Rare Headers Already Sent

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Python Developer / Machinebouw

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is gesitueerd in de regio Barneveld en is wereldwijd actief binnen de High Tech industrie. Daar is zij bedreven in het ontwikkelen van diverse complexe machines die voornamelijk in de wetenschappelijke branche worden gebruikt. De machines worden zowel hardware- als software technisch van A tot Z gebouwd en worden aangeleverd met een Control Systeem dat ontwikkeld is in Python. Dit Control Systeem maakt dataopslag, analyses, automatisering en een user interface mogelijk. Op deze manier wordt belangrijke data uit de machines onttrokken en middels op maat gemaakte Python software gevisualiseerd. Daarnaast zijn er diverse PLC's aanwezig in de

Bekijk vacature »

Application Developer Tech Lead

We’re Hiring! A UPS Application Developer Tech Lead *REMOTE WORK POSSIBLE FOR THIS ROLE As a Tech Lead Developer at UPS you work on delivering functionality for highly complex IT systems. You collaborate in agile teams and participate in emerging technologies and processes like CI/CD and DevOps to ensure that we meet our objectives effectively and efficiently. Your primary role is to perform full system life cycle activities, e.g. analysis, technical requirements, design, coding, testing and the implementation of software. Working in our Europe development center in Eindhoven means working in an international team with onsite people as well as

Bekijk vacature »

Business Intelligence Developer

Dit is de rol Boels pitstop De organisatie Boels is zich aan het professionaliseren en digitaliseren. Jij gaat hier een grote rol in spelen. Wat doet de organistaie Boels? Hoe doen we het? Waar staan we? Waar willen/moeten we naartoe? De afdeling BI krijgt steeds meer (aan)vragen voor dashboards/data etc. vanuit de organisatie om dit te onderzoeken. Dit doen we centraal vanuit Sittard. Als Business Intelligence Developer werk je aan projecten (klein of groot), waar we met data inzichten verschaffen aan onze organisatie. Je denkt mee met onze interne stakeholders, draagt initiatieven aan en zorgt er vervolgens voor dat de

Bekijk vacature »

Application Developer Tech Lead

We’re Hiring! A UPS Application Developer Tech Lead *REMOTE WORK POSSIBLE FOR THIS ROLE As a Tech Lead Developer at UPS you work on delivering functionality for highly complex IT systems. You collaborate in agile teams and participate in emerging technologies and processes like CI/CD and DevOps to ensure that we meet our objectives effectively and efficiently. Your primary role is to perform full system life cycle activities, e.g. analysis, technical requirements, design, coding, testing and the implementation of software. Working in our Europe development center in Eindhoven means working in an international team with onsite people as well as

Bekijk vacature »

Advanced Mendix Developer Order Management Systeme

Advanced Mendix Developer Order Management Systemen (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Advanced Mendix Developer impact maken op de groeiende e-commerce markt? Je doet dit bij PostNL door met je DevOps team onze Mendix applicaties verder te ontwikkelen, waarbij je complexe logistieke business processen vertaalt naar applicaties die ons primaire proces ondersteunen". Wat ga je doen? PostNL wordt een postal tech company We nemen de ontwikkeling van onze IT applicaties in eigen hand door onze eigen software-ontwikkel-capability op te zetten. Als Advanced Mendix Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair, agile werkend Business-IT-team. Samen met dit team bouw je onze logistieke IT-applicaties verder

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie in de regio van Ede/Wageningen waar jij als .NET Developer komt te werken is marktleider en pionier op het gebied van High-Quality apparatuur in de zorg. Het Scrum team waar jij deel van zal uitmaken bestaat uit zes developers. Als .NET Developer draag jij dagelijks bij aan een gezondere toekomst. De apparatuur waar jij de software voor ontwikkelt wordt wereldwijd ingezet in meer dan 5000 ziekenhuizen. Iedere 4 minuten krijgt iemand ter wereld een behandeling middels deze apparatuur. Omdat de organisatie continu bezig is met innovatie krijg jij als .NET Developer de ruimte om met nieuwste- en

Bekijk vacature »

Software Developer / PHP

Bedrijfsomschrijving Voor een organisatie in regio Eindhoven zijn wij op zoek naar een Software Developer met goede kennis van PHP. Het gaat om een software bedrijf dat te omschrijven is als informeel en open. De mensen die er werken zijn enthousiast, willen graag goede kwaliteit neerzetten, nieuwe technieken worden omarmt en alles is zo ingericht dat nieuwe tools/technieken gemakkelijk geïntegreerd kunnen worden. De organisatie is erg technisch georiënteerd, men gaat echt voor software development en heeft passie voor het vak. Er wordt geïnvesteerd in medewerkers door bijvoorbeeld opleidingen, cursussen en echt tijd voor onderzoek en innoveren. Je krijgt al snel

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer

Functieomschrijving Met jouw expertise zorg je als java developer voor de meest plezierige en efficiënte klant ervaring. Met jouw state-of-the-art-systemen verbeter je onze business en maak je echt impact! Want als je in ons tech team werkt, houd je jezelf en Nederland in beweging. Wij zijn continu bezig onze business en processen te optimaliseren, zodat we onze klanten en kandidaten meer gemak, snelheid en transparantie kunnen bieden. Impactvolle tech, daar doen we het voor. Artificial intelligence, machine learning en innovatieve zoek oplossingen. Zoek oplossingen? Yes! Solliciteren moet makkelijk en leuk zijn. Toch? Daar kan jij aan bijdragen! wat ga je

Bekijk vacature »

Senior C# Developer

UPS Nederland zoekt een Senior Developer C# * Remote werken mogelijk Wil jij werken aan complexe IT-systemen bij een van de grootste logistieke werkgevers ter wereld? Als ontwikkelaar bij UPS werk je aan opkomende technologieën en DevOps processen om ervoor te zorgen dat onze logistieke processen zo soepel en efficiënt mogelijk verlopen. Dit ga je doen Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en concepten, bouwt efficiënte en testbare code, identificeert en integreert modulaire

Bekijk vacature »

.Net developer

Functieomschrijving Werken in een innovatieve omgeving met gezellige collega’s? Team DataLeaf groeit en maakt graag plek voor jou! We zijn op zoek naar een ervaren full stack ontwikkelaar met .Net en Angular kennis. Samen stomen we onze klanten klaar voor de toekomst. Help jij ons hierbij? Meer dan alleen software Als developer ga je verder dan enkel uitvoering. Je bent communicatief vaardig en zoekt proactief het contact met de klant. In deze rol ben je de schakel tussen de klant en jouw team. Samen achterhaal je het doel van de gevraagde softwareoplossing. Met de input van alle stakeholders bouw je

Bekijk vacature »

.NET ontwikkelaar / Azure

Bedrijfsomschrijving Als onderdeel van een grote IT-dienstverlener is deze organisatie nu gegroeid tot een organisatie van bijna 30 man groot. Iedereen binnen deze organisatie houdt zich bezig met het ontwikkelen, beheren, onderhouden van bedrijfskritische applicaties. De organisatie ontwikkelt applicaties voor o.a. diverse grote zorgverzekeraars, maar ook de wat kleinere lokale bedrijven worden door deze organisatie ondersteund. In tegenstelling tot de moederorganisatie, werken de medewerkers bij deze organisatie gemiddeld drie tot vier dagen in de week gewoon op het eigen kantoor in Utrecht. Samen met een vast team ben je dus verantwoordelijk voor verschillende projecten die je veelal op één en

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Ben jij een slimme en klantgerichte applicatiebeheerder met oog voor detail die gestructureerd werkt, en wil je graag bij een leuk middelklein bedrijf met aardige en capabele mensen werken? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen interessante software op het gebied van IT Operations Analytics, die we leveren aan grote bedrijven in Europa en de Verenigde Staten. Voor de dienstverlening aan onze Europese klanten zoeken wij een enthousiaste functioneel applicatiebeheerder. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheren van onze applicatie voor klanten die de software in de cloud draaien. Je richt klantomgevingen in, controleert dagelijks of alles goed loopt, lost

Bekijk vacature »

IT-traineeship junior software developer

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

Java Developer - Publieke veilgheid

Wil jij als Java developer meewerken aan innovatieve en complexe applicaties? CGI zoekt Java Developers die mee willen werken aan oplossingen voor complexe & maatschappelijk relevante vraagstukken waar de het domein Publieke Veiligheid (o.a. Justitie en politie) voor staat. Wat verwachten we van een Java Developer? Enthousiasme en de wil om je als Java Developer continue te ontwikkelen. Je vindt het leuk om toffe Java oplossingen uit te werken. Je volgt de laatste trends op de voet en je vindt het leuk te werken met de nieuwste technologie, zoals Quarkus, de sub-atomische Java stack die klaar is voor OpenJDK HotSpot

Bekijk vacature »

Front-End Developer Design System

Samen met andere developers en designers bij Coolblue maak jij onze webshop elke dag een beetje beter om zo onze klanten blij te maken. Wat doe je als Front-End Developer Design System bij Coolblue? Bij Coolblue speelt het Design System team een belangrijke rol in het garanderen van de beste klantreis. Het team werkt samen met Designers en Developers om een ​​verzameling tried and true bouwstenen, patronen en richtlijnen op te bouwen. Je werkt aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop en bent ervan overtuigd dat mooi design voor iedereen toegankelijk moet zijn. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve

Bekijk vacature »
PHP erik

PHP erik

01/05/2006 08:07:00
Quote Anchor link
Ik heb gisteren even een script van Lotte bekeken omdat 'ie een headers already sent melding gaf. Nu weet ik dit altijd op te lossen, maar in dit geval is het heel raar. Ik heb even het volgende scriptje laten uitvoeren en het geeft nog steeds de foutmelding. Script (geen spaties en enters ervoor):

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
session_start();
echo 'Testje';
?>

Quote:
Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /path/test.php:1) in /path/test.php on line 2

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /path/test.php:1) in /path/test.php on line 2
Testje

Er wordt niks geinclude, als het goed is ook geen htaccess Handlers, geen toegevoegde reclame, geen frames, echt helemaal niks anders.

Iemand enig idee? Ik ben erg nieuwsgierig.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP erik

PHP hulp

PHP hulp

16/05/2021 10:26:07

ArendJan

ArendJan

01/05/2006 08:17:00
Quote Anchor link
Dat is heel raar...

En het maakt ook niet uit als je de echo met quotes doet?

Ik zeg maar wat, want eigenlijk snap ik niet hoe tie een probleem kan geven...

PHP erik

PHP erik

01/05/2006 08:24:00
Quote Anchor link
De echo heeft quotes :S
Maar dat kan sowieso niet uitmaken. De echo is al ná de melding, dus is niet relevant.

Niels Beckers

Niels Beckers

01/05/2006 08:24:00
Quote Anchor link
Erik bij mij werkt het gewoon :s maar zou het niets te maken hebben met de php versie ofzo?

PHP erik

PHP erik

01/05/2006 08:26:00
Quote Anchor link
Ik denk dat het inderdaad met serverinstellingen te maken moet hebben, maar welke? De sessiondir in php.ini o.i.d.?

Niels Beckers

Niels Beckers

01/05/2006 08:33:00
Quote Anchor link
Als je wil kan je jou instellinge vergelijke met die van mij (host topservers)
klik

Jelmer -

Jelmer -

01/05/2006 08:39:00
Quote Anchor link
Even wat standaard-oplossingen afgaan:
error_reporting(E_NONE); geprobeerd?
ob_start() geprobeerd?

IK denk eerlijk gezegd dat het een of andere gesmoorde foutmelding is van PHP. De foutmelding is vervangen door een spatie, of een enter, of misshien wel niets, maar hij komt er toch uit. Van die PHP init errors.

Misschien dat je nog kan proberen om in een htaccess bestand de automatische output buffering van PHP aan te zetten.

PHP erik

PHP erik

01/05/2006 09:04:00
Quote Anchor link
Hmm gelukkig is het niet daadwerkelijk op mijn server, maar ik ben nieuwsgierig en help andere PHPhulpers graag (in dit geval lotte).

Ik vind het inderdaad ook een erg apart probleem...

ArendJan

ArendJan

01/05/2006 09:34:00
Quote Anchor link
En als je nu eerst een session_start in je pagina zet en dan een echo ? wat doet ie dan?
dus:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php

session_start();

?>

<?php

echo 'testje';

?>

Geef tie dan ook de error?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ArendJan

PHP erik

PHP erik

01/05/2006 09:38:00
Quote Anchor link
Lieveschat, die echo is irrelevant, neem dat van mij aan.

ArendJan

ArendJan

01/05/2006 09:40:00
Quote Anchor link
Ik ben niet lief en ook niet schattig... maar goed, ik zei maar wat, maar het ligt dus aan je PHP versie?

Ik vindt het maar stom, al die verschillende browsers en versies en weet-ik-veels...

PHP erik

PHP erik

01/05/2006 09:42:00
Quote Anchor link
ArendJan:
Ik ben niet lief en ook niet schattig...
Haha, sorry. Ik vind je best aardig hoor.

ArendJan:
maar goed, ik zei maar wat, maar het ligt dus aan je PHP versie?
Kan bijna niet anders.

ArendJan:
Ik vindt het maar stom, al die verschillende browsers en versies en weet-ik-veels...
Mee eens.

Remco van Arkelen

Remco van Arkelen

01/05/2006 09:51:00
Quote Anchor link
Staat in de php.ini de session.autostart misschien op 1?

- SanThe -

- SanThe -

01/05/2006 09:58:00
Quote Anchor link
Zit er niet een of andere reclame van de hosting voor zodat je dus al output hebt gehad?

Remco van Arkelen

Remco van Arkelen

01/05/2006 09:59:00
Quote Anchor link
Kijk ook eens naar 'auto_prepend_file' in de ini-file, misschien staat hier tóch iets in? Erg vreemde situatie :)

PHP erik

PHP erik

01/05/2006 10:07:00
Quote Anchor link
SanThe:
Zit er niet een of andere reclame van de hosting voor zodat je dus al output hebt gehad?
Nee, dit heb ik gecontroleerd.

Verder ken ik de instellingen helaas niet. Maar roep alle mogelijkheden maar :)

Remco van Arkelen

Remco van Arkelen

01/05/2006 10:13:00
Quote Anchor link
Heb je je error_reporting al eens op E_ALL gezet en je display_errors aangezet? Weet je écht zeker dat er niets voor staat?? Eigenlijk twijfel ik er niet aan, maar het zijn de laatste mogelijkheden :))

PHP erik

PHP erik

01/05/2006 10:14:00
Quote Anchor link
Ik zal straks wel effe kijken of het e.e.a. getest kan worden, het is niet mijn server. Ik weet alleen zeker dat er geen reclame is, geen output (ook geen spatie) en geen includes.

Bas Kreleger
Beheerder

Bas Kreleger

01/05/2006 10:39:00
Quote Anchor link
En als je de code eens copy / paste in notepad en vervolgens upload.. Dan nog steeds de error??

Ik had voorheen wel eens een verkeerde encoding (UltraEdit), dit hielp dan..

Als je de broncode bekijkt (nadat je het geupload hebt), in Firefox dus, zie je dan ook iets voor Testje staan?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.