promo site theater stuk

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

PHP Back-end Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Starter Werklocatie: Nijmegen Vacature ID: 13633 Introductie OUr client develop websites, webshops, and digital environments that are used by many visitors daily. They are seeking an experienced PHP-Developer Back-end to join the team. If you're looking for a position where you can tackle challenging, innovative, and multidisciplinary ICT projects and make a difference, this vacancy might be for you! Functieomschrijving As a PHP developer, you'll develop websites and digital environments used by many visitors daily. You'll work as a back-end developer and want to continuously develop in this field. You can work independently and efficiently,

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »
Tiono Wasriya

Tiono Wasriya

29/12/2010 16:35:20
Quote Anchor link
Ik ben eigenlijk meer een vormgever drukwerk etc.
Maar ze wilden graag een zelfde pagina als de poster :)

dus even nachtje online een spoed cursus html en css gevolgd en ben best tevreden!www.futureindance.com

btw ben nog op zoek naar een partner met php,html,css skills etc.
liefst in bezit van kvk pm voor meer info.

groetjes.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 14:28:40
 
- Dave -

- Dave -

29/12/2010 16:37:38
Quote Anchor link
Op zich wel een goede site.

Twee puntjes die ik in een keer zag.
- Het logo / tekst dat rechts boven staat is moeilijk te lezen. (Future Dance) Misschien iets lichter?
- Het tekst is een beetje saai. Misschien een andere letter type?
Gewijzigd op 29/12/2010 16:44:22 door - Dave -
 
Tiono Wasriya

Tiono Wasriya

29/12/2010 16:40:33
Quote Anchor link
hmm ja de logo heb ik express wat donkerder gemaakt omdat het eigenlijk om het theaterstuk gaat en niet de dans company future in dance. en ander lettertype oke suggesties?

thx voor je krits
 
Bart V B

Bart V B

29/12/2010 16:41:42
Quote Anchor link
Het letter type wat je gebruikt voor de content zou ik iets van arial maken.
Misschien die scrolbalk ook nog wat creatiever aanpakken. ;)
Maar moet toegeven, voor een nachtje online spoedcursus is dit zeker niet slecht.
 
Tiono Wasriya

Tiono Wasriya

29/12/2010 16:46:05
Quote Anchor link
hmm ja ben nog een beetje noob maar begin het wel erg leuk te vinden! ik heb idd al de scrolbar proberen te tweaken maar dat ging me nog niet goed af lol.. ik wou het dezelfde kleur blauw geven als ik in de gfx gebruik.

en andere fonts is ook wel beperkt toch? niet iedereen heeft toch dezelfde fonts op ze comp?
Gewijzigd op 29/12/2010 16:47:33 door Tiono Wasriya
 
Wouter J

Wouter J

29/12/2010 16:56:36
Quote Anchor link
Fonts die vaak wel op iemands computer staan zijn arial, times new roman en dat soort troep.

Ik zou zeker niet arial gebruiken, dat vind ik een saai lettertype. Kijk eens rond bij word en zoek een lettertype uit die jij mooi hierbij vind passen. Georgia of verdana gebruik ik heel vaak.

Verder zag ik niet eens dat rechtsboven in een logo stond...
Dat de tekst zomaar ophoud is niet mooi. Ik zou zelf altijd een site maken zodat de content gewoon over de pagina kan gaan (zoals hier) en niet opeens stopt met een scrollbar halverwege de site.

De HTML code ziet er wel goed uit. Alleen de CSS kan je nog wel sneller maken:
- Margin kan je gewoon bij elkaar stoppen. In deze volgorde:
margin: [maring-top] [margin-right] [margin-bottom] [margin-left];
- Een margin/padding reset kan ook geen kwaad, want IE hanteert andere standaard margin/padding.
- Je kan alle backgrounds ook bij elkaar doen. Je hebt background-position enzo niet nodig.
- Position: relatieve; is bij jou nergens nodig.

Maar het ziet er goed uit voor een noob!
Gewijzigd op 29/12/2010 16:56:50 door Wouter J
 
Bart V B

Bart V B

29/12/2010 16:57:36
Quote Anchor link
Simpel gezegt: gebruik fonts die bij een standaard OS installatie zit en dan komt het meestal goed. Ga vooral geen exotische fonts gebruiken.
En lees eens even snel over font-face font-family e.d.
Dan word dat wel duidelijker denk ik.

Hoewel, dat is ook mogelijk maar dan moet je met javascript aan de slag.
Bijvoorbeeld met cufon.

Wat lukt er niet met de scrolbalk?
Geef eens een stukje CSS waar je hem tweaked.
 
Tiono Wasriya

Tiono Wasriya

29/12/2010 17:22:54
Quote Anchor link
@ Wouter,
Thx! ik zal vannacht ff de css opcleanen, vond het persooonlijk wel mooi staan als alles op 1 scherm blijft zonder scroll..
En met position relative bedoel je degene die in bv .header staan toch?

@ Bart
Ik volgde een tut (weet niet meer welke) maar het lukte niet dus heb ik het weer verwijderd

Toevoeging op 30/12/2010 15:09:11:

@ wouter kun je me uitleggen waarom ik bij .nav wel de position: relative; moet laten staan? als ik die weghaal shift mijn content gedeelte naar links
 
Tiono Wasriya

Tiono Wasriya

30/12/2010 23:10:23
Quote Anchor link
@wouter ik heb ook een
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
html, body { margin:0px; padding:0px;}
toegevoegd
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.