Redesign - nieuwe review DatePunt

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Whatever Whatever

Whatever Whatever

03/10/2009 11:15:00
Quote Anchor link
Hallo,

Naar aanleiding van het commentaar van vorige keer is mijn website volledig op de schop gegaan. Ik heb een designer in de arm genomen en die heeft een design voor mijn website gemaakt. Deze is vanaf heden in gebruik genomen. Vanwege de wat slechte reacties vorige keer wil ik bij deze toch nog even vragen of jullie hem opnieuw willen reviewen, aangezien ik de feedback erg behulpzaam.

De site is te vinden op:
www.datepunt.nl (altijd Nederlands)
of
www.datepunt.com (in het Nederlands als je browser taal op nederlands staat, anders in het Engels).

Alvast bedankt voor de moeite.
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 09:53:50
 
Mark L

Mark L

03/10/2009 11:38:00
Quote Anchor link
Ik kan niet naar beneden scrollen en mijn beeld is te klein. Ik zie: online leden en dan een half plaatje. Ook als ik mijn browser kleiner maak, zie ik nog geen scrollbalk. Dit is heel irritant.

Edit:
Ik gebruik Firefox. Ik heb ook geprobeerd met mijn Firefox -> IE rendering-addon, maar daar ik heb hetzelfde probleem.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark L
 
Whatever Whatever

Whatever Whatever

03/10/2009 11:41:00
Quote Anchor link
Jeetje, mag ik eens vragen op wat voor resolutie jij draait dan? Ik heb het expres zo gemaakt dat het in een "normale" resolutie moet kunnen werken. Heb jij een resolutie van 800x600? Ik heb die scrollbalken expres weggehaald. Misschien dat ik ze toch maar weer terug moet zetten dan.

/edit: Scrollbalken zijn weer aangezet. Misschien toch wel handig ook voor mobieltjes. Bedankt voor de tip/opmerking
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Whatever Whatever
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.