Programma gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Bart Waarom verplicht

Bart Waarom verplicht

23/04/2008 00:22:00
Quote Anchor link
Ik zoek twee programmas om het scripten (of voorbereiden daarvan) makkelijker te maken.

Als eerste zoek ik een programma waarmee je makkelijk een database UML te maken. Nu maak ik gebruik van Microsoft Access, maar ik ben benieuwd of er ook programma's zijn die hier specifiek voor gemaakt zijn. Ook ben ik bekend met het programma DBDesigner (Van fabFORCE) maar het grote minpunt daarvan vind ik dat relaties niet naar het specifieke veld verwijzen, maar naar de tabel als algemeen (wat bij Access wel gebeurd).

Als tweede zoek ik een tool waarmee je een classe UML kan maken, ik heb gezocht naar 'php class designer' op Google, maar daar kwam ik niet verder mee. Ik weet dat Visual Studio zo'n functie heeft, maar die werkt alleen met C++ (en is daarnaast een veels te log programma).

Ik vroeg mij dus af of er iemand is die een (of twee) van dit soort programma's kent en daar ook ervaring mee heeft.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 04:38:50
 
Frank -

Frank -

23/04/2008 00:49:00
Quote Anchor link
Database design: Azzuri voor Eclipse
PHP: Eveneens Eclipse, zie de plugins.

Kortom, Eclipse is alles wat je nodig hebt. En uiteraard de benodigde plugins, daar zijn er vele honderden zo niet duizenden van te krijgen. Zowel gratis als betaald.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.