Punten systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Edwin

Edwin

19/05/2006 18:28:00
Quote Anchor link
Hej,
Ik wil graag een punten systeem maken voor m'n site.
De bedoeling is dat als je aan enquête's en prijsvragen mee doet dat je punten krijgt en met die punten kan je bijv. iets kopen.
Omdat ik niet zo goed in mysql ben vraag ik het hier maar.
Weten jullie een systeem of wil iemand mij helpen of heeft iemand een alternatief?

Gr,
Edwin
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 08:39:02
 
Edwin

Edwin

20/05/2006 10:04:00
Quote Anchor link
Dag veder... Geen reactie :(
 
Robert Deiman

Robert Deiman

20/05/2006 10:10:00
Quote Anchor link
Ik weet geen systeem die dat doet, ik wil je best HELPEN, ga geen script maken, ben zelf al druk genoeg met een website voor mijn voetbalteam.
Maar je kan hier altijd de SQL tutorials volgen waarin het 1 en ander wordt uitgelegd.
Een alternatief is om het in een textbestand te doen, maar dat is minder efficient en uiteindelijk dus ook minder snel.
 
PurpleMadness -

PurpleMadness -

20/05/2006 10:10:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je eerst moet proberen en dan de fouten hier plaatsen die je tegenkomt.
 
Edwin

Edwin

20/05/2006 13:00:00
Quote Anchor link
ik ga dan wel eerst veder zoeken en miss eigen maken maar dat is toch nie goed :P
 
- SanThe -

- SanThe -

20/05/2006 13:16:00
Quote Anchor link
Lekker positief.......

Heb je al een idee hoe je het puntensysteem wil hebben? Op zich moet je eerst een heldere opzet hebben en dat heeft nog niets met mySQL te maken.

En zolang ik hier al kom, ook mensen die beginnen met de meest beroerde scripts worden zo goed het kan geholpen.
 
Edwin

Edwin

20/05/2006 17:22:00
Quote Anchor link
SanThe:
Lekker positief.......

Heb je al een idee hoe je het puntensysteem wil hebben? Op zich moet je eerst een heldere opzet hebben en dat heeft nog niets met mySQL te maken.

En zolang ik hier al kom, ook mensen die beginnen met de meest beroerde scripts worden zo goed het kan geholpen.


opzet:
-------------------------------------------------
+ systeem
- inlog
- enquête
- krijgt punten
- prijsvraag
- gewonnen
- krijgt punten
- verloren
- krijgt niks
- kopen
- bijv. bioscoop ticket
- betaald met punten
- admin
- enquête
- toevoegen/verwijderen
- prijsvraag
- toevoegen/verwijderen
- producten om te kopen
- toevoegen/verwijderen
- uitloggen
-------------------------------------------------

Ik heb de laatste tijd druk met school...
Ik probeer tuts te volgen enzo maar daar schiet ik meestal nergens mee op :(
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.