radiant cms - one.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Bart Roelofs

Bart Roelofs

15/06/2011 19:32:40
Quote Anchor link
hey,

ik wil een simpel, gratis, en toch gebruiktvriendelijk cms system op een website zetten. nu kwam ik bij radiant cms. iemand bekend met dit?

https://github.com/radiant/radiant/wiki

hier staan hosts die het ondersteunen (of zoiets). meer kan ik er niet van maken,

maar weten jullie of het ook gewoon bij one.com werkt, aangezien het een gewoon script is moet dat toch ook lukken?

Groeten
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 09:07:09
 

15/06/2011 20:04:06
Quote Anchor link
gewoon uitproberen??
 
Bart Roelofs

Bart Roelofs

15/06/2011 21:50:54
Quote Anchor link
ik heb even de live hulp optie van one.com gebruikt. was even vergeten dat die er was. het is niet mogelijk, helaas...

Groeten
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

15/06/2011 22:49:54
Quote Anchor link
Volgens mij is deze cms afgekeken van frogcms, het lijkt iig heel veel op elkaar.
Ik zat ook bij one.com, en het heeft een slechte service naar mijn mening. Ze hielpen me niet met problemen en ze bieden gebrekkige hosting aan.

O wacht, nu zie ik het. Volgens mij is dit niet voor php geschreven maar voor pearl of ruby of dergelijke. FrogCMS is hetzelfde maar dan geschreven in PHP.

Met FrogCMS heb ik goede ervaringen! Een aantal van mijn sites draaien er op. Zeker een aanrader!
 
Jelmer -

Jelmer -

15/06/2011 23:08:39
Quote Anchor link
FrogCMS, aah, doet me denken aan Wolf CMS en inderdaad Wolf CMS is een fork.

Als ik zo op github kijk wordt FrogCMS niet meer actief onderhouden, en Wolf CMS wel.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, wel goeie dingen over gehoord.
Gewijzigd op 15/06/2011 23:10:25 door Jelmer -
 
Erik van de Locht

Erik van de Locht

15/06/2011 23:22:16
Quote Anchor link
Bart,

Je bent er van op de hoogte dat deze CMS gebouwd is op Ruby on Rails en dus een host nodig heeft met Rails geinstalleerd? Een simpele PHP host gaat niet voldoen.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

16/06/2011 00:48:20
Quote Anchor link
Ik zou er sowieso nog niet aanbeginnen. Het is nog een beta versie. Versie 1 is nog niet released.
 
Bart Roelofs

Bart Roelofs

16/06/2011 07:21:53
Quote Anchor link
hmmm, maar mijn klant zou een cms fijn vinden... maar misschien kan ik er aan het eind van het jaar zelf een maken... ;)

Groeten
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.