Rare strepen over scherm

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Joris van Rijn

Joris van Rijn

21/06/2011 22:39:10
Quote Anchor link
Beste,

Ik ben een site aan het maken voor een klant. Het zit tegen de eindfases aan.
Het is dus heel vervelend dat ik tegen een probleem aan loop.

Bij het controleren van de site (in internet explorer) stonden er lijnen door de layout heen. Die bestaat voornamelijk uit plaatjes. Voor de hand ligt dan om de border: 0 te zetten. Dit werkte!

Maar nu staan er nog steeds strepen door het scherm. Ik kan niet achterhalen waardoor dit komt.

Ook heel vervelend is dat microsoft mij niet toetstaat een oudere versie van ie te instaleren. In ie9 heb ik dit probleem namelijk niet. (Stomme auto-updates, vergeten uit te zetten). Ook werken die packages die mensen in elkaar zetten niet.

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

De site: www.onlinebuienradar.nl
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 20:38:40
 

21/06/2011 23:09:17
Quote Anchor link
heb je al eens geprobeerd om f12 in te tikken in ie9? hiermee kan je een site testen in ie9, ie8, ie7..
waar zie jij die strepen?
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

21/06/2011 23:25:03
Quote Anchor link
Bedankt voor de tip! Helaas zit ik nu niet meer achter de pc.

En ik zie de strepn niet. Dat is het probleem. Mijn klant ziet ze. Misschien ligt het probleem bij dat de browser.ingezoomed staat? Ik zoek het morgen even uit!
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

22/06/2011 00:39:21
Quote Anchor link
In ie7 zie je ze inderdaad. Het plaatjes voor de onderkant van je knopjes, die doorzichtig lijken.

Het lijkt wel of die input type="image" een soort margin aan de onderkant heeft. Of misschien een z-index probleem.

Verder heb ik even gegoogled.
http://doctype.com/ie7-div-positionabsolute-problem

Verder kan je 'Zoom: 1' op #home_13 toevoegen, om te kijken of het te maken heeft met HasLayout
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

22/06/2011 07:44:01
Quote Anchor link
Heel erg bedankt! Dit gaat mij zeker helpen.
Ik laat weten wat er van gekomen is!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.