React

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Joey Schroder

Joey Schroder

21/03/2012 16:09:13
Quote Anchor link
Hallo allemaal!

Ik ben bezig met een forum.
Hiermee wil ik dat men kan inloggen met; Google, LinkedIn, Hyves, Facebook & Twitter.
Maar ik kan nergens een geschikte tutorial vinden die ik snap.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en/of eventuele tutorials hebben die usefull zijn?

B.v.d Joey
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 19:43:00
 
Joey Schroder

Joey Schroder

28/03/2012 10:11:46
Quote Anchor link
Niemand?
 
Gerhard l

gerhard l

28/03/2012 10:19:47
Quote Anchor link
Dan moet je gaan werken met hun API, maar echte tutorial zal je daar niet voor vinden denk ik. Wel heeft bijv. twitter een goede documentatie. twitter doc
 
Wouter J

Wouter J

28/03/2012 11:30:03
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/03/2012 11:33:59
Quote Anchor link
@Wouter. Het gaat over de React Social op www.react.com, dus aan die documentatie heeft hij niks, tenzij hij van plan is om het zonder React te doen (wat me veel werk lijkt).

Ik heb wel ervaring met React Social. Op http://social.claij.nl heb ik een download liggen. Wel met enkele bugs die ik op korte termijn nog eens zal fixxen....
Zo moet de applicationUserId() nog netjes in een sessie worden gestopt. Anders krijg je meldingen zoals:

'Account is already in use...'

Ook hebben ze op de site van React een demonstratie-script, maar die vind ik toch wat onduidelijk qua implementatie, dus vandaar dat ik mijn simpele versie geschreven heb.
Gewijzigd op 28/03/2012 11:54:10 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.