project beschrijving maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

12/09/2006 15:51:00
Quote Anchor link
Goedendag,
Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een (technische) project beschrijving kan maken voor een e-commerce systeem aan de hand van een lijst met punten die ik samenstel en verdere informatie die ik verstrek.

Het moet iemand zijn die ervaring heeft met uitgebreide e-commerce systemen en mee kan denken over oplossingen voor problemen en bepaalde functies.

Je dient op korte termijn beschikbaar te zijn en voldoende tijd hebben om deze beschrijving op korte termijn te kunnen maken.
Tevens dien je telefonisch bereikbaar te zijn voor telefonisch overleg over diverse punten.
Prijs in overleg.
Het gaat dus om het maken van de "technische" projectplan en niet om het bouwen van de software zelf.

plaats hier een reply of stuur een e-mail met wat informatie over jezelf en indien mogelijk voorbeelden van gemaakte e-commerce systemen plus een uur prijs naar [email protected]
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 15:33:38
 
Frank -

Frank -

12/09/2006 16:50:00
Quote Anchor link
Kun je in het kort aangeven wat het betreft? "een e-commerce systeem" is nogal algemeen, het zegt mij in elk geval helemaal niets.

Ben erg nieuwsgierig...
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

12/09/2006 17:09:00
Quote Anchor link
Het betreft hier een systeem voor de verkoop van producten (een shop). Het moet een systeem worden met 1 administratie systeem waarmee oneindig veel aparte winkels beheert kunnen worden. daarnaast moet er een reseller/affiliate systeem inkomen, een groothandels systeem, een voorraad beheer systeem, geheel template gestuurd zijn enz....

Het is ter vervanging van de software die ik momenteel voor mijn shops gebruik.
 
Kalle P

Kalle P

12/09/2006 17:29:00
Quote Anchor link
UML, PRINCE2 e.d. dus.
 
Frank -

Frank -

12/09/2006 18:17:00
Quote Anchor link
Wat Kalle al zegt, dit klinkt als UML met een heleboel UCD's en flowcharts. Lijkt me leuk om te doen.

Zal je een email sturen met wat persoonlijke gegevens.

Ps. Is het een bezwaar dat ik aan de andere kant van de wereld woon? iChat, Skype, msn en email bevallen mij uitstekend als communicatiemiddel.
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

12/09/2006 18:32:00
Quote Anchor link
Geen idee wat er met UML, PRINCE2 e.d. bedoeld wordt.

Frank... het is geen probleem als je aan de andere kant van de wereld zit, zolang er maar goede communicatie op normale tijden mogelijk is.
 
Kalle P

Kalle P

12/09/2006 18:39:00
Quote Anchor link
Op een OOP wijze analyses en ontworpen voor een informatiesysteem (Dus technische tekeningen).
Meer info:
http://nl.wikipedia.org/wiki/uml

Prince2 lijkt me een beetje overdreven bij zoiets kleins, dus das niet nodig.
Maar voor meer infor
http://nl.wikipedia.org/wiki/prince2
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

12/09/2006 18:57:00
Quote Anchor link
Oke bedankt voor de uitleg.
Het gaat er dus om dat de werking van het e-commerce systeem vastgelegd gaat worden / beschreven gaat worden zodat er tijdens deze fase al duidelijk wordt hoe alles gaat werken en wat daarvoor allemaal nodig is en de verbanden van alle onderlinge functies/modules duidelijk worden.

Ik wil dus aan de hand van het uiteindelijke plan kunnen gaan zoeken naar een programmeur/ team met programmeurs die aan de hand van de gemaakte beschrijving tijdschema's kunnen maken en weten wat er precies moet komen.

Frank... genoemde e-mail adres werkt ook als msn adres dus voeg me maar toe.
 
Frank -

Frank -

12/09/2006 19:01:00
Quote Anchor link
Toegevoegd!
 
Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

12/09/2006 19:21:00
Quote Anchor link
problemen met msn.... krijg geen verbinding meer dus vandaar plots ofline....
 
Frank -

Frank -

12/09/2006 19:34:00
Quote Anchor link
Ik zie het... Ik had hier ook problemen, maar MSN is hier weer in de lucht.
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

12/09/2006 19:42:00
Quote Anchor link
Ik heb hier ook problemen, maar bij mij werkt het nog niet...

Edit: Maar nu al wel weer :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z
 
Ponzi

Ponzi

12/09/2006 20:08:00
Quote Anchor link
MM.. MSN werk hier perfect? (Limburg, België)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.