Rapidshare-achtig file upload systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Hylke

Hylke

02/07/2007 15:20:00
Quote Anchor link
Ik ben op zoek naar een Rapidshare/Megaupload-achtig file upload systeem. Ik wil het zelf helemaal naar mijn wensen kunnen aanpassen (lay-out, css).

Heeft iemand enig idee waar ik dat kan vinden?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 01:49:46
 
Chris

Chris

02/07/2007 15:56:00
Quote Anchor link
Edit:

Link verwijderd, de software bevat een copyright en is onderhevig aan een licentie die moet worden aangeschaft.

Graag geen software aanbieden waar je geen recht toe hebt, phphulp is geen forum om illegaal software uit te wisselen!

moderator: Danny Roelofs

PS:

Wat jullie via PM met elkaar regelen, dat zie ik als prive en daar ontzie ik me van maar het zou niet fraai staan als google dit soort onderwerpen op phphulp indexeert.


Edit:

Hier was ik mij niet van bewust, hij is dan ook per direct van de website afgehaald!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Chris
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.