Random Woorden weergeven?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Developer Fullstack Java DevOps Cloud

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een grote organisatie en is actief in de financiële sector. Binnen Europa bieden zij veel verschillende producten en diensten aan. De afdeling waar je komt te werken richt zich op het digitaliseren van primaire digitale processen. Wat digitale processen betreft lopen wij in Nederland ver voor op andere landen in Europa! Deze services wil de organisatie ook aanbieden aan hun collega’s en klanten in landen zoals België, Frankrijk en Duitsland. Jij en je team zijn verantwoordelijk voor de digitalisatie van de primaire processen en deze vervolgens te optimaliseren & automatiseren. Binnen het team zal je end-to-end

Bekijk vacature »

Senior PHP developer (PHP, Node.js, React en AWS)

Functieomschrijving In de functie van PHP developer werk je samen met het team van developers aan complexe software die bedrijven helpt bij het boosten van hun sales. De infrastructuur draait hier op AWS en je werkt hier met de laatste technieken binnen PHP, Node.js, MySQL en NoSQL. De frontend wordt hier geschreven in JavaScript met React als library. De developers die hier zitten hebben allemaal een passie voor programmeren en worden gedreven door het schrijven van goede code. OOP en Design Patterns zijn begrippen die hier niet zomaar geroepen worden en zijn buzzwords. Dit jaar staan er mooie en belangrijke

Bekijk vacature »

Data Engineer

Job DescriptionData Engineer The recent developments have led to worldwide measures. Most of us are working from home and facing all sort of challenges. You most likely have to keep a lot of plates spinning and manage projects, which may remind you of your role as a consultant.   We are coping with the same as you are!   At Accenture Technology we are dedicated to support our data engineering community. We are open to discuss options in the near future with Accenture.  Are you into Data Engineering technologies and daydreaming about the next step in your career? Get in touch with us via the apply

Bekijk vacature »

Lead Software Developer Datawarehouse

Bouw jij graag mee aan de nieuwe generatie van het datawarehouse-framework voor de zorg? En kent programmeren in C# geen geheimen voor jou? Dan pas jij perfect in ons team in Amsterdam. We bieden jou de kans om complexe uitdagingen op te lossen en te werken met de nieuwste technieken. Jouw baan Zorgprofessionals nemen belangrijke beslissingen op basis van data uit ons datawarehouse. Om dit mogelijk te maken ontwikkelt onze afdeling een set aan softwareapplicaties die optimaal aansluiten bij ons zorginformatiesysteem (ZIS). Als team lead software binnen de afdeling datawarehouse heb je de dagelijkse leiding over een team van 6

Bekijk vacature »

.NET Developer / C# / Financiele sector

Bedrijfsomschrijving De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eind gebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Binnen dit team zal jij de schakel worden die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling aan de back-end. Vind jij het prettig om software te ontwikkelen met C#, SQL, MVC, en WCF? Ken jij alle kneepjes van Agile werken? Staat

Bekijk vacature »

Developer / Techneut / Oracle APEX / Ondernemend

Bedrijfsomschrijving Binnen deze organisatie zal je terecht komen in een team van 7 techneuten. Wat al deze techneuten kenmerkt, is dat zij stuk voor stuk over een grote hoeveelheid algemene kennis beschikken op het gebied van development. Daarnaast is iedereen ondernemend genoeg om het werk naar hun toe te halen ipv te wachten op het werk. Dit zit als volgt. Deze organisatie voorziet hun klanten, voornamelijk actief in de overheidssector, in een oplossing voor het bewaren en ontsluiten van documenten. Het product is een complex en abstract datamodel wat uiteindelijk een SaaS-oplossing biedt. Doordat zij een zo gestandaardiseerd mogelijk producten

Bekijk vacature »

Senior applicatieontwikkelaar

Ben jij een gedreven applicatieontwikkelaar met minimaal drie jaar werkervaring? En wil je een uitdagende baan met impact én jezelf breed ontwikkelen? Bij UPS bouw je mee aan complexe systemen die wereldwijd worden gebruikt en krijg je alle ruimte om nóg beter te worden in je vak. Dit ga je doen In een dynamisch scrumteam werk je aan de hand van processen en technologieën zoals CI/CD en DevOps aan het behalen van jullie doelen. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en

Bekijk vacature »

Team Lead Customer Care (Netherlands)

Experlogix is looking for a Team Lead Customer Care with experience in web server and cloud platform technologies to join our Customer Care Team in the Netherlands. You will lead the team, currently consisting of 3 Technical Support engineers, and provide hands-on responsive technical guidance and support to our customers worldwide. Your responsibility is to ensure adequate and efficient processing of support requests within the agreed response times by the team. Besides your leadership skills and your experience handling Customer Care / Support processes, you will also contribute to the team with your technical skills and expertise. With your excellent

Bekijk vacature »

Teamleider Servicedesk

Als Teamleider bij Skyhigh TV leid je, samen met 2 jonge ambitieuze collega’s, de dagelijkse gang van zaken op de Servicedesk in goede banen. Je bent in staat op collegiale wijze onderscheid te maken tussen gebruikersvragen met een grote en minder grote prioriteit. Het vinden van de juiste balans hierin vereist flexibiliteit, goede kennis van zaken en uitstekende communicatie-skills. De teamleider IT-infrastructuur van Skyhigh TV bestaat uit een kantoornetwerk (Windows) en een productienetwerk (Avid) en stelt zo’n 150 enthousiaste collega’s dagelijks in staat vele bekende en succesvolletelevisieprogramma’s te maken. SkyhighTV heeft de afgelopen twee jaar geïnvesteerd in een hoogwaardige en

Bekijk vacature »

Senior Application Developer

The world wants simple apps that can manage the movements of millions of packages daily. But behind every application is a complex string of gripping challenges, and a focused developer tackling them. As someone who’s highly familiar with C# development practices in the Netherlands, you’ll join us as a senior member of the team and manage apps for Brokerage – big business freight in global markets that cover over 76% of all international trade. Digital innovation plays a crucial role in choreographing the infinite movements of goods, funds and information. The logic that goes into it, and skills adopted because

Bekijk vacature »

Gezocht/Looking for: Senior .NET Developer - Rotte

Due to extensive growht of our client we are currently searching for a Senior Dot.Net Software Developer. This is for one of our clients in the digital data transformation domain. Vacature Details/ Vacancy Details Contract type: Fixed term contract Start datum/ Date of Joining: immediate (work from home during Covid-19 period) Werkervaring/experience required: Minimum of 6 years experience in a similar role (must have) Understanding of Azure DevOps (must have) Experienced in Agile/Scrum software development Deep understanding of C#, .NET, .NET Core, REST, Azure services(must have) Experience with Kubernetes or Azure Service Fabric Database knowledge (a.o SQL, CosmosDB) Pluspoints would

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Over Troostwijk Troostwijk is met 160 medewerkers toonaangevend op het gebied van taxaties van onroerende en roerende zaken ten behoeve van verzekeringen en bedrijfseconomische doeleinden. Daarnaast houden wij ons bezig met schaderegelingen in het belang van verzekerden. In binnen- en buitenland bedienen wij beleggers, banken, (beursgenoteerde) fondsen, overheden, woningcorporaties, financiers en vastgoedgebruikers- van MKB tot multinationals. Troostwijk Groep bestaat uit vier businessunits: Troostwijk Taxaties, Troostwijk Expertises, Troostwijk Real Estate en Apresa (kunsttaxaties). Troostwijk is sinds mei 2017 onderdeel van het Spaanse bedrijf Tinsa. Troostwijk Groep is op zoek naar een ervaren Mendix Developer standplaats Amsterdam Je bent een getalenteerde en

Bekijk vacature »

.NET Developer C# Web-development

Bedrijfsomschrijving Onze klant levert kwaliteitsdienst binnen zijn sector, het niveau van de Nederlandse sector is internationaal bekend! De organisatie richt zich op het waarborgen van deze kwaliteit en voorziet een groot aantal klanten in het MKB van jaarlijkse keuringen. Je komt te werken binnen een team van ongeveer 10 medewerkers waarbij de focus ligt op de doorontwikkeling en het implementeren van oplossingen in het applicatielandschap. Binnen deze organisatie werken ze met diverse Scrum/Agile teams, het is dan ook belangrijk dat je ervaring hebt met deze werkwijze en het leuk vindt om op deze manier te werk te gaan. Het betreft

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

Ervaren full-stack C# developer, .NET CORE, Typesc

Voor een ambitieuze en snelgroeiende organisatie de regio Rotterdam zijn we momenteel op zoek naar een .NET C# developer. De organisatie bestaat inmiddels ruim 15 jaar en heeft een systeem ontwikkeld waarmee bedrijven de informatie van grote en complexe projecten beter kunnen managen. Dit systeem is geheel webbased. Om hun globale ambities waar te maken zijn ze recentelijk begonnen het systeem geheel te herbouwen met de nieuwste technieken. Denk hierbij aan technieken als .NET CORE, Typescript, React, Kubernetes en Azure. Niet alleen betekent voldoende nieuwe technische uitdaging maar ook betekent dit dat je voor 80 tot 90% van je tijd

Bekijk vacature »
Niel Debraune

Niel Debraune

27/08/2012 19:17:56
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben momenteel bezig met een website in PHP en HTML
maar ik maak nu een soort van win systeem waarvoor je eerst een code nodig hebt
om een code te krijgen moet je een klein formuliertje invullen maar ik zou nu graag hebben dat zodra je het formulier hebt ingevuld je dan op een pagina terecht komt waar een random code op komt te staan zoals bv.: Xi76Kh

Zouden jullie me kunnen helpen ?

Alvast bedankt en mvg.

PHP hulp

PHP hulp

23/10/2020 09:44:58

Jelle Hi

Jelle Hi

27/08/2012 19:20:29
Quote Anchor link
Zoiets misschien?:

Klik

ScrapZz nl

ScrapZz nl

27/08/2012 19:29:48
Quote Anchor link
Ik gebruik dit voor een soort gelijke systeempje:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$letters
= array('a','b','c','d','e','f','g','h','i','j','k','l','m','n','o','p','q','r','s','t','u','v','w','x','y','z','0','1','2','3','4','5','6','7','8','9');
for($c = 0; $c < 6; $c++) { $random .= $letters[rand(0,count($letters)-1)]; }
?>
Gewijzigd op 27/08/2012 19:30:17 door ScrapZz nl

- Mark -

- Mark -

27/08/2012 20:37:35
Quote Anchor link
@ ScrapZz

Je hebt geen rand en count nodig om een random waarde uit een array te halen.

Als je 1 enkele waarde uit de array wilt dan kun je onderstaande gebruiken.

Code (php)
1
2
3
4
5
<?php

$random
.= $letters[array_rand($letters)];

?>

PS, getallen horen niet tussen quotes.

Niel Debraune

Niel Debraune

27/08/2012 21:05:21
Quote Anchor link
Allemaal alvast bedankt maar ik test ze morgen uit (:

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/08/2012 08:30:44
Quote Anchor link
Als je het niet erg vind om een code van 15 tekens te krijgen is de meest simpele methode:
Code (php)
1
2
3
<?php
$code
= MD5($username . time());
?>

Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 09:42:01
Quote Anchor link
Hey,

Uhm ik heb al de codes geprobeerd maar telkens als ik het formulier voor een code te krijgen invul kom ik wel op de pagina waar ik de PHP code instak maar er komt geen code ( de pagina blijft dus wit ) zou iemand me kunnen helpen ( via teamviewer ofzo ? )

Eddy E

Eddy E

28/08/2012 09:57:11
Quote Anchor link
Welke code heb je nu?

Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 10:04:08
Quote Anchor link
Quote:
Code (php)
1
2
3
<?php
$code
?>

Deze maar ik heb ze al allemaal geprobeerd van hierboven en het blijft steeds een witte pagina

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/08/2012 10:06:06
Quote Anchor link
je moet hem wel even echoën

Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 10:10:37
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 28/08/2012 10:06:06:

Zou je dat er dan Aub kunnen bijzetten ?

Alvast bedankt (:

Chris PHP

Chris PHP

28/08/2012 10:15:39
Quote Anchor link
Niel Debraune op 28/08/2012 10:10:37:
Ger van Steenderen op 28/08/2012 10:06:06:

Zou je dat er dan Aub kunnen bijzetten ?

Alvast bedankt (:

echo $code;

TIP: Lees eens een boek voor beginners in PHP, zodat je de basics onder de knie krijgt. echo is een van de eerste dingen die je daar leert.
Gewijzigd op 28/08/2012 10:16:18 door Chris PHP

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/08/2012 10:16:32
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
<?php
$code
echo $code;
?>

Ik had verwacht dat je dat wel wist (volgens mij hoofdstuk 1 van elk PHP boek)
Gewijzigd op 28/08/2012 10:17:28 door Ger van Steenderen

Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 10:18:01
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 28/08/2012 10:16:32:
Code (php)
1
2
3
4
<?php
$code
echo $code;
?>

Sorry ik ben net bezig met PHP en ik volg ook een cursus maar ik heb er wat tijd voor nodig...

Maar bedankt !

Toevoeging op 28/08/2012 10:18:04:

Ger van Steenderen op 28/08/2012 10:16:32:
Code (php)
1
2
3
4
<?php
$code
echo $code;
?>

Sorry ik ben net bezig met PHP en ik volg ook een cursus maar ik heb er wat tijd voor nodig...

Maar bedankt !

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/08/2012 10:47:11
Quote Anchor link
Yw ;-)

PS.
Mijn opmerking was niet bedoeld als verwijt, dus je hoeft je niet te verontschuldigen.

Niel Debraune

Niel Debraune

28/08/2012 10:48:21
Quote Anchor link
Oke :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.