Qantani Ideal

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »
Erik van Beek

Erik van Beek

14/08/2013 20:49:42
Quote Anchor link
Hoi allemaal,

Ik ben bezig een simpel 1 product winkeltje te schrijven. Gaat opzich prima maar loop nu tegen een raar probleem aan, en weet nu niet of dit een bug van mijn kant is, of een limiet op test betalingen. Ik heb de gratis variant van ideal genomen van Qantani ( http://www.easy-ideal.com/webwinkeliers/ )

Opzich werkt het prima, banken worden goed opgehaald, test betalingen gaan goed.. totdat het een te hoog bedrag word, dan komt er altijd 5 euro naar boven bij het afrekenen bij qantani.

Als ik mijn code return net voordat deze naar ideal gestuurt wordt en het order object print, zijn de prijzen in orde. Op het moment dat ik de return weghaal en 'm door laat schieten naar ideal dan komt weer die 5 euro terug. Het vreemde is dat dit alleen bij zeer hoge bedragen gebeurt.

Hieronder een stukje code met wat debug meuk erin:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
    $oOrder->tax = $this->oShoppingCart->getTax();
                
                echo 'Aantal producten in wagen: '. $oOrder->amount .' <br />';
                echo 'Belasting is: '. $oOrder->tax . '<br />';                
        
                $oOrder->discountused = 0;
                if(isset($_POST['usediscount']) && $_POST['usediscount'])
                    $oOrder->discountused = 1;
                
                echo (!$oOrder->discountused ? 'Korting is niet gebruikt <br /><br />' : 'Korting is wel gebruikt <br /><br />');
        
                if($this->oShoppingCart->item->oDiscount->discountpoints > customer::loadIdentity()->discountpoints)
                    $oOrder->discountused = 0;
                
                echo (!$oOrder->discountused ? 'Korting is niet gebruikt <br /><br />' : 'Korting is wel gebruikt <br /><br />');
                
                $oOrder->totalprice = $this->oShoppingCart->getTotalPrice() + $this->oShoppingCart->getTax() +  $oOrder->totalshippingcost;        

                echo 'Totaalprijs zonder korting is:' . $oOrder->totalprice . '<Br />';
                
                if($oOrder->discountused)
                    $oOrder->totalprice = ($oOrder->totalprice - $oOrder->oProduct->oDiscount->discountamount);
                
                
                $oOrder->discountused == true ? 'Totaalprijs met korting is '.$oOrder->totalprice : '';

                echo ($oOrder->discountused ? 'Prijs met korting is' . $oOrder->totalprice : '');
                
                return;


De output hiervan als ik bijv 96 producten bestel :

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
Aantal producten in wagen: 96
Belasting is: 998.928
Korting is wel gebruikt

Korting is wel gebruikt

Totaalprijs zonder korting is:5762.478
Prijs met korting is 5757.478


Ik heb geprobeerd qantani geprobeerd te bereiken om te vragen of er mischien toch een limiet op het bedrag zit, maar kon ze helaas niet bereiken. Dus mijn vraag aan jullie is eigenlijk, hebben jullie ervaring met Qantani, zoja weet je mischien of er een limiet op zit?

Zit me nu al 2 dagen blind te staren en achter m'n oren te krabben, maar ik krijg het niet gefixt :(

---------
Edit, ben een klein beetje dom bezig. Heb een bedrag van 1000000 hard in de code gezet, en hij wil deze gewoon afrekenen. Bug zit dus aan mijn kant, waarschijnlijk is de prijs niet goed geformat boven een 1.xxx bedrag.


Excuses voor het openen van dit topic.

---

Nog een edit:

Bovenstaande bleek het geval. Om het bedrag netjes te krijgen op facturen gebruik ik de volgende functie :

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
function formatMoney($number, $fractional=true) {
    if ($fractional) {
        $number = sprintf('%.2f', $number);
    }
    while (true) {
        $replaced = preg_replace('/(-?\d+)(\d\d\d)/', '$1,$2', $number);
        if ($replaced != $number) {
            $number = $replaced;
        } else {
            break;
        }
    }
    return $number;
}


Deze maakt er een net leesbaar bedrag van, en zo stuurde ik het bedrag ook door naar Ideal, maar Ideal wil een float hebben, dus alles achter de komma rekende hij niet mee.

Aan de ene kant toch fijn dat ik het topic heb geplaatst, anders had ik er waarschijnlijk nog steeds niet uitgekomen haha.


Toevoeging op 14/08/2013 21:31:55:

Ik begin eigenlijk toch een beetje twijfels te krijgen over deze Ideal aanbieder, aangezien ik een foutief bedrag meestuurde en er vervolgens maar iets van word gemaakt. Een foutmelding of iets had hier mischien wel handig geweest.

Ik heb verder 0 ervaring met ideal, en heb deze gekozen omdat deze echt heel simpel in gebruik is en er geen abonnementskosten aan vast zitten.

Kan iemand me van jullie aan goede Ideal variant aanraden ? Ik schat zo'n 20-30 producten per maand te verkopen.
Gewijzigd op 14/08/2013 21:09:22 door Erik van Beek
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 05:40:15
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

14/08/2013 22:59:30
Quote Anchor link
Qantani ken ik ook niet. (had er nog nooit van gehoord zelfs).

Ik zou dan voor Paytor gaan.
Is van Mollie, je kunt ook de Api van Mollie gebruiken. Is ook erg makkelijk, en geen setup/maandelijkse kosten.
Hier moet je het bedrag ook in centen doorsturen. Zo kan het dus nooit fout gaan met een komma/punt.
Gewijzigd op 14/08/2013 23:00:27 door Nick Dijkstra
 
Qantani Support

Qantani Support

15/08/2013 12:27:40
Quote Anchor link
Beste Erik

Goed om te horen dat je het probleem hebt gevonden en opgelost.
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd een mailtje sturen naar [email protected]. We zullen je vraag dan altijd zo spoedig mogelijk beantwoorden. Onze helpdesk is daarnaast ook telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 op het volgende telefoonnummer: 050-2110169.

Met vriendelijke groet,

Ronald
Qantani Support
 
Danny L

Danny L

15/08/2013 12:36:27
Quote Anchor link
Ik heb altijd al gebruik gemaakt van TargetPay.com, naast iDEAL bieden ze ook veel andere betaalmethodes!

Voor een leesbaar bedrag kan je ook dit gebruiken:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
number_format($mijnBedrag, 2, ',', '.');
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.