Regels voor het posten in dit forum

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

B a s
Beheerder

B a s

07/04/2006 15:33:00
Quote Anchor link
Algemeen

Mocht je iets in dit forum plaatsen dan zal dit voornamelijk over topics gaan die op slot moeten of waarvan je graag wilt weten waarom deze op slot zijn gezet.

Omschrijf bij elke nieuwe post die je in dit forum plaatst, duidelijk wat er aan de hand is en vooral, waarom. Vergeet ook niet het URL adres te melden waar het om gaat. Aan alleen topic namen hebben wij niets.

1. Ik zie een topic waarvan ik denk dat deze gesloten moet worden

Wij waarderen iedereen zijn hulp. Je moet echter niet té fanatiek worden. Er surfen genoeg administrators en moderators rond die de topics nakijken. Denk je echter dat ze één over het hoofd hebben gezien? Dan kun je hier een slotje aanvraag doen.

Wat wij niet op prijs stellen zijn slotjes aanvragen voor topics waarbij het probleem is verholpen. Mocht een topic dus succesvol zijn afgerond (vraag van TS is beantwoord) dan zetten wij hier doorgaans geen slotje op.

2. Mijn topic is gesloten.. Ik wil graag weten waarom!

Allereerst zijn wij niet verplicht om verantwoording af te leggen. Wij weten het toch altijd beter ;-). Mocht je echter verbaasd zijn om het slotje. Dan kun je hier vriendelijk vragen waarom dit is gebeurd. Vergeet hierbij weer niet de algemene regeltjes.

3. Ik heb een klacht over een admin / mod

Mocht je een klacht hebben over een administrator of een moderator, dan kun je dat hier ook kwijt. Denk er hierbij wel om dat je dit vriendelijk brengt.

Wij zullen dan onderzoeken of dit doorgrond is en zo ja dan zullen wij gaan kijken hoe we ervoor kunnen zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt.

Klagen over een administrator of moderator is niet:

1. Zeuren dat je topic is gesloten
2. Je gelijk proberen te krijgen
3. Iemand proberen te kleineren
4. Iemand niet mogen en daarom gaan klagen

Dus alleen serieuze klachten worden beantwoord.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door B a s
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.