Proxy
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Wat is dat voor onzin? Controleren of poort 80 openstaat? Dus als iemand thuis poort 80 open heeft staan is een proxy? Onzin dus.
Je kunt proxies niet tegenhouden, dat is het handige ervan. Sommige systemen maken gebruik van *X_FORWARDED_FOR* enz, en dat is erg handig *not*. Dat wordt meegegeven door de client, en kan je dus ook faken. Sterker nog, ik heb die standaard aan staan op een leuke XSS/SQL injectie string, net als mijn User-Agent. Grappig dat als je dan op sommige websites komt, de website een error teruggeeft ;-)
Je kunt proxies niet tegenhouden, dat is het handige ervan. Sommige systemen maken gebruik van *X_FORWARDED_FOR* enz, en dat is erg handig *not*. Dat wordt meegegeven door de client, en kan je dus ook faken. Sterker nog, ik heb die standaard aan staan op een leuke XSS/SQL injectie string, net als mijn User-Agent. Grappig dat als je dan op sommige websites komt, de website een error teruggeeft ;-)
Quote:
Je kunt proxies niet tegenhouden, dat is het handige ervan.
Vertel mij dan even hoe Google dit doet met bijv zijn Googleads?
Als je met een proxy zit kun je deze niet klikken of uberhaupt bekijken.
en zo zijn er meerdere Adsites die dit niet laten zien als je met proxy zit.
Ben wel benieuwd naar hun manier dan..
Gewijzigd op 10/10/2010 15:30:52 door Radio Dancemania
Radio Dancemania op 10/10/2010 13:20:06:
er worden zo'n 500 aanmeldingen per dag gedaan dus denk niet dat je daar als beheerder op zit te wachten..
er worden zo'n 500 aanmeldingen per dag gedaan dus denk niet dat je daar als beheerder op zit te wachten..
Kijk, dan kan je mooi kijken hoe je de belhamels eruit kan vissen. Zitten die op een vaste mail-domein? In een bepaalde IP-range?
Dan kan je voor hun een regel instellen dat je hun handmatig moet activeren in dat geval. En dat kom je denk ik uit op iets van 10 per dag hoogstens.
Lijkt me geen probleem dan.
Hun connecten naar mijn idee meer met sites als proxysmurf/anoniemsurfen e.d.
maar ik heb geen idee hoe je deze sites kunt blocken aangezien ip en poort steeds veranderen..
maar ik heb geen idee hoe je deze sites kunt blocken aangezien ip en poort steeds veranderen..
En ik neem aan dat ze zich wel registreren? En daarbij hun mail-adressen bevestigen?
Ik zou eerder daarnaar kijken, dan naar die proxy-herkenningen. Je site wordt er traag door en het is niet 100% betrouwbaar....
Ik zou eerder daarnaar kijken, dan naar die proxy-herkenningen. Je site wordt er traag door en het is niet 100% betrouwbaar....
Heb je ook weleens gehoord van Tijdelijke mail adressen ??;)
Joah, dan pleur je die domeinen op een blacklist?
Doe ik ook altijd als ik ze tegenkom. En ik denk dat die lijst niet zo extreem groot zal zijn.
Ga dus eens na welke domeinen hiervoor gebruikt worden, en blokkeer deze....
Doe ik ook altijd als ik ze tegenkom. En ik denk dat die lijst niet zo extreem groot zal zijn.
Ga dus eens na welke domeinen hiervoor gebruikt worden, en blokkeer deze....
Gewijzigd op 10/10/2010 16:17:20 door - Ariën -
Oke deze domeinen heb ik geblokkeert ben nu nog even iemand aan het laten testen met hide my ip ... deze is toch wat lastiger aangezien deze een groot aantal verschillende ip's gebruikt.
Dus dan word de lijst wel een XXXX aantal lang
Dus dan word de lijst wel een XXXX aantal lang
Hallo daar, ik heb het over domeinen van mailadressen waar ze zich mee registreren, niet over een IP-blacklist die oneindig lang kan worden.
Dus kijk gewoon eens met welke mail-redirect services ze zich aanmelden.
Dus kijk gewoon eens met welke mail-redirect services ze zich aanmelden.
Gewijzigd op 10/10/2010 16:44:02 door - Ariën -
Owww oke .. dan had ik het niet goed begrepen.. zal hier eens naar kijken inderdaad.
En mensen die dan wel iets van jou website willen, en toch niet geregistreerd willen blijven?
Of als ze gmail / yahoo / live gaan vinden?
Activeer die accounts met de hand? Ik kan me niet voorstellen dat mensen serieus 100 accounts gaan aanmaken voor je site vanaf genoemde domeinen..
Gewijzigd op 10/10/2010 18:50:48 door - Ariën -
Karl Karl op 10/10/2010 18:30:24:
En mensen die dan wel iets van jou website willen, en toch niet geregistreerd willen blijven?
oh jij had een beter idee??
Radio Dancemania op 10/10/2010 19:07:08:
Karl Karl op 10/10/2010 18:30:24:
Ja, wat ik al de hele tijd roep!
Gewoon niet verbannen. Of zorgen dat ze geen dingen kunnen doen waarvoor verbannen zouden moeten worden.
Gewoon niet verbannen is geen oplossing..
maargoed iemand anders nog wel een nuttige oplossing?
Radio Dancemania op 10/10/2010 19:10:27:
Waarom is dat nu dan geen oplossing? Kan je mij dat uitleggen. Daar ben ik wel naar benieuwd.
Want al die beveiliging dingetjes die je nu probeert toe te passen kunnen toch wel omzeilt worden.
dus hier worden mensen ook gewoon toegelaten met proxy's e.d. ( want ik kan hier ook met 20 proxy's tegelijk naartoe komen en volop spammen) je gaat mij vertellen dat die accounts gewoon blijven?
Ja, hier op phphulp kan je ook via proxies komen.
Bij de oude phphulp waren een paar proxies geblokkeerd (de bekendste). Maar dat hielp dus geen ene sier. Het kan en kon gewoon omzeilt worden. Er zijn allerlei trucjes voor.
En?
Bij de oude phphulp waren een paar proxies geblokkeerd (de bekendste). Maar dat hielp dus geen ene sier. Het kan en kon gewoon omzeilt worden. Er zijn allerlei trucjes voor.
Karl Karl op 10/10/2010 19:12:28:
Waarom is dat nu dan geen oplossing? Kan je mij dat uitleggen. Daar ben ik wel naar benieuwd.
(...)
Radio Dancemania op 10/10/2010 19:10:27:
(...)
En?
Die worden vast keihard afgetrapt.
Ik vraag me af wat er mis is met een mail controle? Kijk eerst eens gewoon welke domeinen het meest gebruikt worden voor de registraties.
Ik vraag me af wat er mis is met een mail controle? Kijk eerst eens gewoon welke domeinen het meest gebruikt worden voor de registraties.
...
Gewijzigd op 10/10/2010 19:31:24 door - SanThe -