Punten betaling

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in één van de 5 IT teams van dit bedrijf. Jullie werken op basis van interne klantprojecten aan voornamelijk webapplicaties. Dit betekent dat jij continu uitgedaagd wordt en veelal met verschillende soorten projecten bezig bent. Het gave is dan ook dat jullie als team samen bekijken welke technieken het beste passen bij het project waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Zo kan het zijn dat jij als .NET developer gaat werken aan een project, maar dat jullie als team liever gebruik maken van Haskell of F# om de klus te klaren.

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Marvin Radioo

Marvin Radioo

24/12/2010 20:54:19
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben bezig met een php pagina, dat na het betalen 5000 punten bijschrijft op het account.

Maar nu snap ik niet hoe dat precies werkt met de mysql.

Het is de kolom credits in de tabel users

Daar moet 5000 punten bij na betaling.

Hoe kan ik dat doen, met php?

Mvg, Marvin
Gewijzigd op 24/12/2010 20:54:33 door Marvin Radioo
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 09:21:54
 
- SanThe -

- SanThe -

24/12/2010 20:55:15
Quote Anchor link
Tutorials op www.phptuts.nl
 
Marvin Radioo

Marvin Radioo

24/12/2010 20:59:24
Quote Anchor link
kan ik niet vinden op die website
 
Niels K

Niels K

24/12/2010 21:01:22
Quote Anchor link
http://www.phptuts.nl/view/41/

Lees deze tutorial eens door ;) Dan moet je in staat zijn om het zelf te doen denk ik zo.
 
Marvin Radioo

Marvin Radioo

24/12/2010 21:03:44
Quote Anchor link
ik vraag het ook niet voor niks hier?

Als je het weet kun je het mij ook wel even uitleggen?

Dan weet ik het ook.
Gewijzigd op 24/12/2010 21:05:34 door Marvin Radioo
 
Niels K

Niels K

24/12/2010 21:08:41
Quote Anchor link
Daarvoor sturen wij jouw een link waar je het kan leren ;)
 
Marvin Radioo

Marvin Radioo

24/12/2010 21:09:55
Quote Anchor link
Ja maar ik zie daar nergens staan over Bijtellen enzo?
 
Jelmer -

Jelmer -

24/12/2010 21:10:29
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php mysql_query("UPDATE users SET credits = credits + 5000 WHERE id = 24") ?>
 
Niels K

Niels K

24/12/2010 21:11:09
Quote Anchor link
Dat niet, maar je kunt wel lezen hoe je bepaalde waarde in de database kan zetten.
 
Marvin Radioo

Marvin Radioo

24/12/2010 21:16:26
Quote Anchor link
Ok, ik snap het.

Dank je Jelmer :)

Alleen dat where is = (wat maakt dat uit, en is 24 het id wat er moet staan?)

Gr
 
Jelmer -

Jelmer -

24/12/2010 21:20:58
Quote Anchor link
Was gewoon een voorbeeldje. Je moet niet vergeten iets in je WHERE stukje te zetten, anders krijgen alle gebruikers 5000 extra credits.
 
Marvin Radioo

Marvin Radioo

24/12/2010 21:22:54
Quote Anchor link
Nu heb ik op mijn website, Welkom %Name% staan.

Dat geeft de naam weer van de ingelogde account.

Nu heb ik dus het zo gedaan:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php mysql_query("UPDATE users SET credits = credits + 5000 WHERE username = %Name%") ?>


Alleen het werkt niet.

Wat doe ik hier fout?

Gr
 
- SanThe -

- SanThe -

24/12/2010 21:26:32
Quote Anchor link
Marvin Radioo op 24/12/2010 21:22:54:
Wat doe ik hier fout?


Je wilt geen tutorials lezen, maar direct van ons een compleet script.

Tja, nog een fijne Kerst zeg ik dan.
 
Marvin Radioo

Marvin Radioo

24/12/2010 21:28:29
Quote Anchor link
Tja, Als je niet normaal KUNT reageren, Reageer dan niet.
 
Niels K

Niels K

24/12/2010 21:40:02
Quote Anchor link
Als je niet normaal kan lezen, plaats dan ook geen topic ;) Er wordt hier verwacht dat je zelf ook wat inzet toont. Lukt het daarna nog niet, dan zijn we wel bereid om te helpen.
 
Marvin Radioo

Marvin Radioo

24/12/2010 21:46:36
Quote Anchor link
nou ja, bij die tuts wordt het ook niet duidelijk uitgelegd.

Jelmer is volgens mij de enigste die fatsoenlijk wil helpen.
 
Pim -

Pim -

24/12/2010 22:05:54
Quote Anchor link
Haha, volgens mij snap je het niet...
Wij willen je best helpen, maar PHP leren moet je zelf doen, want een heel script gaan we niet voor je maken. Dus ga eens tutorials lezen en als je ergens niet uitkomt, zijn hier zat mensen die je graag helpen.
En als je de basis van PHP een beetje doorhebt en weet hoe je de database queryt, is wat je zoekt makkelijk. Je moet dan wel bereid zijn er een beetje moeite voor te doen.
 
Dindong Veter

Dindong Veter

24/12/2010 22:07:41
Quote Anchor link
Trouwens, d.m.v welk systeem betalen je leden?
Gewijzigd op 24/12/2010 22:12:50 door Dindong Veter
 
Marvin Radioo

Marvin Radioo

24/12/2010 22:25:56
Quote Anchor link
Targetpay.

Die code zet ik er wel in, maar moet eerst dit klaarhebben.
 
Niels K

Niels K

24/12/2010 22:32:19
Quote Anchor link
weet je hoe je een gebruiker id op vraagt?

Quote:
Jelmer is volgens mij de enigste die fatsoenlijk wil helpen.

Het probleem ligt bij jouw zoals pim je duidelijk maakt niet bij ons. Nogmaals we willen best helpen, graag zelfs, als je zelf ook maar wat inzet toont ;)
 
Pim -

Pim -

24/12/2010 22:32:45
Quote Anchor link
En wat heb je nu?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.