Refferal script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Laurenz laeremans

laurenz laeremans

31/08/2010 21:14:44
Quote Anchor link
Beste,

Ik ben opzoek naar een Refferal script als dit: Klikkerdeklik.
Er zijn veel gelijkaardige websites, dus een script als dit moet zeker gratis bestaan. (Ook wil ik er wel voor betalen...)

Heeft iemand dit script te koop? Of weet je waar ik dit kan halen?

Heb al gegoogled, maar daar vind ik niets. Wellicht gebruik ik verkeerde zoekwoorden.

Alvast zéér zéér hard bedankt!

Groeten
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 05:31:18
 
Hipska BE

Hipska BE

31/08/2010 22:44:22
Quote Anchor link
Misschien bestaat het nergens omdat het zo simpel is.

Een forum is wel wat ingewikkelder en daar vind je er al wat meer van.
 
Jelmer -

Jelmer -

31/08/2010 23:29:03
Quote Anchor link
Op sitedeals.nl staan PHP scripts te koop. Misschien dat je daar meer kans hebt.
 
Pim -

Pim -

01/09/2010 09:41:57
Quote Anchor link
Ahh joh, heel makkelijk en leuk zelf te maken.

Gewoon 2 tabellen maken.
- Users, hier staat het IP en een refferal code (random genereren)
- Refferals, hier staat het refferer_id (de persoon van wie de link is) en visitor_id (de bezoeker, dit wordt meteen een user met een eigen refferal code)

Bij een bezoek zonder refferal code:
- Kijk of de user al bestaat (aan de hand van IP), zo nee, maak een nieuwe User aan. Geef dan een overzicht van de behaalde punten.

Bij een bezoek met refferal code:
- Geef een punt aan de eigenaar van de code als de bezoeker niet de eigenaar zelf is en de code nog niet eerder gebruikt heeft. Check dit in de tabel refferals en sla dan het bezoek daarin op. Ga dan verder als 'zonder refferal code'.

Alleen over identificatie van users dmv IP moet je even nadenken, IP's kunnen veranderen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.