mensen van laag niveau. Hyves is heel slecht geprogrammeerd.

Anyway even je bericht nalopen zoals Aad als zegt.
 
- Mark -

- Mark -

01/12/2010 20:34:15
Anchor link
Quote:
Over de verdiensten word in een later stadium pas gesproken en is in het begin absoluut niet bespreekbaar.


Dus je zoekt een hoop mensen die een website voor je in elkaar zetten en als jij er iets aan verdient dan krijgen die personen ook een presentje voor het werk dat ze hebben verzet?
 
Wesley van de Wiel

Wesley van de Wiel

01/12/2010 20:44:54
Anchor link
Graag alleen serieuze reacties, wellicht heb ik een aantal spelfouten gemaakt maar het gaat hier om een serieus project, heb persoonlijk geen zin in een grote discussie over mijn spelfouten, geinterresseerde kunnen mailen naar [email protected] overige personen gelieven verder te surfen.

Bijvoorbaat dank
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

01/12/2010 20:47:33
Anchor link
Wesley van de Wiel op 01/12/2010 20:07:01:
De personen die wij zoeken zijn nog jong en niet ouder dan 25 (indien er aantoonbare projecten van zeer hoge kwaliteit getoond kunnen worden mogen dit eventueel personen boven de 25 zijn maar absoluut niet ouder dan 30 jaar.

De programmeurs die wij zoeken mogen ook studenten (of net afgestudeerde studenten) zijn die hun vak verstaan en weten van aanpakken.

Klinkt mij toch als leeftijdsdiscriminatie in de oren. En daarnaast vind ik het in tegenspraak met je oproep voor professionele programmeurs.
Overigen zie ik hier en op andere fora vragen voorbij zie komen van studenten, waarvan ik hoop/denk dat jij die juist niet zoekt.

Wesley van de Wiel op 01/12/2010 20:07:01:
Over de verdiensten word in een later stadium pas gesproken en is in het begin absoluut niet bespreekbaar.

Voor wat, hoort wat.

Wesley van de Wiel op 01/12/2010 20:07:01:
Graag zien wij ook wat over uw persoonlijk verleden bij uw cv denk hierbij aan hobbys, reizen die u gemaakt heeft, dingen die u meegemaakt heeft etc.

Zoek je programmeurs of wat anders? Belangrijkste lijkt me programmeerervaring en niet of ze 1 of twee weken een rondreis door Afrika hebben gemaakt...

Wesley van de Wiel op 01/12/2010 20:44:54:
Graag alleen serieuze reacties, wellicht heb ik een aantal spelfouten gemaakt maar het gaat hier om een serieus project

Reacties zijn serieus bedoelt. Als jij serieus bent, zorg je voor een correcte tekst.

Desondanks: succes met je zoektocht.
Gewijzigd op 01/12/2010 20:49:46 door Obelix Idefix
 
Jasper DS

Jasper DS

01/12/2010 20:49:27
Anchor link
wat moet je kunnen? php, html, css, javascript, sql, OOP, ... ?
 
Wesley van de Wiel

Wesley van de Wiel

01/12/2010 20:49:30
Anchor link
Nogmaals verzoek ik om deze advertentie serieus te nemen en personen die iets op of aan te merken hebben verzoek ik vriendelijke om naar een ander topic te gaan daar dit een serieuze vacature is.

Toevoeging op 01/12/2010 20:51:11:

Gelieve indien u geinterresseerd bent uw cv inclusief wat over uzelf te mailen naar [email protected] verdere informatie betreft wat allemaal nodig is en wat de eisen zijn volgen na de eerste selectie. Wij zijn maar naar een paar personen opzoek dus graag uw gegevens met verdere info mailen.

Toevoeging op 01/12/2010 20:52:35:

Betreft welke kennis nodig is , php is een vereiste , javascript , sql en dat soort zaken zijn ook van belang, wij zijn opzoek naar de echte toppers die weten waar ze mee bezig zijn.
 
Jasper DS

Jasper DS

01/12/2010 20:53:43
Anchor link
Wesley van de Wiel op 01/12/2010 20:07:01:
alvorens wij u uitnodigen voor een persoonlijk gesprek.


In welke regio? Kan u ook even antwoorden op mijn vorige vraag?
Gewijzigd op 01/12/2010 20:54:49 door Jasper DS
 
Wesley van de Wiel

Wesley van de Wiel

01/12/2010 20:57:31
Anchor link
Wij zitten in Tilburg, maar geen probleem als u ergens anders verblijft.
 
Jasper DS

Jasper DS

01/12/2010 20:59:33
Anchor link
Ik denk toch niet dat ik in aanmerking kom, 15 jaar - antwerpen - (nog) geen studies in die richting
 
Aad B

Aad B

01/12/2010 21:00:29
Anchor link
Verder is het ook vreemd dat er geen andere functie eisen genoemd worden. Een miljoenen project bouw je niet met een Hypertext Preprocessor taaltje als php. Je hebt ook Java, javascript en C of C# ontwikkelaars nodig. Loopt dit weer uit op enkele goedwillende ontwikkelaars die hier straks komen melden dat ze nog 50 of 100 eurie krijgen?
 
Wesley van de Wiel

Wesley van de Wiel

01/12/2010 21:01:26
Anchor link
Aantoonbare studies is niet verplicht, uiteraard is het wel beter. Wat is uw ervaring met php? Wat kunt u maken ?
 
Jasper DS

Jasper DS

01/12/2010 21:02:33
Anchor link
websites :)

edit: wat kan ik maken, wat een vage vraag... Ik kan met databasen werken etc...
Gewijzigd op 01/12/2010 21:03:12 door Jasper DS
 
Wesley van de Wiel

Wesley van de Wiel

01/12/2010 21:04:42
Anchor link
Aad B op 01/12/2010 21:00:29:
Verder is het ook vreemd dat er geen andere functie eisen genoemd worden. Een miljoenen project bouw je niet met een Hypertext Preprocessor taaltje als php. Je hebt ook Java, javascript en C of C# ontwikkelaars nodig. Loopt dit weer uit op enkele goedwillende ontwikkelaars die hier straks komen melden dat ze nog 50 of 100 eurie krijgen?


Beste Aad, gelieve alleen te reageren als u intresse heeft, er worden verschillende ontwikkelaars gezocht in verschillende branches maar hier hoef ik natuurlijk geen uitleg over te geven. Als we gaan kijken wat er met php allemaal mogelijk is dan zien we dat de meeste grote succesvolle projecten gemaakt zijn op basis van php natuurlijk moeten er nog meer talen gebruikt worden maar dit is aan ons. Wij zouden het zeer op prijs stellen als u alleen wilt reageren indien u ook geinterresseerd bent.
 
Aad B

Aad B

01/12/2010 21:14:39
Anchor link
Ik ben zeer geinteresseerd, ik ben ondernemer in ict en volg dit met nogal kritische belangstelling, zie veel van dit soort vragen misgaan omdat de arbeidsrelatie te vrijblijvend wordt afgedwongen en de ontwikkelaar vaak teleurgesteld achterblijft. Ben helaas aanzienlijk ouder dan 25 en mijn uurtarief is ongetwijfeld te hoog en voor niets gaat de zon op. Mijn advies: Doe als Bill Gates, ga keihard aan het werk en doe het met je buurman of een vriend en werk dag en nacht totdat je een goed product hebt. Zodra je inkomsten genereert kan je developers aannemen. Ben je zelf niet in staat om te ontwikkelen maak dan een business plan, zoek een financier en start een onderneming.
Gewijzigd op 01/12/2010 21:15:20 door Aad B
 
Wesley van de Wiel

Wesley van de Wiel

01/12/2010 21:21:09
Anchor link
Beste Aad,

Nogmaals verzoek ik om alleen te reageren indien u geinterresseerd bent, met alle respect wij zijn niet op zoek naar iemand die ons uit moet leggen hoe wij zaken moeten doen en tevens zijn wij niet opzoek naar een financier wij hebben alles prima in orde. Indien u de advertentie leest weet u wat wij zoeken als u al aangeeft dat u aanzienelijk ouder bent dan 25 zijn wij niet naar u opzoek en wensen wij u ook het beste toe met uw ict onderneming.
 

01/12/2010 21:30:58
Anchor link
Wat bedoel je nu precies dan met die verdiensten?
Dat je wel betaald wordt, maar een vast bedrag o.i.d. of dat je gewoon niet betaald wordt?

(Offtopic: Slecht geschreven teksten zijn wel degelijk afknappers, leer je al in het eerste jaar van school.)
 
Wesley van de Wiel

Wesley van de Wiel

01/12/2010 21:32:58
Anchor link
Er word wel betaald natuurlijk over deze zaken word in een later stadium pas gesproken. Wij willen eerst een nauwkeurige selectie maken. Indien u afgeknapt bent zoals u verwoord op de tekst dan reageert u niet op de vacature.
 

01/12/2010 21:34:39
Anchor link
Wat is een later stadium?
Als je 'geselecteerd' bent, en verteld krijgt wat voor project het is?
 
Synaps Framework

Synaps Framework

01/12/2010 21:36:54
Anchor link
En ik maar denken dat ik 3 dubbel zag. Blijkt dat alles gewoon 3 keer word verteld in je verhaal. Gelukkig voor mij.

Wil je serieuze reacties, maak dan een serieuze post aan. Maak een lijst van eisen waaraan de programmeur aan moet voldoen. En alleen dat hij jonger dan 25 moet zijn, of jonger dan 30, oh nee toch jonger dan 25 is niet echt een vereiste.

Daarnaast zoals ik het nu lees mogen de mensen proggen, loopt het uit op niks en krijgt niemand betaald. Maar proof me wrong en vertel ons je budget, kunnen wij meteen opmaken hoe serieus dit allemaal is.

Eitherway, just my 2 cents.
Gewijzigd op 01/12/2010 21:37:16 door Synaps Framework
 

Pagina: 1 2 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.